تلاش برای بازگشت معلول مفقود شده در کابل
کد خبر: ۱۶۳۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
مدیرکل بهزیستی ایلام از ورود بهزیستی ایلام برای بازگشت معلول مفقود شده در افغانستان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی ایلام از ورود بهزیستی ایلام برای بازگشت معلول مفقود شده در افغانستان خبر داد.

 زهرا همتی اظهار داشت: بر اساس اعلام خانواده این معلول، وی دو هفته پیش سوار بر موتور سیکلت از منزل خارج که در یکی از استان های همجوار توسط پلیس شناسایی می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام خانواده این معلول، وی پس از اینکه مورد تحقیقات پلیس قرار می گیرد و هیچ پاسخی به علت ناتوانی در بیان نمی تواند ارایه دهد با تصور اشتباه اینکه وی تبعه خارجی است به کشور افغانستان تحویل داده می شود.

وی افزود: پس از پیگیری بهزیستی و تماس با بستگان این معلول، صبح امروز خانواده وی به این اداره کل مراجعه و مکاتبه و رایزنی لازم با حوزه معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور انجام تا از طریق مراجع ذیربط اقدام لازم برای بازگشت این معلول به کشور انجام شود.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
2
این خودش یک توهین بزرگ به انسانیته کجای دنیا ادمهای معلول رو رد مرز میکنن ؟ اخه اون بدبخت ازارش به کی میرسه ؟ افغانی باشه یا هرکجایی یعنی انسانیت تو مملکت ما اینقد سقوط کرده که ضعیفترین قشر جامعه که معلولین هستن قربانی سیاست مضخرف و احمقانه سیاست مداران شبه انسان بشن ؟
ادم بمیره بهتره که ببینه تو مملکتش اینقد اخلاق سقوط کنه
شما که مسلمانید چرا ؟ اگه مسلمان نیستید لااقل انسان باشید اینه انقلاب برای مستضعفین ؟ شما که ۲۴ ساعت در روز از ظلم سفیدپوستا به سیاهپوستای افریقا میگید چرا از مملکت خودمون نمیگید ؟
اخلاق هم به همراه ارزش پول و جان انسانها تو ای مملکت رنگ باخته
متاسفم برای خودم که کاری از دستم بر نمیاد
تابناک اگه انسانی سانسور نکن بچاپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار