یک کشته و ۱۱ زخمی حاصل یک تصادف زنجیره‌ای
کد خبر: ۱۶۴۴۵۷
تاریخ انتشار: 2019 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تصادف زنجیره ای دیروز یک کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تصادف زنجیره ای دیروز یک کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: عصر دیروز در محور صالح آباد، همه کسی خودروی پراید در قسمت مه گرفته جاده توقف کرده و اقدام به رفع نقص فنی خودروی خود کرده است، پس از توقف کامیونی با پراید برخورد می کند و پس از آن پژو و مینی بوسی به صورت زنجیره وار به دنبال توقف پراید بهم می خوردند.

وی افزود: یکی از سرنشینان پژو در این حادثه جان خود را از دست داده و ۱۱ نفر از سرنشینان مینی بوس، کامیون و پژو نیز جراحات سطحی و عمقی برداشته اند.

رئیس پلیس راه استان همدان درباره خسارات تصادفات زنجیره ای گفت: در این گونه مواقع خودروی عقبی نسبت به خودرویی که با آن برخورد کرده، موظف به پرداخت جریمه است و ۵۰ درصد خسارت نیز باید توسط پراید که در سربالایی جاده و در نقطه مه گرفته، پارک کرد، پرداخت شود.

وی درباره هشدارهای ایمنی برای تردد در جاده های برون شهری در فصل زمستان نیز بیان کرد: رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته باشند در غیر اینصورت نداشتن زنجیر چرخ ۳۰ هزار تومان برای راننده جریمه به همراه خواهد داشت‌.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان یادآور شد: مسافران از سفر های غیرضروری خودداری کرده و سرعت مناسب در ایام بارش ها و یخ زدگی رعایت شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار نیز به خبرنگار ایسنا گفت: در ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه گزارش مرکز eoc استان مبنی بر تصادف زنجیره ای بین پراید، مینی بوس، وانت بار، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و کامیون در جاده همدان به سمت قروه در گردنه همه کسی ۱۲کیلومتری پایگاه صالح آباد اعلام شد.

مهدی حمزه با بیان اینکه برای رهاسازی نیاز به ست نجات بود، افزود: تیم امدادونجات پایگاه شهید شایانی صالح آباد سریع به محل حادثه اعزام شد و متاسفانه راننده پژو ۴۰۵ در دم فوت کرده بود و بعد از رهاسازی در داخل کیسه جسد قرار داده و تحویل شهرداری شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۱ نفر دیگر مصدوم شده بودن که توسط اورژانس منتقل شدند، ادامه داد: علت بروز این تصادف سنگین توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

وی زمان پایان عملیات را اعلام کرد و گفت: این امداد رسانی در ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه پایان یافت و نیروها در پایگاه مستقر شدند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار