«سن آندریاس» گیشه جهان را تصاحب کرد
کد خبر: ۱۵۹۴
تاریخ انتشار: 2015 June 04    -    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

فیلم اکشن و حادثه‌ای «سن آندریاس» به نویسندگی «کارلتون کیوس» و کارگردانی «براد پیتون» که ۵۳ میلیون و ۲۰۰ میلیون دلار در صدر گیشه سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفته، در خارج آمریکای شمالی ۶۰ میلیون دلار فروش کرده است.

این فیلم با مجموع ۱۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار طی سه روز تعطیلات آخر هفته گذشته، هم‌اکنون در صدر گیشه سینماهای جهان نیز قرار دارد.

فیلم سینمایی «سن آندریاس» با بازی «دواین جانسون»، «کارلا گوجینو»، «الکساندرا داداریو»، «یوان گریفید» و «آرچی پنجابی» از ۲۹می در ۵۵ کشور مختلف جهان اکران شده است و این تعداد طی یکی دو روز گذشته به ۶۰ کشور رسیده است.
زمین لرزه بزرگی بخش اعظم شهر کالیفرنیا و حومه آن را از بین برده و خسارات مالی و جانی زیادی به بار می‌آورد، یک خلبان ماهر هلی‌کوپتر (با بازی دواین جانسون) که مامور گروه عملیات ویژه نجات است،داوطبانه راهی منطقه‌ای صعب‌العبور و خطرناک می‌شود،تا جان بازماندگان را نجات دهد.این در حالی است که کارشناسان بر این عقیده‌اند کهکسی نمی‌تواند زنده از این منطقه خارج شود. اما این خلبان ماهر یک دلیل مهم برای داوطلب شدن و ورود به این منطقه خطرناک دارد.دختر نوجوان خود او هم در این منطقه در دام افتاده است.

فیلم «سن‌آندریاس» با ۱۰ میلیون فروش در مکزیک، ۷۰ درصد از فروش در گیشه خارجی را به خود اختصاص داده است.

این فیلم در انگلستان ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، در روسیه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، در برزیل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و در فرانسه ۳ میلیون دلار فروش داشته است.

همچنین فروش این فیلم در استرالیا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار، در آلمان ۸۰۱ هزار دلار، در ایتالیا ۱ میلیون و یکصد هزار دلار بوده است.

فروش کلی این فیلم از ۲ هزار و ۳۰۰ سالن سینمایی در آسیا ۱۱ میلیون دلار بوده است.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار