درمان خانگی تیرگی لب ها
کد خبر: ۱۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: 2019 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
چه کسی لب های صورتی رنگ و جذابی که به طور طبیعی زیبا هستند را دوست ندارد؟ لب های زیبا جذابیت بیش‌تری به صورت‌‌تان می‌دهد و باعث می‌شوند صورت زیباتری داشته باشید. اگر شما هم به هر دلیلی دچار سیاهی لب ها شده اید داروهای خانگی می‌توانند کمک‌تان کنند تا آن لب‌های زیبا و صورتی گلگون را که همیشه می‌خواستید، داشته باشید.

درمان خانگی تیرگی لب ها«تابناک باتو» چه کسی لب های صورتی رنگ و جذابی که به طور طبیعی زیبا هستند را دوست ندارد؟ لب های زیبا جذابیت بیش‌تری به صورت‌‌تان می‌دهد و باعث می‌شوند صورت زیباتری داشته باشید. اگر شما هم به هر دلیلی دچار سیاهی لب ها شده اید داروهای خانگی می‌توانند کمک‌تان کنند تا آن لب‌های زیبا و صورتی گلگون را که همیشه می‌خواستید، داشته باشید. داشتن لب های تیره خصوصا برای خانم ها باعث گرفتن جذابیت صورت آنان می شود در این جا درمان خانگی تیرگی لب ها بخوانید.

درمان خانگی تیرگی لب ها

درمان خانگی تیرگی لب ها : نصف یک قاشق مرباخورى زردچوبه با یک قاشق چاى خورى شیر قاطى کنید تا یک خمیر بدست بیاد چند قطره هم ابلیمو اضافه کنید و روزى پنج دقیقه روى لباتون بذارید و بعد بشورید تا وقتى به نتیجه برسید .قبل از خواب لباتونو با عسل ماساژ بدین.

درمان خانگی تیرگی لب ها : مخلوط شکر و عسل و قهوه یک لایه بردار عالیه . عسل آنتی اکسیدان طبیعیه که لبارو مرطوب میکنه و شکر نیز زبرى پوستو از بین میبره و نرمو مرطوب میکنه و رنگ لبو قشنگ میکنه.

هر از کدوم از مواد مقدارى مساوى با هم مخلوط کنید مثلا از هر مدوم نصف قاشق چاى خورى و کمى هم روغن بادوم شیرین بریزید، میتونید هر روز ده دقیقه روى لباتون ماساژ بدین.ماساژ لب با ماست هم باعث رطوبت لب میشه. به همین سادگی تیرگی لب شما با انجام این راهکار از بین می رود.

آبانک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار