از بین بردن جوش ها با این بخور
کد خبر: ۱۶۱۳۵۲
تاریخ انتشار: 2019 November 06    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
یکی از ساده‌ترین درمان‌های جوش‌های صورت یا آکنه بخور می‌باشد در این جا بیان می‌کنیم چگونه از بین بردن جوش‌ها با این بخور همراه ما باشید. بدون شک، بخار آب تمام نقاط مسدود شده سطح پوست را باز می‌کند و تمام منافذ پوست را شستشو داده و انرژی را به صورت شما باز می‌گرداند.

از بین بردن جوش ها با این بخور«تابناک باتو» یکی از ساده‌ترین درمان‌های جوش‌های صورت یا آکنه بخور می‌باشد در این جا بیان می‌کنیم چگونه از بین بردن جوش‌ها با این بخور همراه ما باشید. بدون شک، بخار آب تمام نقاط مسدود شده سطح پوست را باز می‌کند و تمام منافذ پوست را شستشو داده و انرژی را به صورت شما باز می‌گرداند. بخور سبب افزایش گردش خون و باز شدن منافذ پوست می‌شود و به صورت شما اجازه می‌دهد تا نفس بکشد در اینصورت چهره‌ای روشن و درخشان خواهید داشت.

از بین بردن جوش ها با این بخور

بخار آب یکی از شیوه‌های برجسته جهت از بین بردن جوش و آکنه‌های موجود بر روی صورت است. با این روش بخار آب از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد دانه‌های سرسیاه، سر سفید و آکنه و جوش جلوگیری میکند. در این میان برخی از شیوه‌ها و روش‌های داشتن پوستی سالم و درخشان را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

در ابتدا باید صورت خود را با صابونی ملایم و بدون عطر که برای پوست شما مشکل ایجاد نمی‌کند شسته و تمیز کنید. مقداری آب را بجوشانید و تعدادی کمی از قطعات لیمو را به آن اضافه کنید.

ـ. لیمو و نعناع بهترین گزینه برای پوست‌های چرب می‌باشند.

ـ. اگر پوستی ظریف و حساس دارید اضافه نمودن بابونه و آهک به آب نیز مناسب است.

ـ. اگر پوست شما بافت طبیعی و معمولی دارد می‌توانید از رزماری استفاده نمایید.

یک حوله بزرگ بردارید و روی سر خود بیندازید بگونه‌ای که اطراف کاسه را بگیرد. به منظور حفظ بخار در یک مکان و جلوگیری از فرار آن می‌توانید از ملحفه که بزرگتر است، استفاده کنید. اجازه دهید که بخار آب مستقیما به صورت شما بزند. در حین بخور بهتر است چشم‌ها و دهان خود را ببندید، زیرا گیاهان موجود در آن‌ها امکان دارد حساسیت ایجاد کنند.

از بین بردن جوش ها با این بخور

بخور صورت به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کفایت می‌کند، اما اگر پوستی حساس دارید بهتر است بمدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صورت خود را بخور دهید. پس از بخور صورت خود را با آب ولرم بشویید و اگر مفید بود دوبار در هفته این کار را انجام دهید.

پس از بخور زمانیکه صورت خود را می‌شویید بدون شک صورت شما تمیز است و منافذ آن باز می‌باشند پس بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌های صورت بشمار می‌آید. پس از بخور از یک تونیک مناسب برای تمیز کردن پوست و از یک مرطوب کننده برای رطوبت صورت خود استفاده نمایید.

آبانک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار