بلایی که تظاهرکنندگان خشمگین سر خانم شهردار آوردند+عکس
کد خبر: ۱۶۱۹۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
تظاهرکنندگان خشمگین در شهر وینتو بولیوی با حمله به محل کار شهردار، او را در خیابان گردانده و سپس مو‌های سرش را تراشیدند.

درخواست شهردار شهر کوچک وینتو در بولیوی از هواداران رئیس جمهور این کشور برای مقابله با معترضان خیابانی او را به دردسر انداخت. پس از آنکه "پاتریشیا آرسه" از هواداران مورالس خواست تا برای مقابله با معترضان به خیابان بیایند عده‌ای از معترضان به محل کارش حمله‌ور شدند. معترضان با ریختن رنگ قرمز روی بدن و لباس این زن او را در خیابان گرداندند.

در یکی از تصاویری که توسط شاهدان عینی تهیه شده، معترضان در حالی که شعار" قاتل" سرمی‌دهند، شهردار ونتو را مجبور به دویدن در خیابان می‌کنند. در این ویدئو شهردار در حالی که توسط معترضان محاصره و دچار ترس و وحشت شده در مقابل آن‌ها در حال دویدن دیده می‌شود. معترضان پس از پیمودن مسافتی شهردار را مجبور به امضاء استعفانامه خود کرده و سپس مو‌های سرش را تراشیدند.

در پایان خانم شهردار به پلیس تحویل داده شد و یکی از مأموران پلیس با موتورسیکلت او را از میان معترضان دور کرد. با این حال دفتر شهردار توسط معترضان به آتش کشیده شد و پنجره‌های آن را شکستند. فراخوان شهردار شهر ونتو هنگامی خشم معترضان را برانگیخت که شایعه شد دو نفر از معترضان در درگیری با هواداران رئیس جمهور بولیوی جان خود را از دست داده‌اند. مرگ یکی از معترضان بعدا مورد تأیید قرار گرفت.

بلایی که تظاهرکنندگان خشمگین سر خانم شهردار آوردند+عکس

بلایی که تظاهرکنندگان خشمگین سر خانم شهردار آوردند+عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
5
32
مسئولی که حرف حساب حالیش نمیشه مردم باید باهاش اینجوری رفتارکنند.بازهم شانس آورده که نکشتندش. مورالس که به مکزیک پناهنده شد اینها هم باید یه فکری برای خودشون وردارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
1
7
مسئولین ایران بهوش باشند. هرچه زودتر تغییر رفتار بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار