ماسک های صورت با استفاده از میوه و سبزی برای فصل زمستان
کد خبر: ۱۶۲۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
هوای سرد تاثیرات نامطلوبی بر روی پوست می‌گذارد و ان را خشک می‌کند و باعث می‌شود پوست صورت چروکیده نشود. شما باید به همان اندازه که در تابستان و گرمای شدید آن مراقب پوست خود بودید در هوای سرد نیز از آن مراقبت کنید.

ماسک های صورت با استفاده از میوه و سبزی برای فصل زمستان«تابناک باتو» هوای سرد تاثیرات نامطلوبی بر روی پوست می‌گذارد و ان را خشک می‌کند و باعث می‌شود پوست صورت چروکیده نشود. شما باید به همان اندازه که در تابستان و گرمای شدید آن مراقب پوست خود بودید در هوای سرد نیز از آن مراقبت کنید.

مراقبت از پوست صورت کار ساده‌ای نیست و نگهداری از پوست نیاز به زمان دارد. برای پوست خود با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌توانید از انواع ماسک‌ها استفاده کنید. با نیک صالحی همراه باشید تا طرز تهیه ماسک صورت میوه‌ای برای روز‌های سرد را ببینید.

ماسک های صورت با استفاده از میوه و سبزی برای فصل زمستان

در اینجا سه ماسک صورت طبیعی و گیاهی برای مراقبت از پوست را آموزش میدهیم:

ماسک صورت هویج

هویج سرشار از ویتامین‌های A، B. و C. است. با ماسک هویج پوست شما احیا شده و درخشندگی و لطافت آن به سرعت باز می‌گردد. هویج دارای خاصیت ضد التهابی است و استحکام بیشتری به پوست شما می‌بخشد. برای تهیه این ماسک به یک عدد هویج، یک قاشق غذا خوری روغن بادام و در صورت تمایل ۵ قطره روغن گل یاس نیاز دارید. ابتدا هویج را پوست گرته و آب آن را بگیرید. سپس روغن را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. دراز بکشید و این مخلوط را به پوست خود بمالید. اجازه دهید این ماسک برای ۱۵ دقیقه به روی صورت شما باقی بماند. سپس صورت خود را با آب بشویید. ماسک هویج پوستی نرم و شگفت انگیز به شما خواهد بخشید.

ماسک های صورت با استفاده از میوه و سبزی برای فصل زمستان

ماسک سیب زمینی

پف زیر چشم یکی از مشکلات پوستی در هوای سرد است که باعث می‌شود خسته و بیمار به نظر برسید. درمان سنتی این مشکل استفاده از سیب زمینی است. این گیاه دارای خواص ضد احتقانی است که به رفع پف زیر چشم‌های شما کمک می‌کند. ورقه‌هایی از سیب زمینی ببرید و آن‌ها را کمی در آب بخیسانید. به پشت دراز بکشید و این ورقه‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه به روی چشم‌های خود قرار دهید. سعی کنید این ورقه‌ا را تا جایی که می‌توانید نازک ببرید. با استفاده از این ماسک پف اطراف چشم‌های شما از بین رفته و مجددا پوستی نرمال در این ناحیه خواهید داشت. اما باید بدانید نتایج این ماسک به سرعت پدیدار نمی‌شوند و کمی زمان لازم است. سعی کنید هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک صورت سیب

سیب دارای خواص ضد عفونی کننده و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. بهترین خاصیت سیب این است که دارای اسید مالیک است. این اسید پوست شما را لایه برداری کرده و رنگ چهره شما را شفاف و درخشان می‌کند. برای تهیه این ماسک یک سیب را ورقه ورقه کنید.

تهیه ماسک صورت میوه‌ای

مقداری آب را به جوش بیاورید و سیب را به داخل آن بریزید. پس از چند دقیقه ورقه‌های سیب نرم می‌شوند. این ورقه‌ها را به روی جوش‌های صورت خود بمالید.۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس با یک حوله پنبه‌ای یا پشمی صورت خود را پاک کنید. قرمزی و التهاب جوش‌های شما از بین خواهد رفت و احساس می‌کنید جوش‌های شما خالی شده‌اند. این یکی از موثرترین راه‌های داشتن پوستی سالم و نرم و منعطف در زمستان است.
تاثیر ماسک پرتقال بر پوست صورت

پرتقال سرشار از کلسیم و اسید فولیک است که به توانمند سازی استخوان و بهبود مغز ما کمک می‌کند. اما در کنار این فوائد، پرتقال میوه‌ای جادویی برای پوست بحساب می‌آید. آب پرتقال، قسمت گوشتی، پوست و همۀ قسمت‌های آن مفید است. پرتقال، پوست را تازه می‌کند و به آن سلامتی و جوانی می‌بخشد به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان ماسک صورت استفاده کرد.

ستاره

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
من که باشم ماسکا رهو می خورم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار