ابتکار جالب شبکه چهار برای ویژه برنامه یلدا
کد خبر: ۱۶۵۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 18    -    ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
بعد از تدارک شبکه‌های مختلف تلویزیون برای شب یلدا که هرکدام 2 یا 3 قسمت درنظر گرفته‌اند شبکه چهار هم نام ویژه‌برنامه‌اش را رسانه‌ای کرد. برنامه‌ای به نام "انار و برف" که روز شنبه 30 آذرماه به صورت زنده از این شبکه روی آنتن می‌رود.

بعد از تدارک شبکه‌های مختلف تلویزیون برای شب یلدا که هرکدام 2 یا 3 قسمت درنظر گرفته‌اند شبکه چهار هم نام ویژه‌برنامه‌اش را رسانه‌ای کرد. برنامه‌ای به نام "انار و برف" که روز شنبه 30 آذرماه به صورت زنده از این شبکه روی آنتن می‌رود.

تفاوت آن فارغ از توجه به اصالت‌ها و اتفاقات تاریخی بلندترین شب سال شاید به اجرای سه پیشکسوت خاطره‌انگیز عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون برگردد؛ جایی که آنتن در اختیار رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیانفر برای اجرا قرار می‌گیرد تا آنها خاطراتشان را در شب یلدا روایت کنند.

تهیه‌کنندگی این ویژه‌برنامه امین اشرفی است که شب‌ تئاتر را هم او تهیه‌کنندگی می‌کند. قرار است این شب‌نشینی را با طعم فرهنگ و هنر روی آنتن ببرد. به گفته این تهیه‌کننده، قرار است "انار و برف" میزبان خوانندگان، بازیگران و شخصیت‌های شناخته‌شده عرصه‌های مختلف باشد.

او یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه را گفت‌وگو و دورهمی رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیانفر دانسته که مخاطبان خاطرات بسیاری را با کارهای رادیویی و تلویزیونی این هنرمندان دارند.

نقالی‌گری و شاهنامه‌خوانی کودکان به صورت زنده در استودیو، میز شعر با اجرای محمد اکرامی‌فر و اجرای موسیقی با اشکان کانگری از خوانندگان جوان کشورمان از دیگر بخش‌های ویژه برنامه یلدایی شبکه چهار با عنوان "انار و برف" است.

پخش گزارش‌های مردمی مرتبط با آیین شب‌چله، گزارشی از تئاتر روی صحنه "بوقلمون"، آیتمی تولیدی در خصوص شب یلدا با اجرای عبدالمهدی مستکین از جمله بخش‌های تولیدی است که برای این ویژه برنامه در حال آماده‌سازی است.

در گزارش دیگری اشاره کردیم که شبکه یک قرار است با ویژه‌برنامه "فرمول یک" را با اجرای علی ضیاء به استقبال این شب برود و شبکه 2 هم ویژه‌برنامه‌ای با نام "روشن‌ترین شب" را به مدت سه شب از فردا روی آنتن می‌رود که قرار است محمد سلوکی اجرای آن را برعهده بگیرد.

رضا رشیدپور که بعد از "حالا خورشید" مدتی روی آنتن نبود هم قرار است با ویژه برنامه "شب آرام" به تلویزیون برگردد که برنامه او دو شب و از لوکیشن خانه وزیری در سریال "معمای شاه" روی آنتن برود.

برنامه ویژه شبکه پنج هم "ورزشگاه" است و شبکه نسیم هم با "دورهمی" مهران مدیری شبکه یلدا را جشن می‌گیرد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
1
0
شبکه سه که برنامه تکراری سال گذشته رو نمایش می دن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار