«آرایش آبرنگی» با رنگ‌های ملایم سبک جدید آرایش چشم‌ها
کد خبر: ۱۵۸۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
در طی روز‌ها و هفته‌های گذشته به نظر می‌رسد شیوه آرایش جدید چشم‌ها و به ویژه میان ستارگان رواج یافته است. آرایش «آبرنگی» که در هفته‌های مد که اخیراً برگزار شده به وضوح به چشم می‌خورند و بیشتر سلبریتی‌ها هم آن را تجربه کرده اند. در اینجا نحوه اعمال آرایش چشم و انتخاب رنگ‌های مورد نظر آورده شده است:

«آرایش آبرنگی» با رنگ‌های ملایم سبک جدید آرایش چشم‌ها

«آرایش آبرنگی» با رنگ‌های ملایم سبک جدید آرایش چشم‌هااختصاصی تابناک باتو؛ در طی روز‌ها و هفته‌های گذشته به نظر می‌رسد شیوه آرایش جدید چشم‌ها و به ویژه میان ستارگان رواج یافته است. آرایش «آبرنگی» که در هفته‌های مد که اخیراً برگزار شده به وضوح به چشم می‌خورند و بیشتر سلبریتی‌ها هم آن را تجربه کرده اند. در اینجا نحوه اعمال آرایش چشم و انتخاب رنگ‌های مورد نظر آورده شده است:

رنگ‌های غروب خورشید

«آرایش آبرنگی» با رنگ‌های ملایم سبک جدید آرایش چشم‌ها
بسته به رنگ سایه چشم که انتخاب می‌کنید، می‌توانید به آرایش چشم خود ظاهری کاملاً متفاوت و متمایز دهید. اگر می‌خواهید ظاهری جذاب شبیه به کارا دلوین Cara Delevingne داشته باشید، از سایه چشم به رنگ زرد لیمویی، نارنجی و صورتی استفاده کنید، رنگ‌هایی که نمایانگر غروب خورشید در بهترین حالت آن است.

رنگ‌های پاستلی و نئون

«آرایش آبرنگی» با رنگ‌های ملایم سبک جدید آرایش چشم‌ها
اگر می‌خواهید بسیار مُدرن و جسورانه به نظر برسید، می‌توانید از رنگ آرایشی آبرنگی به رنگ‌های روشن و پاستلی مانند سبز، زرد، بنفش، نارنجی و صورتی استفاده کنید و حتماً سه رنگ را انتخاب کنید که هماهنگ و آمیخته با هم باشند، تا زیبا‌ترین آرایش چشم آبرنگی را به دست بیاورید و جلوه‌های زیبایی به چشمان خود ببخشید.

نحوه انجام سایه چشم آبرنگی

«آرایش آبرنگی» با رنگ‌های ملایم سبک جدید آرایش چشم‌ها
در ابتدا در اطراف ناحیه چشم پرایمر بمالید، این باعث می‌شود رنگ‌ها به راحتی با هم مخلوط شوند و به شما در کنترل آن‌ها کمک می‌کند. برس صاف سایه چشم را به رنگ مورد نظر و دلخواهتان آغشته کنید، در نظر داشته باشید که از سه رنگ هماهنگ باشد. اولین رنگ انتخابی را در گوشه داخلی چشم، رنگ دوم را در وسط و رنگ سوم را در گوشه بیرونی چشم به دلخواه خود بمالید.

سپس لبه‌ها را با با یک برس ظریف، صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که آرایش چشم با شکل و سیاق آبرنگی مطابقت دارد. مطمئن شوید که بقیه رنگ‌ها را با همان استاندارد‌ها به کار ببرید و مطمئن شوید سایه چشم‌ها با هم همپوشانی نداشته باشند تا از مخلوط شدن آن‌ها با هم جلوگیری شود. بعد از استفاده از همه رنگ ها، با استفاده از یک برس صاف، رنگ‌هایی را که می‌خواهید روشن‌تر به نظر برسد را تقویت کنید. برای سبُک جلوه دادن رنگها، توصیه می‌کنیم سایه چشم سفید مات را با یک برس استفاده کنید و فراموش نکنید که برای بیشتر به چشم خوردن مژه‌ها چندین لایه ریمل بزنید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
اه اه اه....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار