سرگرمی جدید اوباما پس از ترک کاخ سفید
کد خبر: ۱۵۸۲۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
اوباما اعتراف کرد که همسرش میشل از کاندیدا شدن او برای ریاست جمهوری آمریکا عصبانی و خشمگین بوده است. او می‌گوید: میشل به خاطر کاندیدا شدنم برای منصب ریاست جمهوری همیشه از من عصبانی بود. نمایشگاه بنیانگذاران رویدادی است که ۵۰۰۰ مؤسس و سرمایه گذار که مایل به راه اندازی استارتاپ هستند و کلیه تصمیم گیرندگان در سیستم استارتاپ را به هم پیوند می‌دهد.

سرگرمی جدید اوباما پس از ترک کاخ سفیداختصاصی تابناک باتو؛ رئیس جمهور پیشین آمریکا، باراک اوباما پس از ترک کاخ سفید، سرگرمی مورد علاقه جدید خود را فاش کرد. اوباما در مراسم نمایشگاه بنیانگذاران گفت: سرگرمی مورد علاقه و جدید من خواب است. مانند مواد مخدر است. شگفت آور است که شما می‌خوابید و از خواب بیدار می‌شوید و احساس خوبی، خوشبختی و سرشار از انرژی می‌کنید.

 

سرگرمی جدید اوباما پس از ترک کاخ سفید

اوباما توضیح داد که پس از دوره ریاست جمهوری آمریکا، او زمان بیشتری برای خواندن و تفکر دارد و همینطور با همسرش بیش از پیش در گشت و گذار به سر می‌برد.

اوباما اعتراف کرد که همسرش میشل از کاندیدا شدن او برای ریاست جمهوری آمریکا عصبانی و خشمگین بوده است. او می‌گوید: میشل به خاطر کاندیدا شدنم برای منصب ریاست جمهوری همیشه از من عصبانی بود.

سرگرمی جدید اوباما پس از ترک کاخ سفید

نمایشگاه بنیانگذاران رویدادی است که ۵۰۰۰ مؤسس و سرمایه گذار که مایل به راه اندازی استارتاپ هستند و کلیه تصمیم گیرندگان در سیستم استارتاپ را به هم پیوند می‌دهد.

این جشن در یک مکان منحصر به فرد در حاشیه جشنواره اکتبر آلمان، از ۲۹ سپتامبر تا اوایل اکتبر برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
8
13
یکی از معیارهای ارزیابی شاخص فلاکت میزان ارزش پول ملی کشورهاست.

در حال حاضر کشورهای عربی حاشیه خلیج ، آمریکا، کانادا و اتحادیه اروپایی قدرت مند ترین پول های دنیا رو دارند و این کشورهای در صدر کشورهایی با شادترین مردم دنیا قرار دارند.

شما در آمریکا میتونید با 10 دلار 1 کیلو گوشت خالص گاو بدون چربی و استخوان خریداری کنید و حقوق یک کارگر ساده در آمریکا ماهانه 3000 دلار هست.

در ایران حقوق یک کارگار ساده ماهانه زیر 2 میلیون تومن هست و این در حالی هست که همین فرد برای خرید یک کیلو گوشت گاو که نصف آن چربی و استخوان هست باید حدود 300 هزار تومن هزینه کند.

قضاوت با خودتان هست.

این دستاورد ساده لوح بودن مردم، حماقت ، نداشتن مطالعه و زود باور بودن هست.

امیدوارم مردم از اشتباهتشان درس بگیرن و حداقل دیگه دست از زاد و ولد بردارن چون هیچ امیدی به بهبود شرایط در ایران نیست اما ما میتونیم با هم عهد ببندیم تا حداقل از به دنیا اومدن یک انسان بیگناه دیگه در این شرایط اسفناک خودداری کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
حقوق یک کارگر ساده در آمریکا ماهانه 3000 دلار هست.

کی همچین دروغی زا به شما گفته
م م
| |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
حقوق یه کارگر ساعتی 10 دلار هم که حساب کنیم,با 40 ساعت در هفته و 160 ساعت ماهیانه بدونه اضافه کار میشه 1600 دلار,تازه اگه خیلی بهت حال بدند 10 دلار میدن...3000 دلار 2 برابر رقم واقعیه...خالیه دیگه بستنش که کیلومتر نداره...! تازه گوشته خوب توی آمریکا کیلویی تقریباً شاید بشه 10 دلار ...و توی ایران هم کیلویی 70 هزار تومان هستش یعنی 6 دلار...ولی حقوق مردم بازم ظالمانه است...متاسفانم برای این ملت...یه جورایی برده داریه...!
ناشناس
| |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
ناشناس ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - کمینه حقوق در کالیفرنیا ساعتی 12 دلار است. بر فرض 5 روز 8 ساعتی کار در هفته، حداقل درآمد ماهانه در کالیفرنیا حدود 2000 دلار می شود. با مقداری اضافه کار و سابقه، درآمد کارگری 3000 دلار دور از واقعیت نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
4
5
چی بگم آخه واقعا ترامپ در مقابل این
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار