عقاید خاص مردان که تغییر دادنشان کار حضرت فیل است
کد خبر: ۱۶۳۰۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
همه مردم جهان فارغ از زن یا مرد عقاید و باورهای خاص خود را دارند. اما برخی از تفکرات بین جنسیتی خاص، شیوع بیشتری پیدا می‌کند و به عادت و عقاید مشترک آن جنسیت تبدیل می‌شود. به طور مثال، مردها عاشق تماشای فوتبال و مسابقات ورزشی هستند. این در حالیست که شاید این رفتار مردانه، زن‌ها را آزار دهد...

عقاید خاص مردان که تغییر دادنشان کار حضرت فیل است

عقاید خاص مردان که تغییر دادنشان کار حضرت فیل استبه گزارش «تابناک با تو»؛ همه مردم جهان فارغ از زن یا مرد عقاید و باورهای خاص خود را دارند. اما برخی از تفکرات بین جنسیتی خاص، شیوع بیشتری پیدا می‌کند و به عادت و عقاید مشترک آن جنسیت تبدیل می‌شود.

به طور مثال، مردها عاشق تماشای فوتبال و مسابقات ورزشی هستند. این در حالیست که شاید این رفتار مردانه، زن‌ها را آزار دهد. یا مثلا مردها به هیچ عنوان برای سازمان‌دهی و نظم لباس‌هایشان دغدغه ندارند و همین که کمد لباس‌ها به ظاهر مرتب باشد، برایشان کافیست. این در حالیست که زنان برای هر کدام از لباس‌های خود کمد، قفسه، کشو یا کیف مخصوص دارند.

تفاوت‌های رفتاری و عادت‌ها و عقاید زنان و مردان گاهی سبب ایجاد ناراحتی و بروز بحث بین آنها می‌شود. به همین خاطر در این مطلب عقاید خاص مردانه را برایتان معرفی کرده‌ایم که اولا تغییر دادنشان کار حضرت فیل است و دوما توصیه می‌کنیم وقتتان را برای عوض کردنشان هدر ندهید؛ زیرا با درک این رفتارها زندگی را برای خود و همسرتان آسان‌تر خواهید کرد.

مردها عاشق مادران خود هستند

بیشتر مردهای دنیا وابستگی عمیقی به مادران خود دارند. این مساله به خودی‌خود مشکلی ندارد اما برخی از زنان این علاقه را نمی‌توانند درک کنند. دلیلش هم شاید عدم برقراری تعادل بین رابطه زن و مادر از طرف مرد باشد. اما مساله مهمی که به عنوان یک زن باید به آن توجه داشته باشید این است که این عادت، مختص مرد شما نیست و یک عادت مشترک و عمومی بین آقایان است. بنابراین به جای ایجاد ناراحتی برای خود و خانواده‌تان، عادت کنید که مردها عادت دارند دایما با مادران خود در ارتباط باشند.

عقاید خاص مردان که تغییر دادنشان کار حضرت فیل است

تماشای مسابقات ورزشی برایشان حکم نان شب را دارد

حتما زیاد دیده‌اید مردهایی را که روبه‌روی تلویزیون نشسته‌اند و شش دانگ حواسشان به توپ و پاهای بازیکنان فوتبال یا سرویس زدن بازیکن‌ها در زمین والیبال است. یا شاید نامزدی دارید که در زمان پخش زنده مسابقه ورزشی موردعلاقه‌اش جواب تماس‌های تلفنی شما را نمی‌دهد.

توصیه ما به زنان این است که درک کنند مردها به پیگیری اخبار ورزشی بسیار علاقه‌مند هستند و از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند؛ فرقی هم نمی‌کند وسط مهمانی باشند یا تنها در خانه. بهترین کار این است که شما هم همپای مرد خود به تماشای مسابقه بپردازید و از دیدن آن لذت ببرید.

مردها خود را بهترین مسیریاب و راننده جهان می‌دانند

چند بار برایتان پیش آمده که سر آدرس و انتخاب مسیر بهتر با پدر، برادر یا همسر خود جروبحث کرده باشید؟ آیا موفق به تغییر نظر او شده‌اید. احتمالا پاسختان منفی است. بله، مردها خود را بهترین مسیریاب و راننده جهان می‌دانند و هیچ تلاشی هم آنها را از عقیده‌شان پایین نمی‌آورد. پس، خود را برای تغییر نظرش خسته نکنید. حتی اگر می‌دانید مسیر پیشنهادی شما سبب کوتاه شدن مسافت می‌شود هم توصیه می‌کنیم آن را مطرح نکنید. چرا؟ زیرا مردها عادت دارند راه خود را بروند و به روش خاص خودشان هم رانندگی کنند. تلاش برای تغییر این عادت فقط مشاجره‌های بی‌نتیجه ایجاد می‌کند.

عقاید خاص مردان که تغییر دادنشان کار حضرت فیل است

مردی ممکن است از کسی خوشش نیاید اما هچنان به او احترام می‌گذارد

مردها در تعاملات اجتماعی و خانوادگی خود اصولا اخلاقی متفاوت از زن‌ها دارند: ممکن است از فامیل، دوستان یا اعضای خانواده همسر خود خوششان نیاید اما همیشه به آنها احترام می‌گذارند. شما هرگز نمی‌توانید مردی را مجبور کنید کسی را به زور دوست داشته باشد. البته این مساله به شخصیت فرد و نحوه تربیت خانوادگی‌اش بستگی دارد، اما چنین رفتاری بیشتر در مردها مشاهده می‌شود و به عنوان یک رفتار مردانه از آن یاد می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر مردی مثلا از خواهر شما خوشش نمی‌آید، به همین احترام گذاشتن او بسنده کنید و انتظار علاقه و محبت از او نداشته باشید.

مردها هر وقت خودشان دوست داشته باشند حرف می‌زنند

گفته می‌شود مردها خیلی عادت و حوصله زیاد حرف زدن ندارند و احساساتشان را خیلی به زبان نمی‌آورند. بنابراین در رابطه با یک مرد بهتر است او را مجبور نکنید که احساساتش را بروز دهد. مردها عموما هر وقت خودشان دلشان بخواهد حرف می‌زنند و ترجیح می‌دهند به جای حرف زدن، عمل کنند. جالب است بدانید تحقیقات سال ۲۰۱۳ میلادی در آمریکا نشان داده «پروتئین زبان» در مغز زنان بیشتر از مردان است و برای همین است که زنان به حرف زدن علاقه بیشتری دارند.

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
7
25
خدا خیرتون بده !همین پنج مطلب را به خانم ها تفهیم کنید هشتاد درصد مشکلات خانواده ها حل میشه .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
جالبه که همیشه هم در مسیریابی گند میزنن و‌چقدر معطل میکنن کل شهرو میگردن‌تا پیدا کنن نقشه گوگل براشون حکم هوو داره
زیبا احمدپور از تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
شما هرگز نمی‌توانید مردی را مجبور کنید کسی را به زور دوست داشته باشد.«پروتئین زبان» در مغز زنان بیشتر از مردان است و برای همین است که زنان به حرف زدن علاقه بیشتری دارند. خیلی از مردها ازم متنفرند باید چیکار کنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
2
2
آقایون پست قبلی تفهیم شد یا فقط ما باید تفهیم‌شیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار