معرفی مکان های دیدنی جهان
کد خبر: ۱۵۸۱۲۳
تاریخ انتشار: 2019 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
شما نیز می توانید با انتخاب تور بالی ، تور روسیه و تور چین می توانید از این سه کشور باشکوه دیدن کنید هر کدام از آن ها دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بی نظیری هستند و به راستی ارزش دیدن دارند.

شما نیز می توانید با انتخاب تور بالی ، تور روسیه و تور چین می توانید از این سه کشور باشکوه دیدن کنید هر کدام از آن ها دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بی نظیری هستند و به راستی ارزش دیدن دارند . اگر فرد ماجراجویی هستید پس این فرصت را از دست ندهید .

 

بازدید از جاذبه های دیدنی روسیه

اگر به دنبال بهترین راه برای سفر به کشور روسیه ، چین و بالی هستید تور چین ، تور روسیه و تور بالی را انتخاب کنید . تورهای بسیاری هر ساله برای گردشگران برگزار می شود و مسئولان برگزار کننده ی تور ها همواره سعی بر آن دارند سفری دلپذیر برای شما فراهم کنند . ما سعی داریم در این بخش با معرفی جاذبه های دیدنی این سه کشور اشتیاق شما برای سفر را بیشتر کنیم . به راستی همه ی این مکان ها ارزش دیدن دارند ولی با توجه به هزینه های سفر گاها از بازدید آن ها دوری می کنیم ولی رزرو تور یک فرصت بی نظیری است که با هر بودجه ای می توان از زیبایی های جهان لذت برد . تور روسیه با داشتن امکانات ۵الی می تواند برای شما یک سفر رویایی باشد .بهترین جاذبه های دیدنی کشور روسیه:

بنای یادبود فتح فضا: این بنای بی نظیر دارای ارتفاع ۱۰۷ متر بوده و از جنس پلاتینیوم است . یکی از مهمترین و زیباترین مکان هایی که در کشور ترکیه به طور جدی مورد توجه گردشگران است . این بنای یادبود به خاطر موفقیت های فضایی کشور روسیه ساخته شده است و اکنون  در تور اروپا  به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی این کشور در دسترس گردشگران است .

به گزارش سفر باتو ، برج مخابراتی اوستانکینو: این برج مرتفع ترین برج اروپا می باشد . برای ساخت این برج پروژه ای عظیمی به کار گرفته شده است به طوری که معماری زیبایی در آن نهفته است به همین دلیل همواره تحسین همه ی افراد را کسب کرده است . از جمله  زیباترین جاذبه های روسیه  که در تور روسیه فرصت بازدید از آن موجود است .

 

 بازدید از جاذبه های دیدنی چین

تور چین را برای سفر به این کشور از دست ندهید .کافی است همین اکنون اقدامات سفر را فراهم کنید. تور چین همواره برای بازدید از این کشور مورد انتخاب قرار می گیرد زیرا  تورها همواره از تور لیدر ها نیز برای راهنمایی کامل استفاده می کنند . از مهمترین جاذبه های دیدنی چین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیوار بزرگ چین : دیوار بزرگ چین یکی از جاذبه های بی نظیر این کشور است که شهرت جهانی دارد . حتما در سفر خود به این کشور سعی کنید از این مکان دیدن کنید افسانه های بسیاری در مورد آن و ساخت آن وجود دارد. لازم به ذکر است که در همه ی تور ها نیز گنجانده می شود

معابد چین : معابد چین به ویژه در همه ی شهر های آن به چشم می خورد به طور جدی با معماری های ویژه ساخته شده اند . به همین دلیل نگهداری می شوند و به عنوان مکان های دیدنی در اختیار گردشگران می باشد. در شهر شانگهای می توان ساختمان های مدرن را به همراه  ساختمان های کلاسیک در کنار هم مشاهده کرد. این یک تجربه ی بی نظیر برای شما خواهد بود

هانگژو یا هانگزو شهر یا طبیعت: این شهر زیبا بیشتر به دلیل مکان های ویژه با معماری خاص شهرت یافته است حاکم است برخلاف جمعیت عظیم چین و شهر های شلوغ آن در این مکان می تواند یک بعد از ظهر به یاد ماندنی را سپری کنید .

 

بازدید از جاذبه های دیدنی بالی

معرفی مکان های دیدنی جهان

جزیره بالی در تور بالی باید جزیره ی زیبایی ها نامیده شود محال است کسی به این جزیره سفر کند و عاشق آن نباشد . سواحل زیبای جزیره ی بالی فرصتی بی نظیر برای دیدن زیبایی های جهان می باشد . در تور بالی نیز به طور ویژه بازدید از سواحل زیبای آن فراهم است . اگر شما نیز می خواهید سفر بی مانندی به این جزیره داشته باشید تور بالی را برای شما پیشنهاد می دهیم . از مهمترین جاذبه های جزیره ی بالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شالیزارهای پلکانی تگالالنگ : یک منظره و چشم اندازی باشکوه در این مکان موجود است شما می توانید پیاده از کنار شالیزارها عبور کرده و به روستایی رویایی در انتهای این مکان دست یابید .

بِساکی، پورا بساکی :این مکان دارای بناهای بیشماری است . و می توان در آن آثار تاریخی و هنری بسیاری را مشاهده گرد . لازم به ذکر است در طول سالیان سال بارها در برابر زلزله و آتشفشان قرار گرفته ولی همواره توانسته پابرجا بماند مردم بومی ابن ناحیه اعتقاد دارند در این مکان نیروهای خاصی موجود است که از آن حفاظت می کند . این مکان از دید گردشگران و همچنین مردم بومی مکانی بی نظیر در نظر گرفته می شود .

تانا لات : این بنای باشکوه در دل دریا در برابر موج های دریا ساخته شده . جالب است بدانید در داخل این بنای باشکوه خدمات رفاهی بسیار کاملی در اختیار گردشگران قرار گرفته است و همچنین مراکز خرید نیز در انتظار گردشگران می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار