جواهراتی از جنس گیاه که روی بدن شما رشد می‌کنند
کد خبر: ۱۵۸۲۷۸
تاریخ انتشار: 2019 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
«جواهرات پشن‌فلاور»، جواهراتی از جنس گیاه هستند که روی بدن شما رشد می‌کنند. این جواهرات شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر‌هایی است از گیاه که روی گردن و گوش و دست شما رشد می‌کند. هر یک از این زیورآلات را می‌توانید دو تا چهار هفته بپوشید.

جواهراتی از جنس گیاه که روی بدن شما رشد می‌کنند«تابناک باتو»تا دهه‌های پیش، استفاده از پوست حیوانات یا برخی استخوان‌ها و دندان‌های موجودات زنده که شکار می‌شدند، صرفا برای زینت‌بخشیدن به خانه یا بدن انسان‌های متمول سراسر جهان بود. فیلی که شکار می‌شد تا دندان عاج او در گوشه خانه یک نفر قرار گیرد یا سمور‌هایی که کشته می‌شدند تا از پوست‌شان شال‌ها و یقه پالتو‌های بازیگران هالیوود آراسته شود. اما با جدی شدن مسائل زیست‌محیطی، این روند شکار تا حدودی کاهش پیدا کرد و طراحان بسیاری تصمیم گرفتند از روش‌های جدیدی برای زینت‌بخشی استفاده کنند.

جواهراتی از جنس گیاه که روی بدن شما رشد می‌کنند

جواهرات روییدنی

 «جواهرات پشن‌فلاور»، جواهراتی از جنس گیاه هستند که روی بدن شما رشد می‌کنند. این جواهرات شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر‌هایی است از گیاه که روی گردن و گوش و دست شما رشد می‌کند. هر یک از این زیورآلات را می‌توانید دو تا چهار هفته بپوشید. بعد از این مدت می‌توانید آن‌ها را درآورید و در گلدانی بکارید و نه تنها به محیط اطراف صدمه‌ای وارد نشود، بلکه کمک به حفظ آن نیز شود تا دنیا جای بهتری برای زندگی شود. اولین بار ایده جواهراتی از جنس گیاه توسط خانم سوزان مک‌لیری به اجرا در آمد و علاقه او به گیاهان و از طرفی شغل او که طراحی جواهرات برای مناسبت‌های خاص بود، با هم ادغام شد تا به چنین طرحی دست یافت و خیلی زود به یک کالای پررونق تبدیل شد. این زیورآلات گیاهی که به‌شکل آن‌لاین قابل خریداری است، قیمتی بین ۳۵ تا ۳۰۰ دلار بر خود دارند که براساس نوع گیاه یا اندازه آن قیمت‌شان تغییر می‌کند. از ایده خانم مک‌لیری تاکنون بار‌ها کپی شده است و امروزه می‌توان انواع این گیاهان را به‌شکل طبیعی یا مصنوعی در زیورآلات ساخته شده، مشاهده کرد.
جواهراتی از جنس گیاه که روی بدن شما رشد می‌کنند

بد نیست بدانید

شاید بد نباشد بدانید که هر ساله نزدیک به ۵۰ میلیون حیوان مودار در جهان به‌نوعی جان خود را تنها برای درست شدن یک پالتو یا یک کلاه خز دارد از دست می‌دهند و اگرچه قانون‌های سرسختانه‌ای علیه این شکار‌های بی‌رویه تدوین شده است، اما هنوز هم بسیاری از کشور‌های جهان به این کار مشغولند و با ایجاد پرورشگاه‌های حیوانات مودار یا توسط شکار به‌وسیله تله‌های فلزی گرفتار انسان‌ها می‌شوند.

جواهراتی از جنس گیاه که روی بدن شما رشد می‌کنند

جواهراتی از جنس گیاه که روی بدن شما رشد می‌کنند

نودید پلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار