۱۰ باور اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن
کد خبر: ۱۶۲۰۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
با گذشت زمان مشخص شد که برخی از اصول ثابت مد اشتباه بوده است. در اینجا باور‌های اشتباه در مورد مد زنانه آورده شده است. هر برند سایز لباس مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال شما از برند زارا لباسی با سایز Small می‌خرید، اما ممکن است که سایز شما در برندی دیگر Medium باشد؛ بنابراین به یک سایز اعتماد نکنید و لباسی را بخرید که در تنتان به زیبایی می‌نشیند.

۱۰ باور اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن«تابناک باتو» با گذشت زمان مشخص شد که برخی از اصول ثابت مد اشتباه بوده است. در اینجا باور‌های اشتباه در مورد مد زنانه آورده شده است.

همه لباس‌هایتان را یک سایز می‌خرید

۱۰ باور اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن

هر برند سایز لباس مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال شما از برند زارا لباسی با سایز Small می‌خرید، اما ممکن است که سایز شما در برندی دیگر Medium باشد؛ بنابراین به یک سایز اعتماد نکنید و لباسی را بخرید که در تنتان به زیبایی می‌نشیند.

به خاطر قد بلندتان کفش پاشنه‌دار نمی‌پوشید

کفش پاشنه‌بلند، ظاهر خانم‌ها را با هر قد و وزنی که دارند، جذاب‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین به خاطر قد بلندتان دور این اکسسوری را خط نکشید. شما می‌توانید از پاشنه‌های کوتاه استفاده کنید، اما این‌که به طور کل کفش پاشنه‌بلند را کنار بگذارید، تصمیم عاقلانه‌ای نیست.

یک رنگ بولد را برای لباستان انتخاب می‌کنید

حتما شما هم فکر می‌کنید تنها یک رنگ بولد را می‌توانید برای لباستان انتخاب کنید، در غیر این صورت ظاهرتان شلوغ و به‌هم‌ریخته به نظر می‌رسد، در حالی که چنین نیست. اتفاقا اگر یک رنگ بولد را در کنار رنگ بولد دیگری به تن کنید، بسیار جذاب‌تر به نظر خواهید رسید. این تیپ رنگی برای خانم‌هایی که سبک مدرن را می‌پسندند، مناسب است.

از پوشیدن لباس‌های مردانه خودداری می‌کنید

منظور از پوشیدن لباس‌های مردانه این نیست که شما یک کت مردانه قرض بگیرید، اما لباس‌هایی هستند که می‌توانند گاهی آن‌ها را به تن کنید و به ظاهرتان تنوع دهید. به عنوان مثال سویشرت، پیراهن‌های دکمه‌دار یا بلوز‌های گشاد از لباس‌هایی هستند که شما می‌توانید استفاده کنید. لباس‌های گشاد یکی از ترند‌های سال ۲۰۱۹ هستند، از این رو اگر می‌خواهید برای لباس‌هایتان هزینه‌ای نکنید، گاهی لباس‌های مردانه پدر یا همسرتان را قرض بگیرید و تیپی تازه بزنید.

لباس‌های طرحدار را با هم به تن نمی‌کنید

شاید فکر کنید که پوشیدن چند لباس طرحدار به طور همزمان هیچ جذابیتی ندارد و ظاهر شما را شلوغ نشان می‌دهد، اما این سبک لباس پوشیدن در دنیای پست‌مدرن امروز، جذابیت زیادی دارد. البته این مدل لباس برای هر موقعیتی مناسب نیست. شما می‌توانید این تیپ را برای موقعیت‌های غیررسمی و دوستانه به کار گیرید. البته بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، طوسی یا قهوه‌ای استفاده کنید. اگر می‌خواهید روی مد باشید، طرح پلنگی را نیز که این روز‌ها مد است، در استایلتان جای دهید.

زیورآلات نقره‌ای و طلایی را با هم استفاده نمی‌کنید

بدون شک شما هم زمانی که از یک زیورآلات نقره‌ای یا طلایی استفاده می‌کنید، سعی می‌کنید باقی اکسسوری‌هایتان هم به همان رنگ باشد. به عنوان مثال یک انگشتر طلایی را با دستبند طلایی می‌گذارید، در حالی که می‌توانید این دو را با هم میکس کنید و به ظاهرتان تنوع دهید.

چند دست لباس ارزان را به یک لباس گران ترجیح می‌دهید

شاید شما دوست داشته باشید که به جای داشتن یک لباس باکیفیت و گران، چند دست لباس بی‌کیفیت و ارزان بخرید، اما بدانید که این با این طرز فکر به استایلتان آسیب می‌زنید. لباس‌های ارزان دوام زیادی نخواهند داشت، علاوه بر آن ظاهر شما را کژوال نشان می‌دهد، بنابراین اگر می‌خواهید که یک لباس را چند بار بپوشید و در عین حال شیک به نظر رسید، پیشنهاد می‌کنیم که کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید.

۱۰ باور اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن

به خاطر قد کوتاه‌تان لباس ماکسی نمی‌پوشید

یکی دیگر از باور‌های اشتباهی که خانم‌های قدکوتاه دارند، این است که از پوشیدن لباس ماکسی خودداری می‌کنند. ثابت شده که این فکر اشتباه است. اتفاقا برعکس، یک لباس ماکسی می‌تواند شما را قد بلندتر نشان دهد. البته بهتر است که دور لباس‌های ماکسی چند لایه را خط بکشید. یک لباس ساده با خط‌های عمودی انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. با پوشیدن یک کفش پاشنه‌بلند در کنار آن، ظاهرتان را تکمیل کنید.

۲ لباس جین را با هم نمی‌پوشید

۱۰ باور اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن

اکثر افراد تنها به پوشیدن یک لباس جین، به عنوان مثال یک کت جین، بسنده می‌کنند؛ اما سال ۲۰۱۹ پوشیدن چند دست لباس جین با هم تبدیل به یک ترند شده است؛ بنابراین شما می‌توانید به عنوان مثال شلوار جینتان را با کت جین ست کنید. البته بهتر است که در این شرایط از رنگ‌های مختلف استفاده کنید مثلا اگر شلوارتان روشن است، کتتان را تیره انتخاب کنید.

مشکی و سورمه‌ای را با هم نمی‌پوشید

چند سالی است که ست کردن دو رنگ مشکی و سورمه‌ای طرفدار زیادی ندارد، اما سال ۲۰۱۹ پوشیدن این دو رنگ در کنار هم مد شد. برندهایی، چون میومیو، گوچی، سلین و... از برند‌هایی هستند که این ترند را در کلکسیون‌های جدیدشان معرفی کردند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
1
64
کلا به ایران ربطی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
آی گفتی
من
| |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ما که چندین ساله کهنه میپوشیم خوش به حال زاده ها که مارک پوش شدن
محسن
|
Belgium
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
5
در لباس پوشیدن هیچ باور اشتباه نیست بلکه هر کس طبق هر سلیقه ای دوست دارد می پوشد البته این در ایران نیست چون انسانها در پوشیدن ازاد نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
3
رنگ بولد؟
كژوال؟
أينا معادل فارسي ندارن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
تقریبا چرت و پرت گفته بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار