فال روزانه سه شنبه 16 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۸۷۰۷
تاریخ انتشار: 2019 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

برای افرادی که امروز به‌دنیا آمده‌اند خبرهای خوشی داریم چرا که سال پیش‌رو، سالی سرشار از دوستی و محبت برای شما خواهد بود. کافی است تا با دوستان و آشنایان خود از باب دوستی و رفاقت وارد شوید و درقبال این محبت، ده‌ها برابر عشق و شادکامی از دوستان و آشنایان دریافت کنید. در سه‌ ماهی که پیش‌رو دارید و سه‌ماهی که به پایان سال تولد شما باقی مانده‌ است فرصت‌های زیادی برای ایجاد رفاقت و دوستی‌های جدید پیدا خواهید کرد. فکر و تأمل در ماه مهر، درهای زیادی را برای شما در آبان ماه خواهد گشود. ماه‌های آذر و دی‌ که در پیش‌روی شما است را به‌فال نیک بگیرید چرا که این ماه‌ها فرصت‌های خوبی برای مسافرت‌های کوتاه مهیا می‌شود. در ماه آذر و دی احتمال زیادی وجود دارد مهمان عزیزی که مدت‌ها است چشم‌انتظارش بودید از راه برسد. اسفند سال جاری را به‌خودتان سخت نگیرید چرا که در این ماه و فروردین سال آینده شرایط زیادی برای مهمانی و دید و بازدید آماده می‌شود. در تیر و مرداد سال آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد، این آشنایی‌ها را از دست ندهید چرا که موقعیت‌های جدیدی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. اگر عشق‌گمشده‌ای دارید احتمال اینکه در سالی که پیش روی شما است این عشق گمشده را پیدا کنید نیز وجود دارد به‌شرط اینکه حتماً موقعیت‌ها را جدی بگیرید و در تمام مراسم و مهمانی‌ها شرکت کنید.

فروردین

امروز در مهمانی خانوادگی یا جلسه کاری شرکت می‌کنید و با افراد جدیدی روبرو می‌شود. از این موقعیت برای آشنایی با افراد جدید و ورود به‌ حوزه‌های کاری تازه استفاده کنید. گفتگوهای خود با افراد مختلف را در بعدازظهر امروز جدی بگیرید، این گفتگوها باب‌ تازه‌ای در شغل و زندگی پیش‌روی شما قرار می‌دهد. بهتر است در مهمانی یا جلسه‌ای که به‌آن دعوت هستید تنها شرکت کنید و همسر خود را به این مجلس نبرید، چرا که ممکن است صحبت‌های شما ساعت‌ها به‌طول بیانجامد و مراسم برای همسر شما خسته‌‌کننده شود.

اردیبهشت

امروز از آن روزها است که باب دل شما نخواهد بود و چیزهایی که برای زندگی روی آنها حساب باز می‌کردید، به‌ناگاه شما را ناامید خواهند کرد. در نتیجه برای اینکه روزی پر از استرس و نگرانی را تجربه نکنید، بهتر است برای حل‌کردن مشکلات پیش‌رو به یکی از دوستان خود زنگ بزنید یا حرفه‌ای‌‌ها کمک بگیرید. زندگی بالا و پایین دارد و در چنین روزهایی بهتر است هرچه‌سریع‌تر مشکلات را از سرراه خود بردارید و اجازه ندهید سختی‌های روزگار شما را بیش از حد گرفتار کند.

خرداد

برای شما امروز روز عاشقی است و اتفاق‌های عاشقانه‌ای که حتی فکرش را هم نمی‌کردید در پیش‌رو دارید. گفتگوی طولانی و عاشقانه‌ای که میان شما و دلدارتان صورت می‌گیرد را به‌فال نیک بگیرید و با یار خود از هر دری صحبت کنید. این گفتگو تنها جنبه عشق و عاشقی نخواهد داشت و بابی را برای طرح برنامه‌های آینده باز می‌کند. احتمال دارد در این گفتگو پرسش‌های جدیدی در ذهن شما مطرح شود اما بد به دل خود راه ندهید و بگذارید زندگی هرچه در آستین دارد را برای شما رو کند.

تیر

امروز هیجان در منزل شما به اوج رسیده است چرا که وسیله جدیدی را برای منزل خریداری کرده‌اید. این وسیله برای شما و دیگر افراد منزل جذابیت و کارآیی زیادی دارد و بهتر است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید چرا که دوام آن، راحتی شما و دیگر افراد خانواده‌ را به‌دنبال دارد.

مرداد

روز بسیار پرکاری را در پیش‌رو دارد و زمان زیادی را برای هماهنگی قرارها اختصاص دهید. به احتمال زیاد در حال تدارک رویدادی اجتماعی هستید و کارهای زیادی بر سرتان آوار شده که به‌راحتی از عهده انجام آنها بر نمی‌آیید. اما اجازه ندهید حجم کارها شما را خسته و ناتوان کند چرا که هر چقدر هم که روز شلوغی را در پیش‌ داشته باشید، انرژی بیشتری خواهید داشت و در پایان روز تمام کارهای دشوار را مثل آب خوردن پشت‌سر خواهید گذاشت.

شهریور

از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پول هنگفتی به شما می‌رسد و به لطف این ثروت، امروز تمام نگرانی‌های مالی شما برطرف خواهد شد. بخت به شما رو کرده و در آینده نیز احتمال زیادی وجود دارد که پول خوبی نصیب شما شود. برای رسیدن به این پول، گرفتار کارهای اداری و کاغذ‌بازی خواهید شد اما بد به‌دل خود راه‌ ندهید و به آینده‌ای سرشار از پول و ثروت خوش‌بین باشید.

مهر

مدتی است رفتار شما تغییر کرده و انسان دیگری شده‌اید که شخصیت شما حتی اطرافیان را هم سردرگم کرده است. اما نگران نباشید چرا که این تغییرات ممکن است عجیب و غریب به‌نظر برسد، اما خبرهای خوشی را به‌دنبال دارد و با آغوش به استقبال آن بروید. دیری نخواهد پایید که دوستان و آشنایان به شخصیت و رفتار جدید شما عادت می‌کنند و این تغییرات از رویارویی با زندگی تازه و سرشار از نشاط و شادکامی حکایت دارد.

آبان

امروز یکی از عجیب‌ترین روزهای زندگی خود را تجربه خواهید کرد و احتمالاً خواب عجیب و پیچیده‌ای دیده‌اید که حسابی شما را سردرگم کرده است. چه بسا هم که در این روز صداهای عجیب و ناشناخته‌ای بشنوید. به‌دنبال دلایل منطقی برای این رویدادها نباشید چرا که پاسخی وجود ندارد، اما مطمئن باشید که عقل‌تان سرجای خودش است و این رویدادها از آگاهی ماورای طبیعی شما خبر می‌دهد. در نتیجه چنین لطفی را دست‌کم نگیرید و هرچیزی که دیده یا شنیده‌اید روی کاغذ یادداشت کنید. در آینده مطمئن باشید این مشاهده و شنیده‌ها، گره بزرگی از کار شما را باز خواهد کرد.

آذر

خبری فرخنده و مهم از طریق یکی از دوستان و آشنایان به شما خواهد رسید. این خبر به خانه و زندگی شما مربوط است و به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که باید حتماً در مورد آن با دوستان و اعضای خانواده مشورت نمایید. خبری که از آن صحبت می‌کنیم حاشیه‌های زیادی دارد و در حین بررسی آن باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و با واقعیت روبرو شوید.

دی

روزی که در آن هستید را نباید سرسری بگیرید چرا که امروز شما مرکز توجه همگان هستید و در محل کار همه مجذوب شما خواهند شد. سعی کنید رازنگه‌دار باشید چرا که افراد زیادی می‌خواهند سر از راز موفقیت شما در بیاورند. مدتی است برای انجام کاری بزرگ برنامه می‌ریزی می‌کنید. شاید بد نباشد امروز را به فال نیک بگیرید و کاری که مدت‌ها به فکر انجام آن بوده‌اید را شروع کنید.

بهمن

وقت آن فرا رسیده که به فکر افزایش دانش و مهارت خود باشید،‌ همین‌ امروز آستین بالا بزنید و در یک دوره آموزشی شرکت کنید. اگر هم به‌دنبال کسب علم و دانش بوده‌اید، خاطرتان جمع‌ باشد که دستاوردهای چشمگیری در انتظار شما است به‌شرط آنکه فرصت‌ها را مغتنم بشمارید. امروز گفتگویی مهم خواهید داشت، تمام نکات این گفتگو را خط‌به‌خط یادداشت کنید چرا که در آینده‌ای نزدیک این نکات گره‌ از کار شما باز می‌کنند.

اسفند

مدت‌ها است که به یادگیری ریاضیات یا برنامه‌نویسی فکر می‌کنید، اما میانه خوبی با عدد و رقم ندارید و احساس می‌کنید که ذهن شما برای فراگیری محاسبات پیچیده ساخته نشده است. زمان آن فرا رسیده که ذهن و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و به‌جای آیه یأس خواندن، دل به دریا بزنید و مهارت‌های خود را در رشته‌ای که مدنظرتان است امتحان نمایید. اگر فرصتی که برای یادگیری مهیا شده را جدی نگیرید، باید برای همیشه با رؤیای خود خداحافظی کنید چرا که بعید به‌نظر می‌رسد در آینده چنین فرصتی مهیا شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار