فال روزانه دوشنبه 8 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۷۹۴۵
تاریخ انتشار: 2019 September 30    -    ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز که در کنار خانواده و دوستان تان هستید، امید و شکرگذاری تان را به زندگی بیشتر کنید. شما سرمایه های زیادی دارید که باید از آنها محافشت کنید. شما فردی رویاپرداز هستید اما در ماه آبان با واقعیت های جدید زندگی آشنا می شوید که نگاه تان را به زندگی تغییر خواهد داد. تغییری در خانه شما بوجود می آید که روحیه شما را بهتر از قبل خواهد کرد. از نظر شرایط کاری، دوران پرفشارتری را تحمل می کنید اما نتیجه آن پیشرفت در کار و درآمد بالاتر خواهد بود. اگر مجرد هستید در اواخر سال فردی به شما ابراز علاقه می کند که شما نیز به او جذب خواهید شد. تا می توانید روابط اجتماعی تان را بالا ببرید. امسال سالی پر از میهمانی، سفر و هیجان برایتان خواهد بود، به خصوص در ماههای آذر، اسفند و خرداد.

فروردین

امروز تمام محدودیت هایی که برای خود قائل شدی را کنار بگذارید و تنها حرکت کنید. هر چه احساس می کنید را به زبان آورید و به هر کجا که دوست دارید، سفر کنید. کافی ست که خود واقعی تان باشید، آنوقت می بینید که معجزاتی در زندگی تان رخ می دهد. در مورد مسائل عشقی، شانس تان را با فردی که از او دور شده اید، دوباره امتحان کنید. امروز شما انرژی زیادی دارید و به هر چه بخواهید، خواهید رسید.

اردیبهشت

اگر این روزها مسائل آن طور که شما می خواهید، پیش نمی رود، نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید. به زودی به کمک فردی از تمام آن موانع گذر خواهید کرد. طبیعی است که برای هزینه های زندگی تان نگران باشید اما بدانید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و نگرانی های شما جز ضرر برای خودتان فایده ای ندارد. اگر مجرد هستید و درباره رابطه ای که می خواهید آغاز دهید تردید دارید، بهتر است کمی آنها را به تعویق بیاندازید.

خرداد

امروز نباید جز صداقت چیزی به زبان آورید، حتی اگر به ضررتان تمام شود. نه تنها خودتان، بلکه به دیگران هم اجازه ندهید. اگر احساس کردید که آنها در حرف هایشان صداقت ندارد، خیلی زود به رویشان آورید. امروز روزی نیست که احساسات و نگرانی هایتان را سرکوب کنید، به خصوص اگر می خواهید شخصی را تحت تاثیر قرار دهید. شاید فکر کنید که فرد مورد علاقه تان، علاقه ای به شما ندارد اما اشتباه کرده اید. همان قدر که شما به فکر او هستی، او نیز به فکر شماست، فقط به دلیل شرایط موجود آزادی بیان آنها را ندارد.

تیر

اگر می خواهید به هدف کوتاه مدتی که در سر دارید، برسید باید امروز انرژی فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشید و در آرامش کامل به سر ببرید. پس صبح خود را با یک فنجان قهوه و چند حرکت ورزشی آغاز کنید. در طول روز تا می توانید با دیگران، به خصوص افرادی که از شما تجربه های بیشتری دارند، در ارتباط باشید. اگر همه تلاش تان را به کار گیرید، نتیجه ای بهتر از آنچه فکرش را بکنید دریافت خواهید کرد. به زودی شریک زندگی تان شما را با خبر خوبی که مدت ها منتظرش بودید، غافلگیر خواهد کرد.

مرداد

در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید زیرا هنوز موانع سر راه شما تمام نشده است. تا رسیدن به هدف، حوس تان را جمع کنید. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده، دست روی دست نگذارید و به فکر حل کردنش باشید. اگر در ارتباط با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، بهتر است که به رفتارهای خود فکر کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید. پنهان کاری چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی تان، به ضررتان تمام می شود. بنابراین این اخلاق را کنار بگذارید و صداقت داشته باشید.

شهریور

امروز انرژی زیادی از طرف یکی از دوستان تان دریافت می کنید که سرعت شما را در کار بیشتر می کند. مهم نیست مسیری که در پیش گرفته اید با مسیری که در سر داشتید فرق می کند، این راه نیز شما را به هدف های بزرگ تان می رساند. فردی منتظر خبری از جانب شماست تا کارش را آغاز کند، بهتر است که امروز به انتظار او پایان دهید. امروز با صحبت کردن با دیگران، ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند. ذهن تان را از مسائل قدیمی خالی کنید تا بهترین تصمیمات به سراغ تان آید.

مهر

امروز کمی مسایل تان بهم گره می خورد و این موضوع شما را نگران می کند، اما بهتر است که خونسردی تان را حفظ کنید و با مدیریت تان به کارها نظم دهید. این روزها بیشتر با خود و علاقمندی هایتان رو راست باشید و حرف دلتان را بزنید تا هدف هایی که در سر دارید زودتر به دست تان برسند. دوستی منتظر تماس شماست، بیش از این او را منتظر نگذارید. اگر مشکلی میان شماست، به جای پنهان کردن بهتر است که در مورد آنها با طرف مقابل تان کفتگو کنید تا دیگر تکرار نشود.

آبان

راهی را در پیش گرفته اید که سنگ های زیادی از سوی دیگران به سمت شما پرتاب می شود. شاید فکر کنید که اگر در مقابل آنها بایستید موجب دلخوری شان شوید، اما مهم نیست. آنچه اهمیت دارید خود شمایید، نه دیگران. امروز قدرت کافی برای ابراز خود را بدست خواهید آورد. فرقی نمی کند که یک جلسه کاری باشد یا رابطه ای عاطفی، شما باید صادقانه حرف دلتان را به زبان آورید. در همین راستا پیشنهادی به شما می شود که بد نیست به آن فکر کنید.

آذر

این روزها پیشنهادهای کاری خوبی به شما می شود اما وقت لازم برای آنها را ندارید. نیازی نیست به خودتان فشار بیاورید. همین که بتوانید یک کار را به خوبی به پایان برسانید، کافی است. در غیر این صورت خییلی زود دچار فرسودگی خواهید شد. شما روابط عاطفی خوبی دارید اما اگر مشکلی بین شما و اطرافیان تان بوجود آید، آن را فراموش نمی کنید. امروز می فهمید که چقدر بخشش و گذشت آسان است، همین باعث می شود که احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

دی

امروز کمی درگیر مسایل متافیزیک می شوید. اتفاقاتی برایتان می افتد که دلیلش را نمی دانید. بهتر است که خیلی تمرکزتان را برای علت و معلوم ها نگذارید. خیلی زود شرایط به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. اگر هوا خوب است، سعی کنید ساعاتی را به فعالیت های بیرون از خانه اختصاص دهید. هوای پاییزی می تواند انرژی زیادی به شما دهد. امروز بعدازظهر تغییراتی را در احساسات خود مشاهده خواهید کرد. موفقیت با شما است اگر به ندای قلب تان گوش فرا دهید.

بهمن

امروز باید کمی به عقب برگردید و راهی را که آمده اید، بار دیگه زیر ذره بین بگذارید. اشتباهاتی است که مدام در زندگی شما تکرار می شود. اگر می خواهید مسیر زندگی تان مسیر بهتری شود، باید برخی از شر برخی از عادت هایی که دارید خلاص شوید. در مورد شروع رابطه ای دودل هستید اما یادتان باشد که هیچوقت نمی توانید در مورد مسایل اطرافتان صد در صد مطمئن باشیم. شاید بد نباشید که این بار جسارت به خرج دهید و وارد عمل شوید.

اسفند

با تغییر فصل، شما نیز کمی به زندگی تان تغییر دهید. امروز زمان خوبی برای شروع دوباره است، می خواهد در زمینه کاری باشد یا رابطه عاطفی. امروز هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد بنابراین تا جایی که می توانید آزادانه عمل کنید. شریک زندگی تان از شما می خواهد که زمان تان را با او و در بیرون از خانه بگذرانید اما شما وقت این کار را ندارید. بهتر است که هر چه دلتان به آن رضایت می دهد را انجام دهید. امروز مهم شما هستید، پس اولویت را روی کارهایی که خودتان دوست دارید، بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار