بهترین خواننده ۱۰ سال اخیر معرفی شد
کد خبر: ۱۶۵۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
تیلور سوئیفت برای دومین بار در یک ماه اخیر برنده جایزه "بهترین هنرمند دهه" شد.

تیلور سوئیفت، ستاره موسیقی دنیا که در سال‌های اخیر بیشتر از هر هنرمندی در عرصه موسیقی موفق به کسب جوایز و افتخارات جهانی شده است، عنوان بهترین هنرمند دهه را از مجله معتبر بیلبورد دریافت کرد.

بهترین خواننده ۱۰ سال اخیر معرفی شد

تیلور سوئیفت با لباس زیبای مشکی رنگ از برند اسکار دلا رنتا و آرایشی کلاسیک به هالیوود پالادیوم پا نهاد و معتبرترین جایزه شب "زنان موسیقی در بیلبورد" را از آن خود کرد. او چندی پیش در "جوایز موسیقی آمریکا" نیز جایزه بهترین هنرمند دهه را به خود اختصاص داده بود.

بهترین خواننده ۱۰ سال اخیر معرفی شد

از جوایز مهم دیگری که در مراسم بیلبورد اهدا شد، جایزه "زن سال" بود که بیلی ایلیش خواننده ۱۸ ساله آمریکایی این جایزه را از تصاحب کرد. همچنین جایزه "بهترین تغییردهنده بازی" به نیکی میناژ، رپر معروف و جنجالی اهدا شد. آلیشا کیز نیز به پاس تلاشش در زمینه اشتغال و به کارگیری زنان در عرصه موسیقی تقدیر شد.

این رویداد همزمان با روز تولد ۳۰ سالگی تیلور سوئیفت برگزار شد تا این خواننده یکی از به‌یادماندنی روزهای زندگی‌اش را جشن بگیرد. او چندی پیش در گفت‌وگو با مجله ووگ گفته بود برای ورود به دهه چهارم زندگی‌اش بسیار هیجان‌زده است و احساس می‌کند با ورود به این دهه یک مقدار امنیت خاطر بیشتری داشته باشد.

خواننده آلبوم‌های "اعتبار" و "عاشق" درباره ۳۰ سالگی می‌گوید: حالا می‌توانم انتخاب کنم که چه زمانی و روی چه چیزی کار کنم و هیچ‌وقت هم فراموش نمی‌کنم که این چه موهبتی است. یک زمان در طول سال صد برنامه اجرا می‌کردم، فقط هفده سالم بود و بسیار خسته می‌شدم، اما حالا می‌توانم به اندازه‌ای کار کنم که توانایی‌اش را دارم. این نعمت بزرگی است.

تیلور سوئیفت می‌گوید: یکی از دلایلی که باعث می‌شود برای دهه چهارم زندگی‌ام هیجان‌زده باشم این است که الآن دیگر واقعاً می‌توانم پیام‌های غلط و سمی را تشخیص بدهم و همین‌طور پیام‌های جامعه و فرهنگ درباره بدنم را؛ من یک زن هستم نه جالباسی! لازم دارم در زندگی‌ام احساس سلامت کنم و لازم است که از غذایی که می‌خورم لذت ببرم. نباید به بدنم فشار بیاورم تا نشان بدهم اوضاع تحت کنترلم است.

تیلور سوئیفت در سال ۲۰۱۹ آلبوم "عاشق" را منتشر کرد که با بازخوردهای خوبی همراه شد و نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم پاپ نیز شده است. همچنین قطعه "عاشق" نیز شانس این را دارد که جایزه بهترین تک آهنگ را از جوایز گرمی ۲۰۲۰ کسب کند. سوئیفت چندی پیش به‌عنوان پردرآمدترین خواننده زن جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
1
چی بگیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار