فال روزانه یک شنبه 12 آبان 1398
کد خبر: ۱۶۱۱۰۹
تاریخ انتشار: 2019 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

به آن دسته افرادی که امروز به‌دنیا آمده‌اند تبریک و خسته نباشید می‌گوییم چرا سال بسیار شلوغ و پرکاری در پیش‌روی شما قرار دارد و به شما قول می‌دهیم در سه ماه اول و سه ماه آخر سالی که در آن متولد شده‌اید، حتی فرصت سر خاراندن هم پیدا نخواهید کرد. انجام کارهای روزمره شما را حسابی ضعیف می‌کند و باید تا می‌توانید به‌ خودتان برسید و خوراکی‌های مقوی بخورید. در آبان ماه با افراد مختلفی سروکار دارید و توجه این افراد به شما جلب خواهد شد، اما فرصتی برای رسیدگی به‌ آنها پیدا نمی‌کنید و ممکن است از شما دلخور شوند. به‌ همین دلیل در آذر ماه از هر فرصتی برای نشست و برخواست با دوستان و آشنایان استفاده کنید. دی‌ماه امسال ممکن است ماه سرد و خسته‌کننده‌ای به‌ نظر برسد، اما در این ماه عشقی گرم آتشین انتظار شما را می‌کشد. اسفند امسال یکی از رویایی‌ترین ماه‌های زندگی خود را تجربه می‌کنید و در فروردین و اردیبهشت نیز زندگی به کام شما خواهد گذشت. در تیر ماه شما یا یکی از دوستان‌تان به مشکل مالی برمی‌خورد، برای حل این مشکل نسبت به دوست خود سخاوتمند باشید و تاجایی که در توان دارید پاسخگوی نیاز وی باشید. اگر هم خودتان نیاز به پول پیدا کردید با خیال راحت از دوستان‌تان قرض بگیرید چرا که در یکی دو ماه آینده پول کافی برای پرداخت قرض بدست می‌آورید. خبرهای بسیار خوشی در شهریور ماه سال آینده به دست شما می‌رسد و پاییزی بسیار دل‌انگیز و عاشقانه‌ای را در سال آینده تجربه می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کار و کاسبی سکه‌ای ندارید و برای کسب یک لقمه نان حلال زحمت زیادی می‌کشید، این قضیه باعث شده تا حسابی خسته و افسرده شوید و امیدی به آینده نداشته باشید. این را بدانید که هیچ کسی به غیر از خودتان به شما کمک نمی‌کند و شاید به‌ جای بیشتر کار کردن، رویکرد خود را به کار تغییر دهید و با خلاقیت، شکل و شمایلی جدید برای درآمدزایی بیشتر ابداع نمایید. پیشنهاد می‌کنیم وقتی را به تفکر و استراحت اختصاص دهید و از هیچ‌چیز نترسید. دل به دریا بزنید و کارهای جدیدی شروع نمایید، مطمئن باشید این کارها وضع شما را از چیزی که هست، بدتر نمی‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

چند روزی است منتظر تاییدیه مهمی از اداره یا سازمانی هستید که کارهای شما به این تاییدیه بستگی دارد. بعید می‌دانید این تاییده امروز هم به دست شما برسد و حسابی کلافه شده‌اید. از آنجایی که روال کارهای اداری روی حساب باید انجام شود عجله‌ نکنید و مطمئن باشید این تاییدیه دقیقاً در بهترین زمان به دست شما خواهد رسید. امروز روز بسیار خوبی است که به انجام کارهای عقب‌افتاده بپردازید و اگر کاری برای انجام دادن ندارید، بهتر است دست اعضای خانواده را بگیرید و به گشت و تفریح بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خبر ناخوشایندی به دست شما رسیده و حسابی پکر هستید. به لحاظ مالی نیز وضعیت خوبی ندارید و نگران این هستید که وضع مالی شما در آینده بدتر از اینی که هست شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که نقش خود را در رقم‌زدن آینده‌تان نادیده گرفته‌اید و به‌ جای زانوی غم به بغل گرفتن، پیشنهاد می‌کنیم تلاش‌ بیشتری به‌ خرج دهید و اجازه ندهید اخبار بد و ناخوشایند شما را مأیوس و ناامید کند. یکی از اطرافیان حرف ناخوشایندی را پشت‌ سر شما زده و از این حرف حسابی ناراحت شده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم این حرف را به دل نگیرید، فردی که این حرف را زده تا چند روز آینده با شما روبرو می‌شود و می‌توانید ناراحتی‌تان را رودررو با این فرد در میان بگذارید و به‌قول قدیمی‌ها سنگ‌هایتان را وا بکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از دوستان نزدیک یا عشق دیرینه‌تان آن‌گونه که باید و شاید امروز حواسش به شما نیست و به این فکر افتاده‌اید که محبت میان شما کمرنگ شده است. دلیل چنین رفتاری هیچ ربطی به رابطه میان شما و این فرد ندارد و دوست شما گرفتار مشکل مالی است که نمی‌خواهد آن را با کسی درمیان بگذارد. در اولین فرصت با دوست یا دلدار خود صحبت کنید و با زبان بی‌زبانی به او بفهمانید که نگران وی هستید و هر کمکی که از دست‌تان برمی‌آید را برای او انجام می‌دهید. چشم‌انتظار مهمانی عزیز هستید و می‌خواهید هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پذیرایی از این مهمان گران‌قدر انجام دهید، اما گرفتاری‌های کاری مجال نمی‌دهد و نگران هستید که شرمنده مهمان عزیز‌تان شوید. این را بدانید که این مهمان برای دیدن شخص شما کار و زندگی‌اش را کنار گذاشته و بهتر است شما هم چند ساعتی کار و زندگی را کنار بگذارید و پذیرای مهمان عزیزتان باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

علاقه زیادی به گل و گیاه دارید و باغچه یا گلدان‌های زیبایی در منزل یا محل کار نگهداری می‌کنید، اما امروز که از خواب بلند شده‌اید این گلدان‌ها شادابی لازم را ندارند و حسابی پژمرده شده‌اند. اصلاً ناراحت نباشید چرا که پژمردگی مال گل‌وگیاه است و نباید بگذارید روحیه‌تان پژمرده شود. پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت سری به گل فروشی بزنید و با خرید چند گلدان جدید، حال‌و‌هوای تازه‌ای به خودتان بدهید. مدتی است که توجه زیادی به دوستان و آشنایان ندارید و اطرفیان را حسابی از خودتان گله‌مند کرده‌اید. امروز زمان خوبی است که گوشی را بردارید و با یک احوال‌پرسی ساده، به دوستان‌تان ثابت کنید که همیشه به‌فکر آنها هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می‌کنید شانه‌های شما زیر بار مسئولیت زندگی خم شده‌اند و دیگر رمقی برای ادامه در شما باقی نمانده است. در چنین شرایطی روی کمک دوستان و افراد خانواده حساب‌باز کنید. سفری غیرمترقبه در پیش خواهید داشت. این سفر در نگاه اول بی‌معنا و غیرضروری به‌نظر می‌رسد، اما به شما بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید خوش خواهد گذشت. یکی از دوستان یا آشنایان شما گرفتار بیماری سختی شده و از اینکه نمی‌توانید کمکش کنید حسابی ناراحت هستید. پیشنهاد می‌کنیم بیشتر به دوست یا فامیل بیمار خود سر بزنید، مطمئن باشید عیادت شما تأثیر زیادی در افزایش روحیه این دوست خواهد گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از زمین و آسمان روی سر شما کار آوار شده است و نمی‌دانید به کدام کار برسید. اهل منزل هم کمکی به شما نمی‌کنند و تمام کارها روی دست شما مانده است. چاره‌ای نیست به‌غیر از اینکه کارها را به تنهایی انجام دهید و چند روز آینده دست خانواده را بگیرید و خودتان را بیرون از منزل مهمان کنید، در آن زمان سختی‌هایی که در انجام کارهای منزل دارید را با اهالی خانه در میان بگذارید و از آنها درخواست کنید که در آینده بیشتر کمک‌حال شما باشند.

فـال روزانـه - Daily Omen

آزمون مهمی در پیش‌رو دارید و هنوز آن‌گونه که باید و شاید آماده این امتحان نشده‌اید. این امتحان را جدی بگیرید و چند روز آینده هرکاری دارید زمین بگذارید و تا می‌توانید خودتان را برای آزمون آماده کنید. چند روزی است که قرار است به یکی از دوستان یا آشنایان سر بزنید اما مشکلات مالی باعث شده تا روی‌تان نشود دست‌خالی به منزل این دوست یا فامیل بروید. نیازی نیست بیش‌ازحد نگران باشید چرا که این دوست توقع زیادی از شما ندارد و دید‌وبازدید شما برای او از هر چیزی مهم‌تر است.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ مالی مشکلی ندارید اما باز هم احساس می‌‌کنید که درآمد شما می‌تواند بیشتر از چیزی که فعلاً در می‌آورید باشد، از طرف دیگر دل‌و‌جرات خطرکردن در بازار را ندارید و می‌ترسید همین کاری که دارید را هم از دست بدهید. در چنین شرایطی بهتر است اول از هر چیز دخل‌و‌خرج زندگی‌تان را مدیریت کنید و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. صرفه‌جویی کمک می‌کند تا به لحاظ مالی نگرانی کمتری پیدا کنید و با ذهنی بازتر برای کارهای جدید برنامه‌ریزی کنید. برای شروع کسب‌و‌کار جدید روی کمک مالی اطرافیان و فامیل هم حساب باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعتماد‌به‌نفس‌تان از بین رفته و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. هیچ چیز برای افزایش اعتمادبه‌نفس به‌اندازه تغییر وضعیت ظاهری تأثیر ندارد، در نتیجه سری به آرایشگاه بزنید و چند دست لباس شیک برای خودتان بخرید. شرکت در یک کلاس ورزشی هم گزینه خوبی برای افزایش اعتماد‌به‌نفس و افزایش شادابی به‌حساب می‌آید. یکی از همین روزها خبر ناگواری به دست شما میرسد، خودتان را برای این خبر آماده کنید چرا که احتمالاً به‌دنبال این خبر، مجبور خواهید شد چند روزی دست از کار بکشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل فامیل و دوستان توجهی که قبلاً به شما داشته‌اند را این روزها ندارند و دلدارتان هم توجه گذشته را به شما ندارد. این قضیه اعتمادبه‌نفس شما را کاهش داده و دائم فکر می‌کنید کار نادرستی انجام داده‌اید که دوستان و آشنایان شما را کنار گذاشته‌اند. صلاح نیست برای حل این مشکل بیشتر از این دست‌روی‌دست بگذارید و با دوستان خود مشورت کنید و دلیل کم‌توجهی آنها را جویا شوید. امروز بعدازظهر بهترین وقت برای گذشت‌و‌گذار با خانواده است، دست آنها را بگیرید و به‌ سینما یا رستوران ببرید و حسابی خوش‌‌بگذارنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قراری برای دورهمی دوستانه‌ای داشته‌اید که به‌ دلیل مشکلات کاری لغو شده است. این دورهمی را در همین چند روز آینده به هر قیمتی که شده برگزار کنید و برای دوستان‌تان گوش شنوا باشید. موقعیتی برای سرمایه‌گذاری در پیش‌رو دارید، این موقعیت در نگاه اول ساده و سودآور به‌نظر می‌رسد، اما احتمال خطر وجود دارد و بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با اهل فن و متخصصین مشورت کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار