حادثه‌ای که بازیگر «خانه به دوش» را از بازیگری دور کرد +عکس
کد خبر: ۱۶۲۶۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 19    -    ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
بازیگر سریال «ترش و شیرین» گفت: چندی پیش سر فیلمبرداری از بلندی سقوط کردم و همان حادثه باعث شد چند سال درگیر جراحی و مشکلات پا و کمر باشم، البته حالم کمی بهتر شده بود اما متاسفانه بار دیگر زمین خوردم، وضعیتم وخیم شده و کار به جراحی دوباره کشید.

غلامحسین لطفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که هفته گذشته برای جراحی پا در بیمارستان بستری شده بود پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: طی هفته گذشته به دلیل مشکلات جسمانی در بیمارستان بستری شدم، متاسفانه درد پا سالیان سال امان از من بریده و این بار مجبور به بستری شدن در بیمارستان شدم.

حادثه‌ای که بازیگر «خانه به دوش» را از بازیگری دور کرد +عکس

وی دلیل مشکلات جسمانی خود را اینگونه توصیف کرد: من چند سال است که مریض هستم، چندی پیش سر فیلمبرداری از بلندی سقوط کردم و همان حادثه باعث شد چند سال درگیر جراحی و مشکلات پا و کمر باشم، البته حالم کمی بهتر شده بود اما متاسفانه بار دیگر زمین خوردم، وضعیتم وخیم شده و کار به جراحی دوباره کشید.

بازیگر فیلم خفگی در همین راستا اضافه کرد: متاسفانه بستری شدن من به دلیل مشکلات قلبی یا مغزی نبوده است، مشکلم هنوز درد پا است، مشکلی که سالهاست مرا زمین گیر کرده است.

لطفی درباره زمان ترخیص خود از بیمارستان خاطرنشان کرد: عصر دیروز از بیمارستان مرخص شدم، البته همچنان در خانه وضعی شبیه بستری بودن دارم و همچنان مراحل درمان و فیزیوتراپی را پشت سر می گذارم.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
37
خداوند به شما وهمه بیماران شفاوبهبودی عطا فرماید . انشاءالله
مرادی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
5
جناب لطفی انشاله بهترشوید بازیگری شماحرف ندارد دوران جوانی یادش بخیرفیلم جیب برها به بهشت نمیروند که شمابازی نمودید بسیار عالی بود
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
5
همیشه با خودم میگفتم آقای لطفی کجاست چرا دیگه نیستش. انشاله خدا بهتون شفا بده. شما خاطرات خوب ما دهه شصتیها هستین.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار