در شهر وان به کجاها برویم؟
کد خبر: ۱۶۱۰۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
شهر وان یکی از شهرهای مرزی ترکیه است که به شهر ارومیه ایران نزدیک است و فاصله ی زمانی یک ساعته برای رسیدن از ارومیه به وان لازم است.

شهر وان یکی از شهرهای مرزی ترکیه است که به شهر ارومیه ایران نزدیک است و فاصله ی زمانی یک ساعته برای رسیدن از ارومیه به وان لازم است. اغلب مردم ارومیه برای انجام خریدهای خارجی خود به شهر وان سفر می کنند تا بتوانند جنس هایی متفاوت از اجناس ایرانی را بخرند و یا بسیاری از مردم شهرهای دیگر ایران هم که به شهر وان سفر می کنند و قصد خرید سوغات و یا گشت و گذار در بازارهای این شهر  را دارند مراکز خرید را نمی شناسند و نمی دانند کدام مرکز خرید بهتر از دیگر مراکز خرید شهر وان است. با ما همراه باشید زیرا امروز می خواهیم جاذبه های خرید در وان و مراکز و بازارهای خرید در وان را به شما معرفی کنیم.

شهر وان شعبه برندهایی را که در استانبول و آنتالیا یافت می شوند را دارا است و  و این یک نکته مثبت برای دوستداران برند های ترک است که می توانند با صرف هزینه ی کم تر برای خرید به شهر وان سفر کنند و دیگر نیاز به سفر به استانبول و هزینه های زیاد اقامت نیست زیرا شما می توانید صبح به شهر وان سفر کنید و بعد ظهر به شهر خود باز گردید.

در شهر وان به کجاها برویم؟

 

بازار قدیمی وان

بازار قدیمی وان در تور وان یکی از بازارهای اصلی شهر وان است که برندهای زیادی را داراست ودر دو خیابان کاظم کارابکر و جمهوریت قرار گرفته است و غرفه ها و مغازه های زیادی را در خود جای داده است. شما می توانید انواع برندهای خارجی را مانند آدیداس، ال‌سی‌واکی‌کی، نایکی، کینتکس و… را در این بازار پیدا کنید.  

 

مرکز خرید ای وی ام

مرکز خرید ای وی ام یکی از مراکز خرید وان است که همه اجناس مورد نیاز شما را داراست این مرکز خرید یکی از مراکز خرید مشهور وان است زیرا این مرکز خرید بیشتر برندهای خارجی را دارد. نام این مرکز خرید از نام آلیش وریش مرکزی که همان «مرکز خریدوفروش» است، گرفته شده است.

نمای این مرکز خرید مجموعه‌ای مستطیلی، سفیدرنگ است و در محله ی سرحد، یا سرهات محله سی به زبان ترکی ، قراردارد.

این مرکز همه‌ روزه به‌جز روز ملی ترکیه  و روز کودک از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب دایر است.در این مجموعه بیش از ۹۰ برند شناخته ‌شده نمایندگی دارند اجناس ازجمله ال‌ سی ‌وای‌ کیکی، فلو، کوتون، پنتی، دی فکتو، پیر کاردین، آدیداس و.. را می‌توان با قیمت مناسب خریداری کرد. این مرکز خرید از هتل های شهر وان دور است و این تنها مشکل این مرکز خرید است ولی نگران نباشد با استفاده از یک تاکسی می توانید به آن جا برسید. 

 

تورکوز آ.و.م

مرکز خرید تورکوز آ.و.م یکی از مراکز خرید سنتی و شبانه‌ روزی شهر وان است که حال و هوای سنتی و محلی دارد و در آن می‌توان سوغات و اجناس اصل ترکیه را خریداری کرد. این مرکز خرید همه‌ روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ شب باز است و شما می توانید به آن مراجعه کنید. یکی از نکات بسیار مهم این است که این مرکز خرید علاوه بر برندهای ترکیه‌ای برندهای اروپایی هم را هم در اختیار و دسترسی شما عزیزان می گذارد.

این مرکز خرید علاوه بر غرفه ها و مغازه های مختلف دارای امکانات دیگری مثل مرکز دارای کافی‌شاپ و سالن آمفی تئاتر است. 

 

آیدین پریهام ، تاماراگریل و بیرکوک

این مرکز خرید نزدیک یک رستوران معروف است، «آیدین پریهام» از نام های به یاد ماندنی است و همه ی مردم ترکیه این مرکز خرید را می شناسند و می توانند شما را برای رسیدن به این مرکز خرید راهنمایی کنند . همانطور که گفتیم نزدیکی این مرکز خرید رستوران هایی با نام  تامارا گریل  و بیرکوک وجود دارند که وجود این مکان ها در کنار هم  باعث شهرت مرکز خرید و رستوران شده است. این دو رستوران از رستوران ها ی معروف شهر وان هستند و می توانند غذاهای لذیذی را در اختیار شما قرار دهند. 

این مجموعه تقریباً قدیمی است و با مراکز خرید جدید نمی تواند رقابت کند. همچنین این  مرکز خرید نیز همانند دو مجموعه قبلی دارای امکاناتی نظیر سالن تئاتر، کافی‌شاپ و البته فود کورت است.

تهیه اجناس با کیفیت و قیمت مناسب یکی از ویژگی هایی است که در اکثر بازارها و مراکز خرید شهر وان دیده می شود. در صورتی که برای خرید به این مراکز خرید مراجعه کردید و با اجناس گرن قیمت و هزینه های زیاد روبه رو شدید فراموش نکنید که قیمت این اجناس نسبت به کیفیت و برند اجناس تعیین شده است.

 

آتایوس سیلور

از دیگر مراکز خرید شهر زیبا و توریست پذیر وان مرکز خرید است که این بازار و مرکز خرید در نزدیکی هتل ها و رستوران ها واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است و همچنین این مرکز خرید اجناس متفاوتی را برای عرضه به شما داراست و در این مرکز خرید می‌توانید هرچه لازم دارید مانند شیرینی‌ها و باقلواهای معروف ترکیه‌ پیدا کنید..

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
3
شهر اروميه نيست، بلكه شهر خوي هست لطفا آدرس اشتباه ندين و همه چيز رو به اسم مراكز استان مصادره نكنيد
شریف
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
3
نه داداش گول نزنید از ارومیه تا وان ۳ساعت و نیم راه است
از خوی تا مرز یک ساعت و نیم و از مرز تا وان یک ساعت و نیم راهه که در جمع میشه از خوی تا وان ۳ ساعت
ناشناس
|
France
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
از مرز رازی نزدیکتره به وان نسبت به مرزهای دیگه از رازی تا وان ۱۲۰کیلومتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار