فال روزانه چهارشنبه 17 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۸۷۷۸
تاریخ انتشار: 2019 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! شاید به نیمی از آرزوهایتان دست نیافتید اما یادتان باشد که همه چیز وابسته به تلاش شماست. امسال سالی ست که باید تمام توانایی هایتان را به کار گیرید و جدی تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید. مطمئن باشید که تا آخر سال از به خیلی از آنها رسیده اید. تغییرات بزرگی در مسیر شغلی تان دیده می شود، بنابراین امیدوار باشید و با انگیزه جلو بروید. سعی کنید که در تمام کارهای خود سیاست بیشتری به خرج دهید، با برنامه قدم بردارید تا در دام مشکلات گیر نکنید. در اواخر سال روزهای آرام تری را تحربه خواهید کرد. از نظر جسمی و روحی در وضعیت بهتری خواهید بود. اما سعی کنید که همچنان به ورزش و رژیم غذایی خود اهمیت دهید. روابط عاطفی شما فرم جدیدی به خود خواهد گرفت و هیجان بیشتری به رابطه عاطفی تان وارد خواهد شد. مجردها ناگهان خود را در دام عشق می بینند. امسال سال سفر، پیشرفت و سلامتی ست، از آن نهایت لذت را ببرید.

فروردین

برای تصمیم گیری شما نیاز به اطلاعات دارید. پس وقت تان را تلف نکنید و تا می توانید از افراد باتجربه اطلاعات کسب کنید. این اطلاعات می تواند به شما در تصمیم گیری هایتان کمک کند. آنچه امروز برای شما اهمیت دارد منطق تان است نه احساستان پس احساساتی عمل نکنید. احساس می کنید که فردی به شما دروغ می گوید اما توان ثابت کردن آن را ندارید. نگران نباشید زیرا حقیقت روزی برای شما آشکار می شود.

اردیبهشت

امروز باید روزتان را با انرژی تمام آغاز کنید. نگذارید دیگران با انرژی منفی شان شما را از راهی که در پیش گرفتید دور کنند. اگر کار مهمی که امروز باید انجام دهید را به فردا واگذار کنید، ضرر خواهید کرد. به زودی خبرهای خوبی را از نتیجه تلاش هایی که کرده اید، دریافت خواهید کرد. در روابط عاطفی تان هر چه انعطاف پذیرتر باشید بهتر است. نگذارید که مسایل کوچک میان شما و شریک زندگی تان جدایی بیاندازد.

خرداد

شما تصمیم تان را گرفته اید اما این بدین معنی نیست چشمتان را روی راههای دیگر ببندید. بدانید که شرایط همیشه یکجور نمی ماند و شما نیز باید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید تا بتوانید در لحظه بهترین تصمیم را بگیرید. پس از چند روز بالاخره امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگی تان تنها شوید. پس حرف هایی را که در دلتان مانده به او بزنید. هر چه صادق و رک تر باشید، بهتر است.

تیر

شما فردی هستید که نمی توانید نقش بازی کنیز. اگر از کی بدتان بیاید، آن را نشان می دهید اما امروز به نفع تان نیست که این کار را در محیط کار انجام دهید. سعی کنید که خودتان را کنترل و با دیگران عادی برخورد کنید حتی اگر تمایلی به هم صحبتی با آنها ندارید. دوستی پس از مدت ها به سمت تان می آید و پیشنهادی به شما می دهد که وسوسه تان می کند. بهتر است که برای تصمیم گیری کمی به خودتان زمان دهید.

مرداد

امروز خجالت را کنار بگذارید و حرف دلتان را به فردی که می خواهید بزنید. می خواهد در محیط کار باشد یا در روابط عاطفی تان، در هر صورت اگر جسور نباشید، بازی را خواهید باخت. در رابطه عاطفی خود دچار دلسردی و یاس شده اید. اما بدانید که هیچ رابطه ای بدون عیب و نقص نمی باشد، پس به جای عقب نشینی برای آنچه می خواهید به دست آورید، بجنگید. به زودی خبر خوبی در مورد مسایل مالی به شما می رسد.

شهریور

از نظر جسمی احساس خوبی ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که روزتان را با ورزش آغاز کنید تا سرحال تر باشید. امروز از آن روزهایی است که شما باید برای هدف های بلند مدت تان قدم های بزرگی بردارید. انرژی و اعتماد به نفس تان زیاد است پس ایده هایتان را به زبان آورید. شما خواسته ای غیر منطقی از شریک زندگی تان دارید. شاید بد نباشد که کمی منطقی تر فکر کنید. به جای لجبازی، با گفتگو مشکلتان را حل کنید تا درگیری ذهنی تان نیز به پایان برسد.

مهر

در اطرافتان افرادی هستند که سنگ جلو پایتان می اندازند. اگر چه سخت است که آنها را نادیده بگیرید اما این کار در حال حاضر به صلاح تان است. اگر احساس می کنید که احتیاج به آرامش دارید، کارتان را رها کنید و به خانه بروید. تا آرامش ذهنی نداشته باشید نمی توانید مسئولیت هایتان را آنطور که باید به اتمام برسانید. نگرانی شما در مورد رابطه عاطفی تان بی مورد است. سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید تا زندگی نیز به کام شما شود.

آبان

انتظارات شما از اطرافیان تان زیاد است. اما بدانید که دیگران نمی توانند ذهن شما را بخوانند و این شمایید که باید آنها را به زبان آورید. پس غرور را کنار بگذارید و حرف دلتان را صادقانه به زبان آورید. مدتی ست که رابطه شما با شریک زندگی تان دچار درگیری شده است. برای رابطه عاطفی تان بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بیش از قبل با شریک زندگی تان وقت بگذرانید.

آذر

شما یک دوراهی را گذرانده اید اما اگر نگران مسیری هستید که در آن قدم گذاشته اید، باید بگوییم که اشتباه نکرده اید. با اطمینان خاطر راهتان را ادامه دهید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. نگذارید اتفاقات کوچک شما را ناامید کند. به زودی در جمعی حاضر می شوید که پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد. اگر چه باید جسارت پذیرفتن آن را داشته باشید اما از سریع جواب دادن به طرف مقابل خودداری کنید. میهمانی در راه است که تغییری کوچک اما موثر را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

دی

امروز روز عمل است. اگر انگیزه لازم را داشته باشید، همه چیز به بهترین شکل اتفاق خواهد افتاد. کافی است از جایتان بلند شوید و قدم اول را بردارید. اگرچه اطرافیان تان با شما مخالفت می کنند اما آنچه اهمیت دارد خواسته قلبی شماست، پس ناامید نشوید. در رابطه عاطفی تان احساس سردرگمی می کنید. حال زمان آن است که مقصد نهایی خود را مشخص کنید. پس با شریک زندگی تان قراری بگذارید و حرف بزنید.

بهمن

شما دوست دارید که یک کار بزرگ را همین حالا به اتمام برسانید اما در حال حاضر به نفع تان است که روی کارهای کوچک تر تمرکز کنید. پس انرژی تان را بی خودی هدر ندهید تا زمان آن فرا برسد. برای خریدی که مدت ها در سر دارید، درنگ بیش از این به ضررتان تمام خواهد شد. پس امروز به بیرون از خانه بروید و با دست پر برگردید. امروز شانس آن را دارید که در مورد مشکلاتی که در روابط عاطفی تان رخ داده، صحبت و آن را حل کنید.

اسفند

امروز در جمعی حاضر می شوید، از آنجا که شما توانایی این را دارید که در هر زمینه ای اول باشید، بهتر است که خودی نشان دهید و از فرصت هایی که برایتان فراهم می شود نهایت استفاده را بکنید. نه گفتن به دیگران را بیاموزید و اگر چیزی به صلاح تان نیست، آن را رد کنید. در مورد مسائل عاطفی امروز غرق در عشق هستید، بنابراین وقت را تلف نکنید و به دیدار یارتان بروید. خاطره ای شیرین در خاطر هر دوی شما ثبت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار