فال روزانه ۹۸/۱۰/۲
کد خبر: ۱۶۵۸۰۱
تاریخ انتشار: 2019 December 23    -    ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می‌گوییم، در سالی که در‌ پیش‌رو دارید، همانند دیگر سال‌ها میزبان شادی و غم خواهید بود و گاهی اوقات مشکلات زندگی عرصه را بر شما تنگ خواهد کرد. از آن دسته افرادی هستید که توجه زیادی به جزئیات دارند و ریزترین نکات زندگی از چشم آنها پنهان نمی‌ماند. این روحیه به شما کمک می‌کند در سالی که با تولدتان آغاز شده است، مشکلات را ناچیز ببینید و این مشکلات را یکی پس‌ازدیگری از سر راه بردارید. بیش‌از‌حد به دنبال موفقیت هستید و این رویکرد شما را در این سال خسته و ناامید خواهد کرد، به جای وسواس برای رسیدن به موفقیت، به فکر حل مشکلات باشید و مطمئن باشید موفقیت راه خود را به زندگی شما پیدا می‌کند. در ماه دی با مشکلاتی روبرو خواهید شد، برای حل این مشکلات از نکته‌سنجی و دقت‌نظر خود کمک بگیرید. اتفاق مهمی در اسفند‌ ماه برای شما رخ خواهد داد، این اتفاق، رویدادی فرخنده است و  جنبه‌های مختلفی از زندگی شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در تیر ماه سال آینده گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد، این عشق را با آغوش باز پذیرا باشید. در ماه های شهریور و مهر سر شما حسابی شلوغ خواهد شد، در نتیجه در این ماه‌ها تلاش بیشتری به خرج دهید و رویکردی کارآمد به زندگی در پیش بگیرید. سالی که شروع کرده‌اید را با خاطره‌های خوش و رضایت از تلاشی که در این سال داشته‌اید به پایان ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در برابر مشکلات رویکردی انعطاف‌پذیر در پیش‌ می‌‌گیرید و این روحیه باعث شده تا از هیچ مشکلی ابایی نداشته باشید. مدت زیادی است که به فکر پس‌انداز هستید، اما هرگز شرایطی برای اندوختن سرمایه دست نمی‌دهد، امروز این شرایط مهیا خواهد شد، این شرایط را به فال نیک بگیرید و با پس‌انداز، آینده‌تان را تضمین کنید. موقعیتی برای شراکت یا سرمایه‌گذاری با فردی را در پیش‌ دارید، این موقعیت چیزی به غیر از ضرر برای شما به دنبال نخواهد داشت و امروز از هرگونه شراکتی دوری کنید. عازم سفری تفریحی هستید، در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع کرده‌اید و همه چیز بر وفق مراد شما است، اما امروز بعد از ظهر اتفاقی رخ می‌دهد و مجبور می‌شوید برای حل این اتفاق پول زیادی خرج کنید. انسان سخاوتمندی هستید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، این روحیه شما را به فردی مردم‌دار و نوع‌دوست تبدیل کرده و اطرافیان، شما را به عنوان انسانی محبوب و قابل‌اعتماد می‌شناسند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار مشکلی شده است، او را در انجام کارهای سخت‌ و دشوار تنها نگذارید و به وی ثابت کنید که در غم و شادی کنار او هستید. مطمئن باشید تلاشی که در محل کار یا منزل انجام می‌‌دهید، از چشم کسی پنهان نمی‌ماند و اطرافیان قدر زحمات شما را می‌دانند. روز خوبی برای انجام کارهای مذهبی یا مراقبه و مدیتیشن است، این فرصت را از دست ندهید و کمی به خودتان برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوستان و رفقای قدیمی شما را به مهمانی یا سفر کوتاهی دعوت کرده‌اند، این موقعیت را از دست ندهید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. موقعیت مالی خوبی ندارید و امروز مواظب باشید که بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید. فردی بدخواه شما است و خصومتی دیرینه میان شما و این فرد وجود دارد، امروز ممکن است از جانب این فرد گزندی مهلک به شما وارد شود، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا از این مهلکه آسیبی به شما وارد نشود. رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان در حال تیره شدن است و احساس می‌کنید که روزبه‌روز از هم فاصله گرفته‌اید. در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و جلوی عمیق‌تر شدن این فاصله را بگیرید. انسان تلاش‌گر و سخت‌کوشی هستید، اما دستاورد زیادی برای زحمتی که می‌کشید در زندگی عاید شما نشده‌ است، مأیوس و افسرده نشوید و مطمئن باشید در آینده تلاش‌های شبانه‌روزی شما به بار خواهد نشست.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی‌ و اضطراب امان شما را بریده و ذهن‌تان از افکار منفی پر شده است، این روحیه امروز شما را حسابی خسته و ناامید کرده و حوصله انجام کاری را ندارید. اجازه ندهید افکار منفی روز شما را خراب کند و با فکر کردن به موفقیت‌ها و دستاوردهایی که تاکنون در زندگی داشته‌اید، انرژی لازم را بدست آورید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و خبر انجام این کار، امروز به دست اعضای خانواده می‌رسد و حسابی از دست شما ناراحت می‌شوند. رفتار و گفتار نادرستی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این رفتار وی را حسابی از شما دلخور کرده است، از امروز به خودتان قول بدهید که سخن ناروایی نگویید و لب شما تنها به گفتار نیکو باز شود. ارزشی برای زمان قائل نیستید و اجازه می‌دهید فرصت‌ها یکی‌پس‌ازدیگری از جلوی چشم شما عبور کند، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و از لحظه‌لحظه‌ زندگی‌تان استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فشار کاری زیادی را در محل کار یا منزل تحمل می‌کنید و این قضیه اعصاب شما را امروز حسابی به هم ریخته است، در نتیجه امروز کمی به خودتان مرخصی بدهید و تمدد اعصاب پیدا کنید. مدتی است که به فکر عقد قرارداد تجاری مهمی هستید، امروز شرایط بستن این قرار داد مهیا می‌شود و سودچشمگیری روانه حساب بانکی شما خواهد شد. علاقه زیادی به کسب علم‌‌و‌دانش دارید و این روحیه باعث خواهد شد تا در کنار فراگیری دانش جدید، دوستان تازه‌ای هم پیدا کنید. روز خوبی برای عشق‌و‌عاشقی در پیش دارید و در چنین روزهایی بهترین کار این است که دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و حسابی تفریح کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار شلوغ و پرکاری انتظار شما را می‌کشد و از صبح تا ظهر فرصت سرخاراندن پیدا نخواهید کرد، اما خم به ابروی خود نیاورید چرا که بعداز‌ظهر سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا خواهید کرد. مدتی است که مانند گذشته حال پدر و مادر یا بزرگان فامیل را نمی‌پرسید، اجازه ندهید این رویه ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از ریش‌سفید‌های فامیل دلجویی نمایید. برای پیشرفت در کارها احساس بلاتکلیفی می‌کنید و نمی‌توانید راه درست را تشخیص دهید، در چنین شرایطی با قدیمی‌های صنف خود مشورت کنید و پند و اندرزهای آنها را به کار گیرید. فرد غریبه‌ای که دل خوشی از شما ندارد برای خراب کردن رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان نقشه می‌کشد، اجازه ندهید این فرد بدکردار به نیت شوم خودش برسد و نقشه‌های او را نقش بر آب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید، این انرژی را به فال نیک بگیرید و کارهای روزانه را سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. امروز با هزینه‌ای غیرمترقبه روبرو خواهید شد و از آنجایی که اهل پس‌انداز نیستید، از عهده انجام این هزینه بر نخواهید آمد. از این اتفاق درس بگیرید و امروز به خودتان قول بدهید به هر قیمتی که شده مبلغی از درآمدتان را پس‌انداز کنید. روحیه‌ای سلطه‌جو دارید و اهل دستوردادن به دیگران هستید، این روحیه شما را به فردی منفی در میان اعضای خانواده تبدیل کرده است و کسی از هم‌صحبتی با شما لذت نمی‌برد. امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و اجازه اظهار نظر به دیگر اعضای فامیل را بدهید. کار گروهی را به همراه دوستان یا همکاران انجام داده‌اید، امروز ثمره تلاش خود را در این کار خواهید دید و از دستاوردهای شما قدردانی می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت خواهد کرد که چیز خاصی از شما نمی‌خواهد و شما را به خاطر خودتان دوست دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را به لحاظ روحی شروع نکرده‌اید در غم‌و‌غصه‌هایتان غرق شده‌اید، اجازه ندهید غم‌و‌غصه‌ها روزتان را خراب کنید و این غصه‌ها را با دوستی که سنگ‌صبورتان است در میان بگذارید و بار دل‌تان را سبک کنید. وقتی برای خرید از منزل بیرون می‌روید، اختیارتان را از دست می‌دهید و بی‌مهابا خرید می‌کنید. این رویکرد چیزی به غیر از ورشکستگی و مشکلات مالی به دنبال ندارد و امروز قول بدهید که همیشه چیزهای لازم و ضروری را خریداری کنید. قصد راه‌اندازی تجارتی خانوادگی را دارید و امروز بهترین زمان برای آغاز این تجارت است. به لحاظ کاری روز شلوغی را در پیش‌ ندارید و با انجام دادن به‌موقع کارها، خودتان را مهمان بعدازظهری خلوت و آرام کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز بسیار با نشاطی را شروع کرده و برای انجام کارها روی کمک و همیاری او می‌توانید حساب‌باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیتی به سلامتی‌تان نمی‌دهید و خوراکی‌های مفیدی در طول روز نمی‌خورید، این وضعیت باعث شده تا امروز گرفتار بیماری شوید و حال خوشی نداشته باشید. این بیماری بهبود پیدا خواهد کرد، اما از همین امروز قول بدهید که با خوردن غذاهای ناسالم سلامتی‌تان را به خطر نیاندازید. امروز احتمال گم شدن چیزی مهم وجود دارد، در نتیجه اگر می‌خواهید مال باارزشی را از دست ندهید، شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید. مدتی است که توجه کمتری به اعضای خانواده دارید و این قضیه زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌ است، امروز فرصتی را برای رسیدگی به اعضای خانواده کنار بگذارید و از اکنون به بعد زمان بیشتری به آنها اختصاص دهید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران مدتی است که در حال توطئه‌چینی برای شما است و امروز می‌خواهد این توطئه را عملی کنید، در نتیجه بیشتر مراقب اطرافیان باشید و اجازه ندهید دسیسه‌ چینی این فرد بدطینت، روز شما را خراب کند. از رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید کاملاً راضی هستید و شب و روزی سرشار از محبت و عشق را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل پذیرش خطر نیستید و این روحیه شما را در زندگی نسبت به همقطاران‌تان عقب انداخته است، فراموش نکنید که موفقیت و ثروت، آن طرف ترس قرار دارد و با غلبه بر هراسی که از انجام کارها دارید، به دستاوردهای چشمگیری در زندگی برسید. موقعیت‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری و سودآوری در پیش‌روی شما قرار دارد و دقیقاً نمی‌دانید کدام یک از این موقعیت‌ها به نفع شما است. در چنین شرایطی عجله‌ای برای تصمیم‌گیری و سرمایه‌گذاری نداشته باشید و با بررسی دقیق این موقعیت‌ها، بهترین موقعیت را برای سودآوری و پیشرفت انتخاب کنید. روز خوبی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد، امروز به لحاظ کاری نیز کار خاصی ندارید و بعدازظهر برنامه‌ای عاشقانه ترتیب دهید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زمان بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است، به شرط اینکه جوانب این سرمایه‌گذاری را کاملاً بررسی کنید و سرمایه‌گذاری انجام دهید که کمترین خطر را برای اندوخته‌های شما به دنبال داشته باشد. قصد برگزاری مهمانی را دارید و افراد زیادی را دعوت کرده‌اید، این مهمانی را با شکوه و جلال تمام برگزار کنید و اطمینان‌خاطر حاصل نمایید که به تمام مهمان‌ها حسابی خوش بگذرد. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختلاف عقیده‌ای بروز خواهد کرد، اجازه ندهید این اختلاف میان شما فاصله بیاندازد و در اولین فرصت از او دلجویی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعتمادبه‌نفس کافی در زندگی ندارید و این روحیه شما را نه تنها عقب انداخته است، بلکه باعث شده تا از اظهار نظر در جمع پرهیز کنید. چنین روحیه‌ای شما را به انسانی تنها و منزوی تبدیل خواهد کرد و خجالت را کنار بگذارید و با اعتمادبه‌نفس کامل،‌ زندگی را در پیش بگیرید. بیش‌از‌حد ولخرجی می‌کنید تا دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، با چنین رویکردی نمی‌توانید دوستان واقعی پیدا کنید و اگر کسی شما را برای خودتان بخواهد، بدون شک به خرج و هزینه‌ای که برای او انجام می‌دهید اهمیتی قائل نخواهد شد. در محل کار یا منزل با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و موقعیت‌های تازه‌ای برای کسب‌ درآمد پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت. امروز وقت مناسبی است تا فرصتی را برای گپ‌و‌گفتگو با اعضای منزل کنار بگذارید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار