فال روزانه یک شنبه 7 مهر 1398
کد خبر: ۱۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: 2019 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که متولد 7 مهر هستید، تولدتان مبارک. شما فردی صادق، حساس، عاطفی و خلاق هستید. شما تمایل دارید به افرادی که نیاز به کمک دارند، کمک های مالی و یا احساسی کنید؛ اما باید گرایشی که به رفتارهای درونگرایانه و گاها همراه با خجالت دارید را بررسی کنید. سال جدید با فرصت های رشد جدیدی برای شما همراه خواهد بود. برای برخی از افراد، ترفیع در کار و مسافرت پیش بینی شده است. تفکر عمیق شما در مورد مسائل مختلف، برای تان سودمند خواهد بود. سرمایه گذاری های گذشته نیز پاداشی برایتان به همراه خواهد داشت. ممکن است برای یافتن شغل جدید به خارج از کشور سفری داشته باشید. در رابطه با مسائل سلامتی والدین خود دچار استرس و اضطراب خواهید شد. همسر و فرزندان شما بسیار مهربان هستند؛ اما باید به آنها بیشتر توجه کنید. برای جلوگیری از ضررهای احتمالی، از هرگونه توفقات مالی با دوستان و نزدیکان خود دوری کنید. ماه های اسفند، خرداد، مرداد و آبان برای شما بسیار پراهمیت خواهد بود.

فروردین

بعضی اتفاقات غیر منتظره اما خوشایند در زندگی شما رخ خواهد داد؛ این می‌تواند از سوی عشق یا دوست نزدیک شما باشد. یک برنامه ریزی برای یک سفر دلپذیر و هیجان انگیز در پیش رو دارید. امروز به خوبی با دیگران ارتبازط برقرار خواهید کرد؛ روابط دوستانه شما نزدیک‌تر و روابط عاشقانه تان نیز صمیمانه تر خواهد شد. یکی از افراد نزدیک به شما ممکن است به مناطق نزدیک شما نقل مکان کند. برای امشب، یک دورهمی کوچک برنامه ریزی کنید. امروز احتمالا با یکی از دوستان یا فردی حرفه ای تماس خواهید گرفت. هرگونه غرور سرسختانه که می‌تواند مانع موفقیت شما شود را کنار بگذارید. خوشبختانه در عرض چند دقیقه، قضیه ای که مدت‌ها ذهن شما را مشغول کرده را ارزیابی خواهید کرد. اولین قدمی که باید بردارید این است که درخواست کمک کنید و سپس منتظر دریافت آن باشید.

اردیبهشت

آزمون و خطاهایی که در رابطه با خلاقیت و فناوری انجام می‌دهید می‌تواند منجر به ایجاد فرصت هایی برای افزایش درآمد شما گردد. شما پذیرای ایده های جدید هستید و مایل هستید که تلاش کنید تا این ایده ها را عملی کنید. شما به احتمال زیاد استعدادهای جدیدی را در خود کشف خواهید کرد که از وجود آنها بی اطلاع بوده اید. امروز روز بسیار خوبی برای ثبت نام در یک کلاس، شرکت در سخنرانی یا تدریس کردن است. انتقادهای درونی خود را خاموش کنید. بیان خلاقیت های شما، تنش های عاطفی و شادی های سرکوب شده تان را آزاد خواهد کرد. صادقانه بگوییم، سطح استعداد هنری شمادر حال حاضر نتیجه چندانی برای تان به همراه نخواهد داشت؛ بنابراین فکر نکنید نادان یا احمق هستید! تعهدات مربوط به کار خود را کمتر کرده و به همان اندازه، عملکرد خود را بیشتر کنید. فرانسیس آتربری، یکی از وزرای انگلیسی می‌گوید: توجه به جزئیات است که تفاوت بین متوسط و خیره کننده را ایجاد می‌کند.

خرداد
امروز ممکن است اشکال هتری، به روش های مختلف توجه شما را به سوی خود جلب کنند. شاید نمایشگاه یکی از هنرمندان محلی یا یک نوع آهنگ یا موسیقی خاص، توجه شما را به خود جلب کند. فیلم هایی که جلوه های ویژه زیادی دارند نیز می‌توانند برای شما جذاب باشند. اگر تمایل به یادگیری مهارت های هنری دارید، امروز روز خوبی برای شما خواهد بود. ترس از دست دادن، ممکن است شما را از دنبال کردن کامل رویاهای خود باز دارد. متاسفانه تا هنگامی که ریسک نکنید، نخواهید توانست لذت ببرید. اشتیاق خود را در قفس نکنید؛ چراکه روح شما نیاز به پرواز و بزرگ شدن دارد.

تیر

یک دوست قدیمی که ممکن است مدت زیادی او را ندیده باشید، می‌تواند امروز به دیدار شما بیاید. ممکن است تعجب کنید؛ اما احتمالا از دیدن او خوشحال خواهید شد. ممکن است امروز تجهیزات جدید مثل کامپیوتر یا وسیله ای برای سرگرمی خریداری کنید. احتمالا امروز منزل شما شلوغ و پرهیاهو باشد؛ اما ساعات خوشی را سپری خواهید کرد. امروز ممکن است از لحاظ ذهنی درگیر باشید. این درگیری ممکن است در مورد هر موضوعی باشد.

مرداد

یک دعوت غیر منتظره از یک دوست می‌تواند برای سفری کوتاه برای شما به همراه داشته باشد. مکالماتی که با دوستان خود دارید می‌تواند جالب باشد. ممکن است علایق جدیدی برای خود پیدا کنید. امروز روزی شلوغ و رضایت بخش برای شما خواهد بود. بعضی اوقات، اهداف نیک و سخاوتمندانه شما می‌تواند یک بیماری یا حال ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد. تلاش برای ایفای نقش یک قهرمان برای همکاران خود، ممکن است امروز تاثیرات عجیبی برایتان داشته باشد و باعث شود به خودتان کمک کنید. اگرچه احساس شما به طور قطع در جای مناسبی قرار دارد، اما انگیزه های خود برای انجام کارهای دشوار یا داشتن یک برنامه ریزی بهتر را بررسی کنید. حرکات نمایشی را کنار بگذارید و خودتان باشید و بدانید که خودتان کافی هستید.

شهریور

فرصت های شغلی جدیدی برای شما ظاهر خواهد شد. ممکن است در چند مرحله مختلف که انتظارش را نداشتید پیشرفت کنید. این امر می‌تواند کمی ترسناک و در عین حال هیجان انگیز باشد. تا زمانی که همه چیز را در نظر نگیرید، بعید است بتوانید شانس خوبی بیاورید. موفقیت و خوشبختی برای شما پیش بینی شده است. حقیقت این است که اینکه هیچگونه تصمیمی نگیرید، خودش یک تصمیم است! امروز در تصمیمات خود، جانب احتیاط را در نظر بگیرید.

مهر

امروز ممکن است برای یک سفر طولانی که تاکنون نرفته اید برنامه ریزی کنید. این سفر احتمالا با عشق زندگی یا دوست صمیمی تان خواهد بود. روابط عاشقانه شما امروز خوب به نظر می رسد؛ چراکه افزایش ارتباط و صمیمیت میان شما و شخص خاص زندگی شما به شدت به چشم می خورد. ممکن است هر دوی شما یک عصر مهیج و زیبا داشته باشید. لحظه از بین بردن افکار و کارهای منفی فرا رسیده است. شاید شما بیش از اندازه سخت کار می کنید و استرس زیادی را متحمل می شوید. بازگشت به اصول اولیه و پاک کردن افکار منفی، یکی از امور اصلی امروز شماست. سعی کنید انرژی خود را افزایش داده و با افرادی که برایتان اهمیت دارند زمانی را بگذرانید. هرگز فراموش نکنید که خنده، فشار و سنگینی را سبک می کند.

آبان

بازدید غیر منتظره از دوستی که مدت مدیدی است او را ندیده اید، می تواند خاطرات فراموش شده تان را یادآور شود. شما ممکن است امروز با مسائل پنهان روانی و عاطفی رو به رو شوید. اگرچه ممکن است برایتان وسوسه انگیز باشد، اما سعی نکنید باز هم آنها را سرکوب کنید. مهم است که با مسائل مختلف مواجه شده و درست تصمیم بگیرید. امروز زمان آن است که از دیدن دوست خود، لذت ببرید. رفتن به یک پیاده روی ساده در یک پارک شهری می تواند به اندازه یک مسافرت طولانی، روحیه شما را بهبود بخشد. آلفرد لرد تنیسون، شاعر معروف نوشت: کلماتی مانند طبیعت، نیمی از روح را آشکار کرده و نیمی دیگر را پنهان می کنند.

آذر

امروز ممکن است عشق در نگاه اول را تجربه کنید. شاید با شخصی که قبلا هرگز ملاقات نکرده اید یا یک دوست قدیمی که به طور ناگهانی در سر راه تان قرار می گیرد برخورد داشته باشید. همچنین می توانید نکته شگفت انگیزی که قبلا در مورد شریک زندگی خود نمی دانستید را متوجه شوید. با این حال، امروز از لحاظ عاشقی، روز خوبی را در پیش دارید. در تمام روز به دنبال بهترین خود باشید. در صورت امکان، امشب با شریک زندگی خود به بیرون بروید. صلح طلبی و صلح جویی را به عنوان یکی از استعدادهای خود به لیست استعدادهای خود اضافه کنید. امروز دوستان شما در مورد یکدیگر نزد شما غیبت خواهند کرد؛ چه به صورت حضوری و چه آنلاین. از توانایی خود برای ایجاد حسن نیت دوستان تان در مقابل یکدیگر استفاده کنید و اوضاع را آرام کنید. جیل جکسون، آهنگساز مشهور می گوید: بگذار صلح روی زمین در جریان باشد و بگذارید از شما شروع شود.

دی

تحولات جدید هیجان انگیزی که در پیش دارید باعث می شود از شغل خود لذت ببرید و نسبت به آن خوش بین باشید. در هر صورت شما امروز هیجان زده خواهید شد و پیشرفت های احتمالی برای شما به وجود خواهد آمد. همچنین امروز ممکن است یک دوست جدید پیدا کنید. قرار گرفتن در مبارزه ای میان قدرت و بازی های نفسانی، مهم ترین استراتژی امروز شما خواهد بود. برخی فکر می کنند هدف، به هر قیمتی هم که شده، پیروزی است. اما پیروزی اغلب با نزاع های بی وقفه برای کنترل و تسلط همراه است. یک درگیری با همکار یا رقیب خود را به یک فرصت تبدیل کنید. انتظارات نسبتا کم، بهتر از درگیری های طولانی مدت است. درام، تمام وقت افراد را تلف خواهد کرد.

بهمن

علاقه به هنر ممکن است امروز توجهات شما را به خود جلب کند؛ احتمالا دوستان تان باعث این موضوع خواهند بود. ممکن است علاقه به رفتن به مسافرت در شما ایجاد شود و یا با دوستان خود به مکان جذابی بروید. امروز، یک روز عالی برای برنامه ریزی تعطیلات است. نگرانی بیش از حد در مورد روند آشکار شدن برنامه های بزرگ شما می تواند زندگی تان را از بین ببرد. شما باید دید خود را پرورش دهید و آن را محافظت کنید. یکی از مهاجمانه ترین سوالات موجود این است که "چگونه؟". به نظر می رسد زندگی هر کسی که از ابتدا با ایمان پیش می رود، موفق خواهد بود. گوته نوشته است: جسارت نبوغ، قدرت و جادو در خود دارد.

اسفند

خرید خانه امروز می تواند یکی از پروژه های شما باشد. حس زیبایی شناسی شما در حال حاضر بسیار زیاد است و انتخاب خوب شما در اوج خود قرار دارد. به احتمال زیاد شما امروز بیشتر از همیشه مورد توجه اطرافیان خود قرار می گیرید. مهمانان غیر منتظره ای به خانه شما خواهند آمد و مکالمات غیر منتظره ای با آنها خواهید داشت. قلب شما به طرز قابل توجهی، انعطاف پذیر است. یک رابطه عاشقانه در زمان حال یا گذشته زندگی شما، احساسات قوی که قبلا داشتید را زنده خواهد کرد. احساسات ملتهب شما، برای تسویه حساب به زمان نیاز دارد. پس از شفاف شدن اوضاع، بگذارید عشق، شما را به جلو سوق دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار