سفر با تور های اروپایی
کد خبر: ۱۶۱۱۴۴
تاریخ انتشار: 2019 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
با رزرو تور برای بازدید از جاذبه های دیدنی و تفریحی و طبیعی کشور چین ، روسیه و بالی می توانید هم اکنون با رزرو تور چین ، تور بالی و تور روسیه یک سفر بی نظیری داشته باشید .

با رزرو تور برای بازدید از جاذبه های دیدنی و تفریحی و طبیعی کشور چین ، روسیه و بالی می توانید هم اکنون با رزرو تور چین ، تور بالی و تور روسیه یک سفر بی نظیری داشته باشید . سفر با تور به شما این فرصت را می دهد بدون هیچ گونه نگرانی از بحران های سفر فقط خاطرات لذتبخشی داشته باشید.

در این قسمت از مقاله سعی داریم با بررسی تور به ویژه تور چین ، تور روسیه و تور بالی اطلاعات کافی در مورد جاذبه های دیدنی روسیه و چین و بالی را در اختیار شما قرار دهند . اگر شما نیز فرد ماجراجویی هستید و می خواهید امسال با انتخاب یک تور یک سفر بی نظیری را برای خود فراهم کنید پس با ما همراه باشید تا بتوانید مکان های دیدنی و تفریحی مهمترین و پرطرفدارترین کشورها را بدانید و در سفر خود از دیدن زنده ی این آثار لذت ببرید . توری که برای سفر انتخاب می کنید به طور کامل شما را در همه ی بحران های سفر یاری می کند و با توجه به تجربه مسئولان شما می توانید یک سفر دلپذیر داشته باشید . در این بخش به طور کلی به معرفی جاذبه های روسیه  پرداخته ایم . روسیه مکان های دیدنی و جاذبه های تفریحی بسیاری دارد که می توان با تور روسیه از آنها بازدید کرد . تور بلغارستان سفر باتو را از دست ندهید.

سفر با تور های اروپایی

 

از مهمترین جاذبه های دیدنی روسیه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دریاچه ی بایکال: این دریاچه عمیق ترین دریاچه جهان است که در بین آثار یونسکو نیز قرار گرفته است این دریاچه زیبایی منحصر به فرد خاصی دارد .
  • اثر تاریخی مادر میهن : این مجسمه ی یکی از بهترین شاهکارها است که به ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده و دو برابر مجسمه ی آزادی کشور آمریکا است . با توجه به زیبایی بی نظیر و طول آن در کتاب گنیس ثبت شده است .

 

  • کلیسای جامع سنت باسیل : این کلیسا یکی از زیباترین بناها می باشد که توسط هشت کلیسای دیگر با رنگ های مختلف احاطه شده است . این اثر یکی از زیباترین جاذبه های کشور روسیه است .
  • کوه های البروس : این کوه ها بلندترین نقطه ی روسیه را تشکیل داده البته به عقیده ی برخی از افراد بلندترین ناحیه ی اروپا نیز می باشد که فرصت بی نظیر ایکی و کوهنوردی را برای کوهنوردان فراهم کرده است . شما می توانید با تور روسیه از این مکان های زیبا دیدن کنید.

 

 جاذبه های چین

در تور چین همواره جاذبه های مشهور چین در اولویت قرار دارد شما می توانید به آسانی با رزرو کردن  چنین فرصت هایی از جاذبه های زیبا و شگفت انگیز کشور چین دیدن کنید . در این بخش از مقاله نیز سعی بر این داریم به طور کلی به مهمترین جاذبه های دیدنی چین اشاره کنیم . قیمت تور فرانسه را با آفرهای ویژه را حتما ببینید.

  • پکن شهر ممنوعه : مگر می شود به چین سفر کرد و بدون بازدید از پکن برگشت . این شهر ممنوعه به قدری مکان های تاریخی و فرهنگی دارد که هر ساله گردشگران ، تاریخدان های بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود جلب می کند . زیبایی های دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد . با وجود جمعیت بسیار در این بخش دنیا هر ساله گردشگران بیشماری نیز از این شهر دیدن می کند .
  • دیوار چین : دیوار چین ، دیواری که افسانه های بسیاری در مورد ساخت آن موجود است توانسته است یکی از زیباترین اثر دیدنی در سراسر جهان باشد به گونه ای در همه ی انواع تور چین می توان فرصت بازدید از آن را دید . اگر به این کشور سفر کرده اید بدون بازدید از آن برنگردید . عظمت بسیاری در این ناحیه موجود است به گونه ای که شما می توانید به آسانی تاریخ را لمس کنید .

 

جاذبه های بالی

همین اکنون می توانید تور بالی را انتخاب کنید تا از جاذبه های  بالی دیدن کنید . این جزیره همواره مورد انتخاب گردشگران است به ویره بیشتر زوجین برای گذراندن لحظات رمانتیک سفر به این جزیره را انتخاب می کنند .

 

از مهمترین جاذبه های دیدنی بالی :

ساحل سانور یکی از جاذبه های ساحلی بالی است که همواره در تور بالی نیز قرار داده می شود در بین مردم بومی این ساحل به عنوان ساحل خروپف شهرت دارد . شما می توانید آرامش مطلق را در این ساحل احساس کنید .

  • پورا لوهور معبد شگفت انگیز : این معبد باشکوه بر روی صخره ای ساخته شده است که از آن می توان به منظره ی بسیار فوق العاده ای دست یابد گرچه در گذشته همه ی افراد امکان بازدید از آن را نداشتند ولی امروزه به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی بالی در دسترس گردشگران است. با تور ایتالیا حتما سفر کنید.
  • کوه باتور: اگرچه کوه باتور بالاترین نقطه ی بالی نیست ولی همواره به ۵نوان دراماتیک ترین کوه ها در نظر گردشگران بوده است این کوه با وجود اینکه نیمه فعال می باشد در نزدیکی آن دهکده ای قرار دارد . هر ساله نیز گردشگران بسیاری با تور این جزیره از این کوه دیدن می کنند .
  • ساحل کوتا : اگر شما به موج سواری علاقه دارید حتما سری به ساحل کوتا بزنید . فرصت های بسیاری برای موج سواری در این ناحیه در دسترس شما است . زیبایی های این ساحل هنگام غروب آفتاب دو چندان می شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار