فال روزانه دوشنبه 11 آذر 1398
کد خبر: ۱۶۳۸۵۹
تاریخ انتشار: 2019 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سال‌روز تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی بسیار پررونقی را در پیش‌رو دارد و در این سال شرایط زیادی برای مهمانی و خوش‌گذرانی برای شما فراهم می‌شود، این شرایط ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید و چشم‌ دیدن زندگی شما را نداشته باشند، اما شما کار خودتان را بکنید و لباس‌های شیک بپوشید و همیشه لبخند بزنید تا با این لبخند به دیگران ثابت کنید که نگران چشم‌‌زخم آنها نیستید. در ماه بهمن با فردی مهم و سرشناس آشنا می‌شوید و رابطه خوبی میان شما و این فرد برقرار خواهد شد. تیر ماه سال آینده یکی از دوستان یا آشنایان شما به مشکلی بر می‌خورد، دست او را برای حل این مشکل بگیرید. تا شهریور سال آینده روی موجِ زندگی، سواری خواهید کرد اما در شهریور ماه روی دیگر زندگی برای شما نمایان می‌شود و با رکود روبرو خواهید شد، این شرایط موقتی است و به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، نگاهی به آینده داشته باشید و بگذارید ابرهای تیره از آسمان زندگی شما عبور کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و این روحیه ازدواج یا رابطه شما را به خطر انداخته است. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش ندارید و هرچقدر هم که حواس‌تان را جمع کنید، باز هم پول همانند ریگ بیابان از کف دست شما بیرون می‌رود. اعضای خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و به‌رغم اینکه تمام تلاش‌تان را برای راضی نگه‌داشتن آنها انجام داده‌اید، دائم روی اعصاب‌تان راه می‌روند. در محل کار یکی از نیروهای زیرمجموعه شما، آنگونه که باید و شاید کار نمی‌کند، این رفتار باعث شده تا کارهای مهمی عقب بیافتد. از این رفتار حسابی کلافه‌ شده‌اید و بهتر است هرچه سریع‌تر با این فرد بدون هیچ رودربایستی صحبت کنید و به او توضیح دهید که سد راه انجام کارها است. برای رها شدن از سردردگمی‌های زندگی،‌ بعد از ظهر را به دیدار بزرگ فامیل اختصاص دهید و با او صحبت کنید و به آرامش برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از طریق دوستان با فردی مهم‌ آشنا می‌شوید و آشنایی این فرد تأثیر زیادی در جهت‌‌گیری افکار شما خواهد داشت. امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری است، این سرمایه‌گذاری در بازه‌زمانی کوتاه‌مدت به بار نمی‌نشیند، اما در درازمدت سود هنگفتی را نصیب شما خواهد کرد. امروز از آن روزها است که اطرافیان شما فکر می‌کنند مهره‌مار دارید و با هرکسی که برخورید می‌کنید جذب شخصیت شما خواهد شد و هر حرفی که بزنید به دل دیگران می‌نشیند و گفته‌های شما را با چشم‌بسته قبول می‌کنند. به لحاظ کاری روز خلوتی را در پیش‌رو دارید، از این زمان فراغت برای استراحت، تفریح یا ورزش بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده تا به شما ثابت کند که برای او در دنیا تک هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دعای خیر فردی عابد و سالک بدرقه راه شما است و امروز بدی در زندگی نخواهید دید و روز آرامی را در پیش دارید. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار لوازم آنتیک و جواهرات هزینه کنید و چشم‌انتظار سودی هنگفت باشید. غم‌و‌غصه‌ها را با دوست خاصی که همیشه به شما اهمیت می‌دهد در میان بگذارید و مطمئن باشید که هم‌صحبتی با این دوست شما را آرام خواهد کرد. خبرهای خوشی در محل کار به دست شما می‌رسد، مسافرتی در پیش‌رو دارید، در این مسافرت فایده‌ای زیادی نصیب‌‌تان خواهد شد و حسابی خوش می‌گذرانید. فرصتی برای گفتگویی عاشقانه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان فراهم خواهد شد تا رازهای مگوی زندگی را با هم درمیان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به پیشنهاد یکی از دوستان پول خود را در شغلی سرمایه‌گذاری کرده‌اید و این پول را از دست می‌دهید و ضرر زیادی خواهید کرد. مدت زیادی است که به اعضای فامیل سر نزد‌ه‌اید، امروز فرصتی را برای دیدو‌بازدید اختصاص دهید و مطمئن باشید ملاقات با اعضای فامیل بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را خوشحال خواهد کرد. عزم راسخی در انجام کارها داشته باشید، مطمئن باشید هیچ‌چیزی جلوی اراده و اشتیاق شما به کار را نخواهد گرفت و زحمتی که امروز می‌کشید، بی‌نتیجه نخواهد ماند. روحیه رقابت‌جویی دارید و به لطف این روحیه همیشه از دیگران یک قدم‌جلوتر هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلات خانوادگی زیادی دارید و این مشکلات را از چشم همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان کرده‌اید،  درمیان گذاشتن این مشکلات با همسر یا عشق‌زندگی‌تان باعث می‌شود تا او درک بیشتری به شما و اخلاق‌ و رفتارتان پیدا کند. امروز روز خوبی برای سرمایه‌گذاری است، به شرط اینکه برای سرمایه‌گذاری نظر حرفه‌ا‌ی‌های بازار را جویا شوید. از آن دسته افرادی هستید که احساسات‌شان را به زبان نمی‌آورند، در نتیجه اعضای خانواده فکر می‌کنند که به آنها اهمیت نمی‌دهید. امروز با زبان و رفتار به آنها ثابت کنید که از همه‌کس در دنیا برای شما مهم‌تر هستند. روز خوبی برای عاشقی است و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و به دشت و دمن بروید. توانایی خوبی در متقاعدکردن دیگران دارید، این روحیه را دست‌کم نگیرید و برای پیشرفت و موفقیت از آن استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی برای ورزش و تفریح است و به لحاظ مالی نیز غم‌تان نباشد، چرا که پول هنگفتی به دست شما خواهد رسید و تمام نگرانی‌های مالی شما برطرف می‌شود. دیداری عاشقانه برای شما پیش می‌آید، این عشق دیری نمی‌پاید و آتش عشق زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر می‌شود. مهارت‌‌های زیادی دارید اما تخصص‌های شما همیشه در محل کار نادیده گرفته میشود. امروز موقعیت خوبی برای نشان‌دادن این مهارت‌ها فراهم می‌شود، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به همکاران ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. از گفتن حرفی که در ذهن دارید هراس نداشته باید و همیشه رک و راست سخن بگویید. یکی از همسایه‌ها حرف ناخوشایندی را با همسر یا عشق‌زندگی شما درمیان گذاشته و این حرف او را حسابی دلخور کرده است، با وی صحبت کنید و دلیل چنین حرفی را مشخص نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکل مالی شدیدی گریبان شما را گرفته و دامنه این مشکل به خانواده نیز کشیده شده و اعضای فامیل حسابی نگران شما هستند. در چنین شرایطی بهتر است تا جای ممکن پای اعضای خانواده را به مشکلات مالی خود باز نکنید و به فکر حفظ آرامش خانواده باشید. خبر خوشی در محل کار به دست شما می‌رسد و این خبر تأثیر مهمی در ارتفا شغلی و پیشرفت‌تان دارد. روز خوبی برای استراحت است و برای اینکه خستگی کارهای گذشته از تن شما حسابی بیرون رود، ماساژ روغنی را پیشنهاد می‌کنیم. بعدازظهر امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و برای گردش و تفریح بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با نگرانی و دل‌مشغولی از خواب بلند شده‌اید، برای رفع این نگرانی‌ها از مدیتیشن و مراقبه کمک بگیرید و ذهن‌تان از هرگونه نگرانی پاک کنید. از مادر یا یکی از اعضای خانواده مادری پولی به شما می‌رسد. مدتی است که فردی بدی‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در گوش‌ شما زمزمه می‌کند، اجازه ادامه این رفتار را ندهید. به دستاورد چشمگیری در محل کار دست پیدا خواهید کرد و از شما رسما قدردانی می‌شود. امروز میان شما و همسرتان مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما همسرتان از این برخورد ناراحت نمی‌شود و هنوز شب نشده با هم آشتی می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و ادامه این رفتار شما را در مخمصه مالی بزرگی می‌اندازد. علاقه زیادی به کسب‌ علم‌و‌دانش دارید و در این راه دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. ساز عشق در دل شما شروع به نواختن کرده و روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید.گره‌ای در کار شما افتاده، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این گره از کار شما باز می‌شود و دوباره اوضاع کار و کاسبی‌تان به روال همیشگی باز می‌گردد. روز خوبی برای تجارت و کار کاسبی است و معامله‌ مهمی که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را امروز شروع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پول و ثروت در دست شما نمی‌ماند و به همان طریقی که آمده از دست می‌رود، اما نگران نباشید چرا که بخت و اقبال هنوز هم با شما است و امروز پول خوبی نصیب‌تان می‌شود. فرزند شما یا یکی از فرزندان فامیل به دستاوردی مهم در درس و تحصیل می‌رسد و مایه سربلندی خانواده می‌شود. شکوفه عشق شما شکوفا شده است و عشقی تازه و پرحرارت انتظارتان را می‌کشد. اگر به دنبال کار هستید، امروز بهترین روز برای ارسال رزومه و شرکت در مصاحبه‌های کاری است. موقعیت‌های خوبی برای مسافرت دارید، فرصت را از دست ندهید و این موقعیت‌ها را بررسی کنید و عازم سفری خاطره‌انگیز شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به فکر ارتقا مهارت‌های خودتان باشید و انرژی و وقت بیشتری برای این‌کار اختصاص دهید. برای پرورش استعداد‌های خود سراغ ریش‌سفید‌ها و افراد متخصصِ حرفه‌ای که به آن علاقه دارید بروید و با آنها مشورت کنید. امروز یکی از اعضای فامیل از شما درخواست پول می‌کند، روی او را زمین بیاندازید چرا که اگر به او پول بدهید دیگر محال است که رنگ‌و‌روی پول‌تان را ببینید. دل خوشی از یکی از اطرافیان ندارید و فکر می‌کنید که همیشه برای شما نقشه می‌کشد، امروز اتفاقی رخ خواهد داد و متوجه می‌شوید که اشتباه می‌کردید و این فرد هیچ مشکلی با شما ندارد و خیر‌خواه‌تان است. رابطه خوبی با همسر یا شریک‌زندگی‌تان ندارید، هیچ چیزی به اندازه صحبت و گفتگو این رابطه را بهبود نمی‌بخشد در غیر این‌صورت اوضاع میان شما و همسرتان از چیزی که هست خراب‌تر می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی و اضطراب زیادی دارید، به این نگرانی‌ها محل ندهید و سر خودتان را با انجام کارهای خلاقانه گرم کنید. خبر خوشی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد و تمام اعضای خانواده از این خبر حسابی خوشحال می‌شوند. مشاجره‌ای میان شما و یکی از همکاران در محل کار در می‌گیرد اما در نهایت این شما هستید که از این مشاجره سربلند بیرون می‌آیید. امروز فردی از شما در خواست کمک می‌کند، دست رد به سینه او نزنید و هرکاری از دست‌تان بر می‌آید برای حل مشکل او انجام دهید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار