فال روزانه دوشنبه 18 آذر 1398
کد خبر: ۱۶۴۴۷۹
تاریخ انتشار: 2019 December 09    -    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می‌گوییم، در طول مدتی که عمر کرده‌اید از چیزی در زندگی‌تان ناراحت هستید و تاکنون نتوانسته‌اید آن را تغییر دهید. در همین ابتدای سال تولدتان این نوید را به شما می‌دهیم که زمان تغییر این چیز ناراحت‌کننده فرا رسیده است و در این سال یک‌بار برای همیشه این تغییر را در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. در ماه‌‌های دی و بهمن سال جاری تنها نخواهید ماند و دوست یا عشق‌زندگی‌تان در انجام کارها و حل مشکلات دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. عزم خود را برای اسفند ماهی که در راه است جزم کنید و مشکلاتی که در این ماه پیش‌روی شما قرار می‌گیرد را با شجاعت و جسارت حل کنید. تابستان سال آینده زمان بسیار خوبی است که دامنه روابط اجتماعی‌تان را گسترش دهید، در ماه‌های تابستان با مشکلی روبرو خواهید شد اما از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید کمک فرا می‌رسد و این مشکل ختم به خیر می‌شود. از زندگی آن‌گونه که باید و شاید بهره نبرده‌اید و سالی که در پیش‌روی شما است را با شادی و خوشی پشت‌سر بگذارید و سهم خود را از زندگی بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزهای سخت و سرشار از نگرانی‌ را پشت‌سر گذاشته‌اید و امروز به اندازه‌ای‌ خسته هستید که حتی نای بلندشدن ندارید. به خودتان سخت نگیرید و امروز را تا می‌توانید استراحت کنید تا خستگی‌ از تن شما بیرون رود. بیش ازحد نگران پس‌انداز و جمع‌کردن پول هستید، اما زندگی را سخت نگیرید و فراموش نکنید نباید بیش‌از‌ اندازه نگران اندوختن مال و ثروت باشید. عشقی سوزان و آتشین در انتظار شما است و اگر تاکنون به کسی دل نباخته‌اید، امروز یک دل که نه، صد دل عاشق خواهید شد. موفقیت‌های چشمگیری انتظار شما را می‌کشد، به این موفقیت‌ها دست پیدا خواهید کرد به شرط اینکه نردبان موفقیت را پله‌به‌پله بالا بروید و قبل از هر قدمی که در راه موفقیت بر می‌دارید، حسابی فکر کنید. کودک یا فرد پیری در میان اعضای نزدیک فامیل شما به بستر بیماری افتاده است و بابت این قضیه امروز حسابی نگران‌شده‌اید. این نگرانی به اندازه‌‌ای است که ممکن است روی رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تأثیر بگذارد، فراموش نکنید که شما تمام تلاش‌تان را برای بهبود سلامتی این فرد انجام داده‌اید و بیش‌ازحد نباید ذهن‌تان را مشغول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان بسیار حساس و زودرنجی هستید و امروز سعی کنید در شرایط ناراحت‌کننده و احساسی قرار نگیرید،‌ در غیر این صورت حسابی افسرده خواهید شد. احتمال مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها وجود دارد، در این مشاجره حق با شما است و سعی کنید بیش‌از‌حد با این همسایه جرو‌بحث نکنید. به مشکل مالی برخورده‌اید، اما جایی برای نگرانی نیست چرا که پولی فراهم می‌شود و این مشکل از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر حل خواهد شد. یکی از اطرفیان شما عاشق شده و نمی‌تواند راز دلش را با محبوبش در میان بگذارد، به این فرد در رسیدن به عشق سوزانی که در سینه دارد تا می‌توانید کمک کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

آینده‌ روشنی به لحاظ مالی ندارید و نمی‌دانید چه تصمیمی به صلاح شما است، امروز بهترین زمان برای مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان است، مطمئن باشید پیشنهاد‌های خوب و سودمندی از جانب او دریافت خواهید کرد و برنامه‌ مالی هدفمند و خوش‌آتیه‌ای برای آینده به شما ارائه می‌دهد. یکی از همکاران به شما پیشنهاد شراکت داده و مدتی است که نمی‌توانید تصمیم درستی در خصوص این شراکت‌کاری اتخاذ نمایید. امروز بهترین زمان است که به این همکار، پاسخ مثبت دهید و شراکت خود را آغاز نمایید. امروز احتمال دارد درگیر مشاجره‌ای شوید که باقی‌مانده روزتان را خراب می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما معنای عشق‌ واقعی را نشان می‌دهد و از اینکه درکنار او هستید احساس خوشی و شادمانی بی‌پایانی پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز خوبی برای رانندگی نیست و احتمال تصادف وجود دارد، به لحاظ مالی نیز روز خوبی در پیش‌‌روی شما قرار ندارد و مشکل مالی بزرگی سر راه شما سبز خواهد شد. قرار است امروز به دیدار عشق‌زندگی‌تان بروید و چند روزی است که برای امروز حسابی برنامه‌ریزی کرده‌اید. در این قرار ملاقات از گفتگوهای جنجال‌برانگیز برحذر باشید و تنها از عشق و محبت سخن بگویید. سفر کاری در پیش‌روی شما قرار دارد، این سفر در نگاه‌اول غیرضروری به نظر می‌رسد و نمی‌خواهید مسافرت کنید، اما به هر قیمتی که شده تن به سفر بدهید و مطمئن باشید سود چشمگیری در آن‌سوی این سفر انتظار شما را می‌کشد. شایعه‌های زیادی در محل کار پشت‌سر شما راه‌انداخته‌اند، گوش‌تان به این شایعه‌ها بدهکار نباشد و کار خودتان را بکنید، خاطرتان جمع باشد که ماه پشت ابر نمی‌ماند و درستکاری شما در محل کار به دیگران ثابت خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید و از آنجایی که این تصمیم تنها روی زندگی شما تأثیر ندارد و به دیگر اعضای خانواده هم مربوط‌ می‌شود، نمی‌دانید دقیقاً چه تصمیم به صلاح همه است. امروز زمان خوبی است که کارتان را با این تصمیم یک‌سره کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح تمام اطرافیان در آن لحاظ شده باشد. امروز به لحاظ مالی وضعیت باثباتی دارید و چنین روزهایی بهترین زمان برای پس‌‌انداز و آینده‌‌نگری است. روز بسیار شلوغی را در پیش‌رو دارید، این کارها را به فردا واگذار نکنید و حتی اگر شده تا دیروقت کار کنید تا کاری برای فردا موکول نشود. اوقات فراغت خود را در منزل به تماشای تلویزیون و سرگرمی‌های انفرادی اختصاص می‌دهید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این بابت حسابی از شما دلخور شده است. در اولین فرصت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که هیچ‌کاری بهتر است وقت‌گذراندن با او در زمان فراغت ندارید و به هیچ‌چیزی بیشتر از او اهمیت نمی‌دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

آن‌گونه که باید و شاید به کاری که به آن مشغول هستید تمرکز ندارید، فراموش نکنید که راز موفقیت شما در تمرکز بیشتر به کارهای مهم نهفته است و از همین امروز با افزایش تمرکز در افزایش کارها، آینده‌ای روشن و پرسود را برای خودتان رقم بزنید. در ابتدای روز خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر بسیار فرخنده و خوشحال‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه از خوشحالی کنترل خود را از دست بدهید، به اعصاب‌تان مسلط باشید و رفتاری کنترل‌شده در قبال این خبر خوش در پیش‌بگیرید. قدر زمان را نمی‌دانید و اوقات فراغت خود را به کارهای بی‌اهمیت اختصاص می‌دهید. از همین امروز تصمیم بگیرید که قدر اواقت فراغت خود را بدانید و با مطالعه کتاب یا شرکت در یک دوره آموزشی،‌ دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان پرتلاشی هستید و شب‌ها تا دیروقت کار می‌کنید، این رویکرد سلامتی شما را به خطر انداخته و اگر به این سبک‌زندگی ادامه دهید، گرفتار بستر بیماری خواهید شد. علاقه‌ای به ایجاد تغییر در کار و زندگی‌تان ندارید و امروز با تغییری در محل کار یا زندگی روبرو می‌شود و این تغییر حسابی شما را ناراحت می‌کند. فراموش نکنید که تغییرات مثبت هیچ‌‌ضرری ندارند و از امروز به جای گریز از تغییرات، به فکر ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و محل کار باشید. روز خوبی برای تفریح است و تفریحی که مدت‌ها است به فکر انجام آن بودید را همین امروز انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیش‌از‌حد به مشکلات زندگی بها می‌دهید و این روحیه از شما انسانی نگران و مضطرب ساخته است. فراموش نکنید که ادامه این رفتار به‌غیر از بیماری و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. به‌رغم اینکه مشکلات زیادی در زندگی دارید، اطرافیان توجهی به این مشکلات ندارند و شما را با کوهی از مشکلات تنها گذاشته‌‌اند. در چنین شرایطی چاره‌ای نیست به‌غیر از اینکه یکه‌و‌تنها به نبرد مشکلات بروید و دست‌تان را روی زانوی خودتان بگیرید و قد علم کنید. امروز مهمانی ناخوانده‌ای‌ که احتمالاً یکی از فامیل‌‌های دور شما است به دیدارتان خواهد آمد. روز خوبی به لحاظ مالی را در پیش‌رو دارید و از چندین منبع مختلف پول‌های خوبی بدست شما می‌رسد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح با بی‌حوصلگی از خواب بلند شده‌اید و اصلاً روحیه خوبی ندارید، اجازه ندهید این بی‌حوصلگی‌ روز شما را خراب کند و با ورزش و انجام کارهای خلاقانه، انرژی خود را باز یابید. پولی از کسی که احتمالاً یکی از فامیل‌های نزدیک است، قرض کرده‌اید و امروز به هر قیمتی که شده این پول را فراهم کنید و دِین خود را پرداخت نمایید. میان اعضای خانواده کدورتی وجود دارد و شما نیز در این دلخوری سهیم هستید. این مشاجره ریشه در اختلاف‌‌های مالی دارد و سعی کنید با‌گذشت و سخاوتمندی اجازه‌ ندهید مشکلات مالی میان شما و اعضای خانواده فاصله بیاندازد. نقشه‌های زیادی برای پیشرفت در کار و زندگی کشیده‌اید، اما این نقشه‌ها همیشه نقش بر آب می‌شوند. امروز برای موفقیت با فردی که تخصص ویژه‌ای در حرفه شما دارد مشورت کنید و دلیل شکست‌های‌تان را جویا شوید. اهمیت زیادی به سرو‌لباس‌تان نمی‌دهید و امروز زمان خوبی است که دستی‌ به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید،‌ این انرژی را به فال نیک بگیرید و به انجام کارهای عقب‌افتاده مشغول شوید. مدت‌ها است که برای دریافت وام ثبت‌نام‌ کرده‌اید و امروز خبرهای خوشی از این وام به دست شما می‌رسد. امروز بعد ازظهر یکی از همکاران به ملاقات شما می‌آید و گفتگوی مفصلی با او ترتیب خواهید داد. عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزبه‌روز بیشتر می‌شود و امروز عاشقانه‌تر از همیشه به او علاقه پیدا خواهید کرد. امروز با رفتار و گفتار به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتری از هرچیزی در دنیا برای آنها اهمیت قائل هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شکست‌های زیادی در زندگی خورده‌اید و خودتان را مقصر اصلی این شکست‌ها می‌دانید، در نتیجه دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و روحیه‌تان را حسابی از دست داده‌اید. امروز زمان خوبی است که به جای افسوس‌ خوردن برای شکست‌های زندگی، از این شکست‌ها درس بگیرید و اجازه ندهید این شکست‌ها در آینده شما را دوباره به زمین بزنند. هوش سرشاری دارید اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این روحیه باعث شده تا به رغم توانایی‌های زیاد، دستاورد چشمگیری در زندگی نداشته باشید. از همین امروز تصمیم بگیرید که خودتان را دست‌کم نگیرید و با هوش سرشار و پشتکار زیاد آینده‌ای درخشان را رقم بزنید. مدتی است که سر چیز‌های کوچک و بی‌اهمیت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دعوا راه می‌افتد. این اختلاف‌‌های جزئی‌ در حال بزرگ‌شدن است و اگر هرچه سریع‌تر جلوی ایجاد آنها را نگیرید، در آینده فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

علاقه زیادی به بازکردن گره کار مردم دارید و این اخلاق باعث شده تا بیشتر به دیگران رسیدگی کنید و از خودتان غافل شوید. این اخلاق هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه جانب تعادل را نگه دارید و در کنار حل مشکلات دیگران، به زندگی‌ خودتان هم اهمیت بدهید. سلیقه‌های خودتان را به دیگران اعمال می‌کنید و اطرافیان از این اخلاق شما به تنگ آمده‌اند، فراموش نکنید که هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد و اگر می‌خواهید مردم‌دار باشید، باید به سلیقه‌های دیگران احترام بگذارید. پیش از این تلاش زیادی در زندگی کرده‌اید و امروز این تلاش‌ها به بار می‌نشیند و اطرافیان قدر زحمات شما را خواهند دانست. امروز با فردی روبرو می‌شوید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، فراموش نکنید که گذشته‌‌ها‌گذشته و ملاقات امروز را برای صلح و آشتی با این فرد به فال نیک بگیرید. اوضاع میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلاً خوب پیش نمی‌رود و اگر به همین روال ادامه پیدا کند، احتمال جدایی شما بسیار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار