چراییِ جمع‌آوری دوچرخه از سطح شهر تهران
کد خبر: ۱۶۴۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر پاسخ داد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر پاسخ داد.

غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود در پاسخ به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر نوشت: ‏دوچرخه‌های «‎بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شدند و باید در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شهروندان شوند.

وی ادامه داد: این شرکت در برابر ودیعه مشتریان مسئولیت دارد و باید به تعهدات خود عمل کند. ‎شهرداری نیز کماکان به حمایت‌های خود از این حرکت ادامه می‌دهد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
1
بی شک داشتن شهری که شهروندان بتوانند در هوای پاک با دوچرخه به ورزش بپردازند یا به محل کار بروند مطلوب است اما نه در شهری که خانه های کم تراکم قدیمی به آپارتمانهای بلند و پر تراکم تبدیل شده و خیابانهایی که ظرفیت انبوه ماشین های جدید را ندارد ، خیابانهایی که بعضا صد ساله هستن و پاسخگوی حجم روز افزون اتومبیل ها نیستن چه برسد به دوچرخه ، نکته مهم دیگر اینکه تهران بعلت برودت هوا در ماههای دی تا اردیبهشت و خیس و لغزنده بودن خیابانها برای دوچرخه سواری اصلآ مناسب نیست گرچه در ماههای دیگر هم بعلت شلوغی وسرعت زیاد موتور سوران شهر مناسبی برای دوچرخه نیست و عملا هم مشاهده میشود، کاش شورای شهر بجای اینهمهایستگاه دوچرخه در فصول سرد یک یا چند تله کابین شانزده نفره در کوههای شمالی تهران تاسیس میکرد تا جوانان و نوجوانان بجای کشیدن قلیان و دور دور زدن با موتور و ماشین به فرا گیری ورزش های زمستانی میپرداختند که با وجود برف و فضای سالم ارتفاعات این ورزش برای شهروندان تهرانی مناسب تر است تا دوچرخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار