قابلیت بعدی اینستاگرام: پیشنهاد افراد برای آنفالو +عکس
کد خبر: ۱۵۹۹۵۳
تاریخ انتشار: 2019 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

اگر احساس می کنید فید اینستاگرام بیش از حد شلوغ و در هم ریخته شده، احتمالا قابلیت بعدی این اپ نظرتان را به خود جلب خواهد کرد.

قابلیت بعدی اینستاگرام: پیشنهاد افراد برای آنفالو

این ویژگی که فعلا در حال تست است، توسط محققی به نام Manchun Wong رویت شده است. ظاهرا قابلیت مذکور صفحات دنبال شده را دسته بندی کرده و مدیریت آنها را برای کاربر راحت تر می کند. Wong پیش از این بسیاری از قابلیت های اینستاگرام را پیش از انتشار علنی کرده بود و بعید نیست اینبار هم حرف هایش درست از درآید.

بر اساس اسکرین شات منتشر شده این ویژگی صفحات دنبال شده را بر اساس میزان تعامل کاربر با آنها و نوع محتوا دسته بندی می کند. برای مثال کاربرانی که در سه ماه گذشته با آنها کمترین تعامل را داشته‌اید (لایک پست یا مشاهده استوری) در یک گروه قرار می گیرند. همچون برخی صفحات هم بر اساس نوع محتوا در گروه هایی با عنوان هنر، سفر و غیره قرار می گیرند.

قابلیت های اینستاگرام

اگر تعداد صفحاتی که در اینستاگرام دنبال کرده‌اید زیاد نباشد، احتمالا به این قابلیت نیازی پیدا نخواهید کرد اما اگر فالووینگ های زیادی دارد این روش اسکن صفحات را بسیار ساده خواهد کرد و از همین بخش هم می توانید کاربران با کمترین تعامل را آنفالو کنید.

قابلیت بعدی اینستاگرام: پیشنهاد افراد برای آنفالو

با این حال قابلیت مذکور هنوز در محله تست به سر می برد و ممکن است هرگز رنگ به واقعیت به خود نگیرد اما در صورت ارائه به فید بسیاری از کاربران سر و سامان خواهد داد.

این شبکه اجتماعی تمرکز بسیاری بر ارائه ویژگی های جدید دارد و از میان موارد تازه اضافه شده می توان به مد Create، دارک مود برای استفاده راحت تر در شب ها و صرفه جویی در مصرف باتری اشاره کرد.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار