حریق دفتر پیشخوان دولت در جنوب تهران+عکس
کد خبر: ۱۶۳۳۴۸
تاریخ انتشار: 2019 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
یک دفتر پیشخوان دولت در جنوب تهران دچار آتش‌سوزی شد.

وقوع حادثه حریق در دفتر پیشخوان خدمات دولت حوالی ساعت ۶ صبح امروز و در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۱۲۵ و ۳۸ را به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر، خیابان سجاد جنوبی اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که درب های کرکره‌ای محل حادثه که حدود ۵۰ مترمربع مساحت داشته و دفتر پیشخوان خدمات دولت بوده، بسته است و دود و شعله‌های آتش از داخل آن به بیرون زبانه می‌کشد که بلافاصله آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدام به باز کردن درها کرده و با وارد شدن به داخل فضا، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

حریق دفتر پیشخوان دولت در جنوب تهران

با اقدامات آتش‌نشانان دقایقی بعد شعله‌های آتش در این دفتر پیشخوان به طور کامل مهار و اطفا شد اما خسارتی به برخی از تجهیزات و امکانات داخل دفتر شامل رایانه و ... وارد شد. همچنین بررسی‌های آتش‌نشانان نشان داد که مورد مصدومی در پی این حادثه وجود نداشته است.

حریق دفتر پیشخوان دولت در جنوب تهران

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید این خبر اعلام کرد که آتش‌نشانان پس از اطفای حریق و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند و کارشناسان این سازمان نیز برای بررسی علت وقوع این حریق اقدامات تحقیقی خود را آغاز کردند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار