فال روزانه جمعه 17 آبان 1398
کد خبر: ۱۶۱۵۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! زندگی شما پر از درهای باز است، کافی ست کمی دقت تان را به اطراف بیشتر کنید. هدف های زیادی در سر دارید اما تمام آنها را نصفه رها کرده اید. امسال زمان خوبی ست تا برای به اتمام رساند آنها قدم بردارید. مطمئن باشید که تا سال دیگر به خیلی از آنها دست خواهید یافت. در ماه آذر خوش شانسی در خانه شما را خواهد زد، آن را از دست ندهید. اواخر سال زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید. به عنوان مثال به سفر بروید و تجربه های جدیدی کسب کنید. سعی کنید وقت تان را بیشتر با افرادی که به شما انرژی مثبت می دهد، بگذرانید زیرا این روزهای خوش جبران پذیر نخواهند بود. به زودی خواهید فهمید که در مورد بعضی چیزها قضاوت اشتباه کرده اید اما نگران نباشید، همه چیز قابل جبران است. سال پیش رو از نظر مالی سال بسیار خوبی برایتان خواهد بود. ماههای آذر، بهمن و شهریور از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. سعی کنید امروز ارتباطتان را با اطرافیان کم کنید تا تمرکزتان بهم نریزد. خبرهای خوبی می شنوید و به تبع انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. به دنبال راهی برای خوشحال کردن فردی هستید، احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، کافی ست خود واقعی تان باشید تا همه چیز به خوبی پیش برود.

فـال روزانـه - Daily Omen

رقابت خوب است اما تا جایی که به خودتان آسیب نرسانید. سعی کنید که در رقابت با دیگران تعادل را رعایت کنید. ذهن شما پر از ایده های نو است و دوست دارید آنها را با دیگران در میان بگذارید اما حواس تان باشد که آنها را به چه کسی مطرح می کنید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی تان می گذارد. در این سفر موقعیتی برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را رد نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روزی ست که باید اعتماد به نفس داشته باشید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. حتی اگر اعتماد به نفس ندارید سعی کنید که به آن تظاهر کنید. همین کار روی شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی شما در حال حاضر طبیعی ست اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. بنابراین از روزهایی که به سرعت در حال گذر است، لذت ببرید. اگر مجرد هستید، عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید. پنهان کاری بار دیگر شما را به مسیری که هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت، سوق می دهد. بنابراین بدون نگرانی صادقانه حرف هایتان را به زبان آورید. به زودی خبری در مورد مسایل مالی شما را به وجد خواهد آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید بنابراین بی گذار به آب نزنیدو محتاطانه عمل کنید. سعی کنید تمام حرف ها و رفتارهایتان برنامه ریزی شده باشد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. به زودی در مورد مسئله ای که نگران هستید، پیشنهادی به شما می رسد، اگر چه تمایلی به آن ندارید اما بهتر است که فعلا دست رد به آن نزنید. خبرهای خوبی در انتهای شب می شنوید که شما را سر ذوق خواهد آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

این که در این شرایط دیگران شما را تنها گذاشته اند، کمی احساس ناراحتی می کنید. بهتر است که روی پای خودتان بایستید و انتظارتان را از دیگران به حداقل برسانید. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. دوستی از راه دور به سمت تان می آید و خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند که به آینده امیدوارتر خواهید شد. این روزها با شریک زندگی تان بیشتر در ارتباط باشید، او می تواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از دست فردی ناراحت هستید، احساس می کنید که او شرایط شما را نادیده می گیرد. بهتر است که به جای غصه خوردن، با او حرف هایتان را صادقانه در میان بگذارید. ایده ای در سر دارید اما هنوز برای آن دست به کار نشدید، بهتر است که از همین امروز اقدامات لازم را انجام دهید در غیر این صورت کارهایتان تلنبار خواهد شد و به هدف تان نمی رسید. فردی از راه دور شما را زیر نظر دارد، بهتر است که حواس تان را به اطراف بیشتر جمع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یک جلسه کاری مهمی دارید، سعی کنید که زودتر از همیشه آنجا حاضر شوید و حرف هایی که می خواهید بزنید را آماده کنید. شما باید امروز بدرخشید. بالاخره پس از روزهای سخت، وضع مالی شما رو به بهبود می رود طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. نگران یکی از دوستان تان هستید. می خواهید سر صحبت را با او باز کنید اما شرایط برایتان فراهم نمی شود. بهتر است که به جای انتظار پیش قدم شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکرهای عجیب و غریبی به ذهن تان می رسد به طوری که نمی توانید به آنها سرو سامان دهید. ارتباتط با دیگران می تواند شما را در دور کردن این افکار کمک کند. در محیط کار، شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. در رابطه عاطفی، کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. سعی کنید که تعادل لازم را ایجاد کنید. هر کسی کاسه صبری دارد، اگر اطرافیان تان مدت هاست برخی از رفتارهای شما را نادیده گرفته اند، از این پس شما باید به انها تغییراتی دهید. در غیر این صورت روابط تان شکراب خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز محبت شما گل می کند به طوری که دوست دارید به غریبه ها هم محبت کنید. این کار به شما حس خوبی می دهد پس شک نکنید. امروز بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. امروز در جمعی حاضر می شوید و فردی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین بهترین لباس خود را به تن کنید و بدرخشید. در محیط کار به اطرافتان بیشتر دقت کنید. دوست و دشمن را از هم جدا کنید و هر حرفی را نزنید وگرنه به ضررتان تمام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در راهی که انتخاب کرده اید، موانع زیادی مقابل تان وجود دارد، حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران ناامید شوید و بایستید اما بدانید که شما از پس همه آنها به خوبی بر می آیید. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای هدفی هستید. امروز که انرژی لازم را دارید، دست به کار شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما از تلاش کردن خسته نمی شود اما یادتان باشد که جسم و روح شما نیاز به استراحت دارد، بنابراین خیلی به خودتان فشار نیاورید. امروز از حجم کارهایتان کم و کمی استراحت کنید. اگر جایی اشتباهی کردید، به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید. کمی تنهایی می تواند افکار شما را جمع و جورتر کند. به زودی مشکلاتی که در زمینه مالی برایتان بوجود آمده، حل خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
من متولد آبانم!!! نوشته امروز یه جلسه کاری مهم دارید!!!!! از همین جمله شوربختی بنده معلوم میشود چرا که امروز جمعه اس!!!!! همه جا تعطیله!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فال یه پیش گویی غیر رسمی هست
شاید کسی که متولد آبان ماه هست مثلاً در یک بنگاه معاملات ملکی کار میکند و باید یک جلسه مذاکره بابت انعقاد قرارداد داشته باشد
البته در بیشتر موارد، پیش گویی ها درست از آب در می آید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار