پیوست ایمیل به ایمیل در جیمیل ممکن شد
کد خبر: ۱۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: 2019 December 10    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
تاکنون ممکن است بار‌ها برایتان اتفاق افتاده باشد که بخواهید تعداد زیادی ایمیل را برای شخص دیگری ارسال کنید. اولین چیزی که ممکن است به ذهنتان برسد، فوروارد کردن تک تک ایمیل‌هاست. اما گوگل راه‌حل دیگری برای این کار پیدا کرده است. ایمیل کردن ایمیل‌ها در جیمیل.

تاکنون ممکن است بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که بخواهید تعداد زیادی ایمیل را برای شخص دیگری ارسال کنید. اولین چیزی که ممکن است به ذهنتان برسد، فوروارد کردن تک تک ایمیل‌هاست. اما گوگل راه‌حل دیگری برای این کار پیدا کرده است. ایمیل کردن ایمیل‌ها در جیمیل.

کاملا حق دارید که کمی گیج بشوید. این قابلیت این گونه است که کاربر می تواند تعداد زیادی ایمیل را به صورت فایل پیوست به ایمیل اصلی خود اضافه کرده و سپس آن‌ها را به صورت یکجا برای مخاطب خود ارسال کند. گوگل می‌گوید این قابلیت جدید جیمیل باعث می‌شود تا کاربران از ارسال تک تک ایمیل‌ها خودداری کنند و هم اینباکس خلوت‌تری داشته باشند.

اما ایمیل‌ها چگونه به صورت پیوست به ایمیل اصلی اضافه می‌شوند؟ کاربران می توانند تعداد نامحدودی از ایمیل‌ها را به ایمیل اصلی اضافه کنند که به صورت فایل های با پسوند «eml.» نمایش داده خواهند شد. کاربرانی هم که علاقه بسیاری به باز کردن تب‌های جدید دارند نباید احساس نگرانی کنند، زیرا ایمیل‌های پیوست شده در تب‌های جدید باز خواهند شد و مزاحم خواندن ایمیل اصلی نمی‌شوند.

پیوست ایمیل به ایمیل در جیمیل ممکن شد

خود گوگل در این رابطه می‌گوید:

بسیاری از کاربران به ما گفته‌اند که پیوست کردن ایمیل‌های مختلف بسیار ساده‌تر از این است که هر ایمیل را جداگانه ارسال کنیم. مخصوصا زمانی که بخواهیم ایمیل‌های مختلف با موضوعات یکسان را برای شخص دیگیری بفرستیم. با این قابلیت جدید جیمیل، کاربران می‌توانند دقیقا همین کار را انجام دهند.

در نتیجه از این پس می‌توانید خلاصه‌ای از موضوعات مورد بحث خود در ایمیل اصلی بنویسید و سپس ایمیل های مرتبط را به صورت پیوسن به آن اضافه کنید. این کار به مخاطب شما کمک می‌کند تا بتوانند آن‌ها را مستقیما در ارائه دهنده ایمیل خود باز کنند.

انتظار می‌رود که این قابلیت طی دو هفته آینده در اختیار عموم کاربران جیمیل قرار بگیرد و از این پس بتوانند به سادگی ایمیل‌های مختلف را برای یکدیگر ارسال کنند.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار