حکم زندان برای کار باورنکردنی یک زن و مرد +عکس
کد خبر: ۱۶۳۴۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
دادگاه بریتانیا یک زن و مرد را به جرم تماشای جنازه بازیکن فوتبال در مرده شور خانه به زندان محکوم کردند.

زن جوانی به همراه کارمندش در بریتانیا به جرم تماشای جنازه امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی از دوربین‌های یک مرده‌شورخانه به 19 ماه حبس محکوم شدند.

بنا به گزارش رسانه های خارجی،زن جوان مدیر شرکت خدمات دوربین های امنیتی بوده که به 14 ماه حبس محکوم شده اما برای همکار 62 ساله وی 5 ماه حبس صادر شده است.

حکم زندان برای کار باورنکردنی یک زن و مرد +عکس

گفتنی است که امیلیانو سالا چندی پیش در اثر سقوط هواپیما شخصی اش در دم جان باخت و جرم این دو متهم تماشای غیرقانونی جنازه این بازیکن بوده است.

از قرار معلوم، زمانی که جنازه بازیکن برای کالبدشکافی به مرده شور خانه انتقال داده شد زن جوان که مسئول دوربین های امنیتی آن جا بود پیامکی به مضمون: یک مورد خیلی جالب روی میز هست که وقتی شیفت تو شروع شد، می‌توانی آن را نگاه کنی برای همکارش فرستاد.

پس از تماشای جنازه امیلیانو تصویر های زیادی از بدن برهنه این بازیکن گرفته شد که پس از انتشار در فیس بوک خواهر این بازیکن متوجه عکس جنازه برادرش در مرده شور خانه شد که با شکایت به اداره پلیس این پرونده به جریان افتاد و پلیس توانست مظنونین این پرونده را دستگیر و زندانی کند.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
9
مرده شورخانه؟ اونم توی انگلیس؟ آیتی که میگی بهش میگن morgue یا سالن تشریح یا سردخانه ... ضمنا نوزده سال نه، نوزده ماه
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
31
زندان براشون کمه،باید اینترنتشون هم قطع بشه.
محمود
|
Turkey
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
2
11
مگر در مرده شورخانه کالبدشکافی میکنند؟ جسد را بردند مرده شورخانه برای کالبدشکافی؟؟؟ حتما مرده شورها هم پزشک قانونی شده بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
1
2
یعنی دیدن جنازه زندانی داره -------بابا تو بهشت زهرا قصالخانه های ما قشنگ ویترین درست کرده اند هر کس جنازه متوفاش را موقع شستن می بیند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار