فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۸۱۵۶
تاریخ انتشار: 2019 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی مهربان، باگذشت و منعطف هستید اما این خصوصیات نباید باعث شود که شما از خودتان به خاطر دیگران بگذرید. امسال سالی ست که باید خودتان را در اولویت قرار دهید. بیش از آنکه منطقی فکر کنید به ندای قلب تان گوش دهید و کارهایی را که به شما لذت می دهد انجام دهید. شما در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برید و می توانید تمام انرژی تان را برای رسیدن به اهداف تان به کار گیرید اما اگر قدمی اشتباه بردارید، از هدف تان دور خواهید شد. بنابراین برنامه ریزی که برای زندگی تان می کنید باید محتاطانه باشد. امسال یک خرید بزرگ مانند خرید ماشین یا خانه یا حتی امضای یک قرارداد کاری خواهید داشت. روابط تان را تا می توانید با افرادی که به شما انرژی می دهند، بیشتر کنید. تغییری کوچک اما تاثیرگذار در زندگی تان ایجاد می شود که مدت هاست منتظرش بوده اید. به دلیل مسئولیت های بیشتر زندگی، کمی خستگی فیزیکی تان بیشتر خواهد شد، از این رو ورزش و مدیتیشن را فرراموش نکنید. ماههای آبان، بهمن و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فروردین

اگر چه شما ذهن فعالی دارید اما گزینه های زیادی پیش رویتان است به همین دلیل قدرت تصمیم گیری ندارید. بهتر است به جای این پا و آن پا کردن، یکی را انتخاب کنی و وقت و انرژی تان را روی همان یک راه بگذارید. اگر مجرد هستید، با اطرافیان تان و جمع هایی که در آن حاضر می شوید، انعطلاف پذیرتر باشید تا دیگران جرات نزدیکی به شما را داشته باشند. موقعیت سفری برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را از دست ندهید.

اردیبهشت

این روزها زود از کوره در می روید. سرکوب کردن عصبانیت اگر چه سخت است اما شما باید به دنبال راهی برای کنترل آن باشید، در غیر این صورت یک روز می بینید که دور و برتان خالی شده است. نگران شرایط مالی تان هستید. به زودی پولی به دست تان می رسد و تمام بدهی هایتان صاف خواهد شد. اگر با شریک زندگی تان احساس نزدیکی نمی کنید، دلیلش خود شمایید. منتظر نباشید تا او به سمت شما آید، این بار شما خود دست به کار شوید و پا پیش بگذارید. او نیز منتظر قدمی از جانت شماست.

خرداد

امروز تا می توانید روابط خود را با دیگران افزایش دهید. شما نباید به دنبال نقاط مشترک میان خود و شریک تان باشید، حتی اگر آنها با شما مخالفت کردند، به حرف هایشان گوش دهید. همین تفاوت دیدگاههاست که دید شما را بازتر کرده و شما را به سمت جلو و پیشرفت در کار سوق می دهد. با شریک زندگی تان به فکر شروع کاری هستید، بهتر است به جای این که هر دوی شما روی یک کاری تمرکز کنید، هر کدام یک سمت کار را به دست بگیرید.

تیر

در نتیجه تلاش های اخیرتان، امروز آنقدر مورد تحسین دیگران قرار می گیرد که اعتماد به نفس تان دوچندان می شود. اما نباید تلاش تان را کنار بگذارید. هر چه سخت کوش تر باشید موفق تر خواهید بود. شما در مورد رابطه عاطفی تان وسواس زیادی به خرج می دهید که همین امر موجب بروز مشکلاتی در رابطه عاطفی تان می شود. بهتر است که برخی چیزها را به طرف مقابل تان بسپارید و حساسیت بی خودی به خرج ندهید، به مرور زمان همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. کافی ست صبور باشید.

مرداد
به فکر تغییری بزرگ در زندگی تان هستید. این تغییر می تواند تغییر محل کار یا خانه تان باشد. هر چه هست بر روحیه شما تاثیر خوبی می گذارد. پیشنهادی به شما شده که نمی توانید در مورد تصمیم تان مطمئن شوید. سعی کنید که تمام شرایط را بسنجید سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید. در رابطه عاطفی مسئولیتی به گردن تان است که نگران تان کرده اما بدانید که شما به خوبی از پس آن بر خواهید آمد.

شهریور

به جای این که دور خودتان بچرخید و ندانید که چه کاری انجام دهید، بهتر است که از افراد باتجربه کمک بگیرید. این ضعف شما نیست بلکه اعتماد به نفس تان را نشان می دهد. پس برای یادگیری معطل نکنید. تغییراتی در زندگی تان بوجود می آید که شرایط مالی تان را دگرگون خواهد کرد. حتی اگر به هدف کوتاه مدت تان دست یافتید، دست از تلاش برندارید زیرا هنوز در ابتدای راه هستید. شما در رابطه عاطفی شجاعت لازم را ندارید اما امروز باید به این وضع خاتمه دهید و جسورانه در مقابل محبوب تان بایستید و حرف دلتان را به او بزنید.

مهر

از امروز باید با وسواس بیشتری برای زندگی تان برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید زیرا مسیر تازه ای را آغاز خواهید کرد. شاید موانع زیادی در مقابل تان وجو داشته باشد اما از آنجا که توانایی های بالایی دارید، در کمترین زمان به هدف تان خواهید رسید. در این میان روابط اجتماعی بالا کلید موفقیت شماست. شما فرد مثبت اندیشی هستید اما امروز کمی در مورد قدم هایی که می خواهید در رابطه عاطفی تان بردارید، محتاط باشید. زیرا ممکن است که به اشتباه بروید و از هدف تان دور بمانید.

آبان

امروز حوصله هیچ کاری ندارید. دلتان می خواهد که به یک سفر بروید. ایده خوبی است تا کمی روحیه تان را تغییر دهید. اگر همین امروز برای آن برنامه ریزی نکنید فردا دوباره آن را پشت گوش می اندازید. بنابراین دست به کار شوید. شما در رابطه عاطفی تان خیالپردازی های زیادی می کردید، حال که نیمی از آنها رنگ واقعیت به خود گرفته، بهانه گیری را کنار بگذارید و از تک تک لحظات تان لذت ببرید. شما باید اول از همه خودتان را دوست داشته باشید تا دیگران نیز بتوانند به شما اعتماد کنند.

آذر

شما قصد دارید که قدم بزرگی بردارید اما می ترسید. نگران نباشید زیرا افراد زیادی در اطراف تان دارید که از شما حمایت می کنند. پس جسور باشید و قدم اول را همین امروز بردارید. فردی در گذشته شما بوده که هنوز خاطرات اش را فراموش نکرده اید. بهتر است که واقع بین باشید در غیر این صورت فرصت های زیادی را از دست خواهید داد. چیزی که اخیرا گم کرده اید هم به زودی پیدا و یکی از نگرانی های شما تمام می شود.

دی

دیگران شما را فردی خیال پرداز می دانند اما در کمال ناباوری، خیال های امروز به کمک تان می آیند و راهی را نشان می دهند که به ذهن هیچکسی نمی رسد. در این مسیر تجربه هایی خواهید کرد که زندگی تان را دگرگون می کند. سعی کنید که بدون توجه به نظر دیگران، راهی را که ندای قلبتان می گوید دنبال کنید. فردی امروز به دیدارتان می آید که خبرهای خوبی برایتان دارد. اگر ابهامی در ذهن تان وجود دارد حتما از او بپرسید وگرنه پشیمان خواهید شد.

بهمن

کاری را قبول کرده اید که تمام وقت تان را گرفته است. اما تحمل کنید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی با تجربه های بیشتری به روال عادی زندگی باز خواهید گشت. چند وقتی است که دوست دارید به زندگی تان تغییری دهید و کمی هیجان به آن وارد کنید. اگر متاهل هستید، از شریک زندگی تان کمک بخواهید. اگر هم مجردید، جسور باشید و به سمت فرد مورد علاقه تان حرکت کنید. بسته ای از راه دور به دست تان می رسد که مدت هاست منتظرش بوده اید.

اسفند

شما برای لذت بردن از زندگی کار می کنید پس لذت زندگی تان را با کار کردن از بین نبرید. امروز به پاس تلاش های این چند وقت اخیرتان، به خرید بروید و هدیه ای برای خود بخرید. همین به شکا انگیزه می دهد و روزتان را می سازد. نسبت به دوستی بی اعتماد شده اید. زمان آن است که با او به گفتگو بنشینید و سوتفاهم ها را برطرف کنید، در غیر این صورت این شمایید که ضربه خواهید خورد. خبری خوب در مورد شرایط مالی تان در راه است

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار