زنده شدن یک بچه ۸ ساعت پس از دفن
کد خبر: ۱۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: 2019 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
نوزادی 8 ساعت پس از دفن زنده شد.

صدای گریه ی نوزاد تازه متولد شده ۸ ساعت بعد از دفن از زیر خاک شنیده شد. نوزاد تازه متولد شده ای که به اشتباه تصور می شود که در هنگام تولد جان خود را از دست داده است ، اما بطرز ناباورانه ای هشت ساعت پس از تولد صدای گریه ی کودک از زیر خاک شنیده شد.

فیلم باورنکردنی افسران پلیس را که با دست در حال کندن زمین برای بیرون آوردن نوزاداز داخل قبر هستند را نشان می دهد، و لحظه شگفت آور بیرون آوردن نوزاد تازه متولد شده به طرز معجزه آسایی از قبر کم عمق پس از گذشت هشت ساعت را ننشاان میدهد که نوزاد زنده بیرون آمده است

به نظر میرسد بستگان نوزاد با این باور که او مرده، اشتباها او را به خاک سپردند فیلم باورنکردنی افسران پلیس را نشان میدهد که روی زمین زانو زدند و برای دیدن داخل قبر فقط از یک مشعل استفاده میکردند و مانند بیلچه خاک را از اطراف نوزاد برمی داشتند . پلیس انتظار داشت یک جسد پیدا کند اما پس از شکاف قبر ، دیدن بدن زنده ی نوزاد همه را شوکه کرد ؛ در کلیپ، افسران به طرز شایسته و به سختی در حال تلاش برای سهل کردن درآوردن نوزاد بودند. آن ها با دستانشان مثل یک قاشق مشتشان را پر خاک و زمین را میکندند و با استفاده از پنجه ها و ناخت زمین سست را کنار میزدند ؛ و از دستان خود برای جابجایی خاک خشک استفاده میکردند ، ماموران نوزاد را در عمق ۵۰ سانتی زمین ، در حدود ساعت ۱۰ شب سه شنبه درحالیکه گریه های ضعیفی داشت ، یافتند.

آن ها هیجان زده گفتند :”او زنده است ، آمبولانس بفرستید” یکی ناظران هنگامی که آرنج نوزاد را دید با نگران گفت :” به نظر میرسد تمام استخوان های بدنش شکسته است.” پلیس سپس سرعت را برای کاهش هر گونه آسیب احتمالی کم کرد.

رئیس پلیس ناسیمنتو انگشتان خود را زیر آرنج نوزاد که کنار سر نوزاد بود ، قرار داد و شروع به بیرون کشیدن او کرد. شگفتی عجیب تر اینکه او بدون هیچ آسیب جدی به زندگی باز گشت. پرستاران راه تنفس نوزاد را تمیز میکردند و او را به سرعت به بیمارستان انتقال دادند. پزشکان پس از اسکان کامل و مراقبت های شدید گفتند علیرغم جراحات وارده ، سلامت کودک پیشروی خوبی دارد . در پی این موضوع پلیس ازعدم گزارش مبنی بر فوت نوزاد به پلیس آگاه می شود و آن ها برای بررسی اظهارات و جستجوی زمینه به منزل خانواده نوزاد در مرکز برزیل رفتند. ظاهرا بچه متعلق به یک دختر ۱۵ ساله ی برزیلی بومی هندی بوده است که در حمام متولد شده بود.

طبق گفته ی مادر ، نوزاد به سرعت متولد شد و سر او با زمین حمام برخورد کرد. نوزاد مبتلا به دو شکستگی جمجمه ای می شود که توسط متخصصین اطفال در بیمارستان منطقه ی آگوآ تحت درمان است. نوزاد بلافاصله پس از تولد گریه نکرد ، مادربزرگ ۵۷ ساله او به پلیس گفت که فکر کردم او باید مرده باشد ؛ او ادعا کرد که از آداب و رسون قبیله ای پیروی می کند و پس از پوشاندن نوزاد با یک پارچه و در حیاط پشتی او را به خاک سپرد. او مدعی است که قبل از اینکه او را به خاک بسپارد ، نوه ی او هیچ علائمی از زنده بودن را نداشت .بر اساس گزارشات پلیس آن ها به گزارش نکردن مرگ نوزاد به پلس اعتراف کردند و نیز گفتند که آن ها از آداب و رسوم سنتی خودشان پیروی میکردند.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار