زمین خوردن امل کلونی سوژه عکاسان شد
کد خبر: ۱۶۱۲۹۳
تاریخ انتشار: 2019 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
امل کلونی شخصیت خودانگیخته‌ای به نظر می‌رسد که کنش‌های او بر اثر انگیزه‌های درونی مبتنی بر شناخت‌های نسبی اش صورت می‌گیرند، محرک‌های بیرونی و سرو صدا‌ها در شکل گیری رفتار او تأثیری ندارند، او بیشتر از هر چیزی در فضای درونی خود به سر می‌برد، تا جایی که شاید فقط سکندری خوردن بتواند او را به خود بیاورد.

زمین خوردن امل کلونی سوژه عکاسان شداختصاصی تابناک باتو؛ امل کلونی شخصیت خودانگیخته‌ای به نظر می‌رسد که کنش‌های او بر اثر انگیزه‌های درونی مبتنی بر شناخت‌های نسبی اش صورت می‌گیرند، محرک‌های بیرونی و سرو صدا‌ها در شکل گیری رفتار او تأثیری ندارند، او بیشتر از هر چیزی در فضای درونی خود به سر می‌برد، تا جایی که شاید فقط سکندری خوردن بتواند او را به خود بیاورد.

 

زمین خوردن امل کلونی سوژه عکاسان شد

سلبریتی حقوقدان و همسر جرج کلونی بازیگر معروف که به استایل‌های روزانه اش اهمیت زیادی می‌دهد. تا حدودی زیباست و می‌تواند شخصیت الهام بخشی در زمینه مد و لباس باشد، اما آخرین استایل او، لباسی سراسر قرمز که در نیویورک به تن کرده بود، شرایط غیرمعمولی را برایش رقم زد و او را از یک سوژه مد و لباس به سوژه حادثه تبدیل کرد.

زمین خوردن امل کلونی سوژه عکاسان شد

 

زمین خوردن امل کلونی سوژه عکاسان شد

امل کلونی لباس یک دست قرمز تا زانو پوشیده بود، دو نوار از این لباس آویخته شده بودند، آستین‌های بلند دکمه دار، یقه ایستاده و دکمه‌هایی که جلوی لباسش را تا نیمه آراسته بود. امل کلونی کفش‌های خاکستری روشن، از جنس مخمل پاشنه بلند به پا داشت که از قیمت بالایی برخوردار است. کیف مورد علاقه اش هم مثل همیشه در دست داشت. او رنگ قرمز، قهوه‌ای و خاکستری را با یکدیگر هماهنگ کرده بود، اما همین که می‌خواست مسافتی نه چندان طولانی را در خیابان سنگ فرش شده نیویورک قدم بزند، به دلیل کفش هایش که گویی کمی برای پا‌های او بزرگ بودند، لغزید و در نتیجه عکس‌هایی که می‌بینید از او خلق شدند و نمایش لباسش را به هم ریختند.

زمین خوردن امل کلونی سوژه عکاسان شد

امل کلونی تنها کسی نیست که زمین خوردنش سوژه عکاسان شده است، خانم هلن میرن بازیگر معروف هم در جشنواره‌ی سینمایی کن ۲۰۱۸ با یک سقوط حماسی مرکز توجه دوربین‌های خبری قرار گرفت. جنیفر لارنس هم به زمین خوردن هایش معروف است، گفته می‌شود جنیفر لارنس مشهورترین زمین خوردن‌ها را در جشنواره‌های بزرگ به ویژه در مراسم اسکار داشته، اما حالا امل کلونی هم به این فهرست اضافه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار