شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی
کد خبر: ۱۶۳۱۲۹
تاریخ انتشار: 2019 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
قدرت شبکه‌های اجتماعی باعث شهرت برخی سلبریتی‌ها شده است تا جایی که برخی از آن‌ها کار خود را با این شبکه‌ها شروع کرده اند و نمونه آن جاستین بیبر خواننده مشهور است که موفقیت خود را مدیون این شبکه می‌داند. در ادامه با چهره‌های مشهور هالیوود که کار خود را با شبکه‌های اجتماعی شروع کردند در اینجا آشنا شوید.

شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی«تابناک باتو» قدرت شبکه‌های اجتماعی باعث شهرت برخی سلبریتی‌ها شده است تا جایی که برخی از آن‌ها کار خود را با این شبکه‌ها شروع کرده اند و نمونه آن جاستین بیبر خواننده مشهور است که موفقیت خود را مدیون این شبکه می‌داند. در ادامه با چهره‌های مشهور هالیوود که کار خود را با شبکه‌های اجتماعی شروع کردند در اینجا آشنا شوید.

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند زندگی ما را تغییر دهند. آن‌ها به ما این امکان را می‌دهند به راحتی با خانواده و دوستان خود ارتباط داشته باشیم و علاوه بر آن، زندگی خود را در مقیاسی جهانی با دیگران به اشتراک بگذاریم.

شبکه‌های اجتماعی برای بعضی دری به سوی شهرت گشوده اند. در حقیقت بعضی از مشهورترین و محبوب‌ترین سلبریتی‌هایی که امروز آن‌ها را می‌شناسیم کار خود را از شبکه‌های اجتماعی شروع کردند و همین شبکه‌های اجتماعی زمینه ساز موفقیت و شهرت آن‌ها شدند. در ادامه با تعدادی از این چهره‌ها آشنا خواهیم شد.

هالزی


شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی

بعد از حضور در یک مهمانی و پیدا کردن یک رابط در صنعت موسیقی، هالزی توانست اولین آهنگش، Ghost را در یک استودیو ضبط کند. به محض تمام شدن کار ضبط، هالزی آهنگ را روی ساوند کلاود (SoundCloud) پست کرد.

وقتی وارد اکانت توئیترش شد با سیل واکنش‌های کاربران به آهنگش مواجه شده بود. صبح روز بعد او با درخواست‌های متعددی از سمت شرکت‌های ضبط موسیقی برای بستن قرارداد با آن‌ها رو به رو شد.

از آن زمان هالزی در مسیر موفقیت و شهرت قرار گرفته. او بار‌ها به لیست صد آهنگ پرطرفدار سایت بیلبورد و دویست آهنگ برتر بیلبورد آمریکا راه پیدا کرده. در سال ۲۰۱۸ او با تک آهنگ Without Me توانست جایگاه شماره یک لیست بیلبورد را از آن خود کند.

شان مندز

شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی

شان مندز کار خود را با ساخت ویدئو‌های شش ثانیه‌ای از کاور آهنگ‌های معروف در واین (Vine) شروع کرد. گرچه شش ثانیه زمان زیادی برای به رخ کشیدن توانایی‌های خود نیست، اما مندز متوجه شد که چطور از آن به نفع خود استفاده کند و طولی نکشید که تعداد دنبال کننده هایش بسیار زیاد شد.

قبل از اینکه تعداد دنبال کننده‌های او به ۳۰۰ هزار تا برسد، شرکت‌های ضبط موسیقی متعددی، از جمله وارنر برادرز و سونی پیکچرز خواستار همکاری با مندز ۱۵ ساله شده بودند.

شان مندز از آن زمان سه آلبوم استودیویی منتشر کرده و در مراسم اهدای جوایز گرمی امسال هم اجرای زنده داشت. او امسال در مراسم اهدای جوایز VMA هم به همراه نامزد فعلی اش، کامیلا کابیو، دیگر خواننده‌ی مشهور، یک اجرای زنده داشت.

جاستین بیبر

شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی

احتمالاً یکی از مشهور‌ترین داستان‌های موفقیت یوتیوب را بتوان متعلق به بیبر دانست. او کار خود را در سال ۲۰۰۷ با آپلود ویدئو‌هایی از خودش در حال کاور کردن آثار خوانندگانی مثل جاستین تیمبرلیک و کریس براون شروع کرد. به لطف یکی از تهیه کنندگان صنعت موسیقی به نام اسکوتر براون، بیبر با یکی از شرکت‌های ضبط موسیقی قرارداد همکاری امضا کرد.

بیبر حالا یکی از پنج یوتیوبری است که بیشترین دنبال کننده را در یوتیوب دارند. علاوه بر این، میلیون‌ها نسخه از آلبوم‌های بیبر در سرتاسر دنیا به فروش رفته که میزان آن ۱۴۰ میلیون نسخه تخمین زده شده.

او در سپتامبر ۲۰۱۸ با هیلی بالدوین، فرزند استفن بالدوین، بازیگر هالیوودی، در شهر نیویورک ازدواج کرد. مراسم عروسی رسمی این زوج در سپتامبر سال میلادی جاری در کارولینای جنوبی برگزار شد.

کیت آپتون

شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی

کیت آپتون، سوپر مدل مشهور به لطف ویرال شدن ویدئویش در یوتیوب که او را در حال رقصیدن در جریان یک مسابقه‌ی بسکتبال نشان می‌داد، شهرت پیدا کرد. ویدئوی او سه میلیون بار در یوتیوب دیده شد و بیشتر از ۱۵۰ هزار دنبال کننده‌ی جدید برای او در توئیتر به همراه آورد.

بعد از پست کردن ویدئوی رقص دیگری از خود در یوتیوب، او بازدید‌های بیشتری گرفت و شهرت بیشتری پیدا کرد. طولی نکشید که او موفق شد با یک آژانس مدلینگ قرارداد ببندد.

چارلی پوث

شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی

ویدئوی چارلی پوث از کاور آهنگ مشهور ادل یعنی Someone Like You شهرت زیادی به او بخشید و این مسأله باعث شد او بتواند در سال ۲۰۱۱ با شرکت ضبط موسیقی الن دیجنرس قرارداد همکاری امضا کند.

اما موفقیت اصلی او زمانی رقم خورد که ناشر کارهایش او را با یکی از تهیه کنندگان مشهور صنعت موسیقی آشنا کرد که با خوانندگانی همچون مدونا همکاری داشته. پوث و این تهیه کننده به سرعت دست به کار شدند و نتیجه‌ی همکاری آن‌ها تک آهنگ معروف See You Again شد که شهرت و محبوبیت زیادی برای پوث به همراه آورد.

د. ِ. ویکند

شروع کار معروف ترین سلبریتی ها با شبکه های اجتماعی

د. ویکند ابتدا با نام کاربری xoxxxoooxo و به شکلی ناشناس و مرموز سه آهنگ در یوتیوب منتشر کرد و چیزی نگذشت که شهرت زیادی پیدا کرد. صدای نرم و روان او و فضای پر رمز و راز کانال یوتیوبش توجه افراد زیادی از جمله دریک، خواننده‌ی مشهور رپ را به خود جلب کرد.

او تا به حال سه آلبوم استودیویی منتشر کرده، علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی، تهیه کنندگی موسیقی و بازیگری هم می‌کند و جوایز متعددی دریافت کرده.

د. ویکند رابطه‌ی پر فراز و نشیبی هم با بلا حدید، سوپرمدل مشهور داشته و اخیراً در حال ترک محل جشن تولد او در شهر نیویورک دیده شده.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار