شکایت دانشجویان از مطهری بابت قرص ضدبارداری
کد خبر: ۱۶۲۰۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت ۱۰۰ دانشجو از علی مطهری نماینده تهران به این هیات خبر داد و گفت: این شکایت به دلیل اظهارات مطهری در دانشگاه شهید بهشتی به هیات نظارت رسیده است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت ۱۰۰ دانشجو از علی مطهری نماینده تهران به این هیات خبر داد و گفت: این شکایت به دلیل اظهارات مطهری در دانشگاه شهید بهشتی به هیات نظارت رسیده است.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی» در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه- مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در جمع خبرنگاران گفت: شکایت ۱۰۰ دانشجو از مطهری نماینده تهران به دلیل اظهارات او در روز ۱۳ آبان در دانشگاه شهید بهشتی به دست هیأت نظارت رسیده و به دبیرخانه رفته است.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک برای توضیح درباره شکایت وزیر نفت از وی حاضر شد، گفت: کریمی درباره زمان ریاست زنگنه بر شرکت هپکو اراک مباحثی مطرح کرده بود.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: شکایت آقای زنگنه مربوط به اتهامات مالی و شخصیتی است که به ایشان وارد شده است؛ در این جلسه آقای کریمی توضیحات و مستنداتی ارائه کرد و قرار شد آقای ملکشاهی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با وزیر نفت دیدار کند و پس از آن، نظر هیات درباره این پرونده اعلام می‌شود.

وی گفت: امروز همچنین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان هم برای بررسی شکایت رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان از وی در جلسه هیات نظارت حضور یافت. این شکایت پیرامون اتهامات و مطالبی است که آقای موسوی لارگانی درباره این شرکت مطرح کرده است.
نوبندگانی افزود: آقای لارگانی در توضیحاتش مطالبی درباره هزینه‌کردهای شرکت فولاد مبارکه در برخی حوزه‌های انتخابیه ارائه کرد و قرار شد از شاکی دعوت و با حضور او موضوع باز و بررسی شود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنی از بررسی شکایت پروانه سلحشوری از موسوی لارگانی خبر داد و گفت: این شکایت مربوط به طرح برخی ادعاها درباره برادرزاده‌ خانم سلحشوری بود؛ ‌ این موضوع هم با حضور آقای موسوی لارگانی بررسی شد.
وی گفت: موسوی لارگانی در این جلسه گفت که به طور مستقیم نامی از برادرزاده این نماینده نیاورده و به طور واضح این موضوع را اعلام نکرده است؛ قرار شد هیأت بعد از بررسی در این باره نظر خود را اعلام کند.

جمالی نوبندگانی گفت:‌ خانم سمیه محمودی نماینده شهررضا نیز برای بررسی شکایت یکی از شرکت‌های سازنده مسکن مهر در حوزه انتخابیه خود در جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شدو مدارک و مستنداتی ارائه کرد؛ هیات به این نتیجه رسید که صحبت‌های خانم محمودی خلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

وی همچنین از طرح شکایت سازمان بازرسی کل کشور از حسین مقصودی نماینده سبزوار خبر داد و گفت: سازمان بازرسی بر مبنای گزارشات رسیده به این سازمان از هیأت نظارت درخواست کرد در این باره اعلام نظر کند؛ این نماینده توضیحاتی ارائه کرد؛ قرار شد مدارک لازم ارائه و موضوع در هیأت بررسی شود.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
3
0
به این دانشجویان ربطی ندارد فقط اون دانشجویی که مورد خطاب مطهری بوده میتونه شکایت کنه البته بهتر بود از اسم دانشجو سوء استفاده نشود
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
1
رفتار بسیار زشتی بود شرم آوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
گويند تو را پدر بود فاضل. از فضل پدر تو را چه حاصل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار