واکنش دی کاپریو به اتهامات رییس‌جمهوری برزیل
کد خبر: ۱۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: 2019 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
لئوناردو دی کاپریو در صفحه اینستاگرامش به انتقادات رییس جمهوری برزیل نسبت به خودش واکنش نشان داد.

به نقل از فاکس نیوز، لئوناردو دی کاپریو به اتهامات شوکه کننده بالسانارو رییس جمهوری برزیل در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

واکنش دی کاپریو به اتهامات رییس‌جمهوری برزیل

بالسانارو روز جمعه ۲۹ نوامبر بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» را برای کمک هایش به سازمان های غیرانتفاعی که او مدعی است پشت برخی از آتش سوزی های جنگل های بارانی آمازون قرار دارند، مورد سرزنش قرار داده بود.

حالا دی کاپریو در بیانیه ای که در روز شنبه ۳۰ نوامبر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده به این انتقادات واکنش نشان داده است. دی کاپریو در این بیانیه نوشته است: در این برهه از بحران آمازون، من از مردم برزیل که برای حفظ میراث طبیعی و فرهنگی شان فعالیت می کنند، حمایت می کنم. آنها نمونه ای شگفت انگیز، تکان دهنده و فروتنانه از تعهد و اشتیاق مورد نیاز برای حفظ محیط زیست هستند. آینده این اکوسیستم های بدون جایگزین در خطر است و من افتخار می کنم که در کنار گروه هایی که از آن محافظت می کنند ایستاده ام. ما در سازمان هایی که مورد هدف قرار گرفته اند سرمایه گذاری نکرده ایم. (سازمان هایی که دولت برزیل به آنها اتهام آتش سوزی عمدی آمازون را وارد کرده است)

دی کاپریو در پایان این بیانیه نوشته است: من همچنان خودم را به حمایت از جوامع بومی برزیل، دولت‌ های محلی، دانشمندان، آموزگاران و مردم که بدون وقفه برای ایمن‌ سازی آمازون برای آینده همه برزیلی ها فعالیت می‌کنند، متعهد می دانم.

صبا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار