پیش‌بینی تحقق ظرفیت اسمی 700 هزار تنی تولید
کد خبر: ۱۵۷۷۰۰
تاریخ انتشار: 2019 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

رکوردشکنی پتروشیمی امیرکبیر در تولید محصولات پلمیری بعد از ده سال/ رشد ۱۲۵ درصدی دریافت اتیلن

پیش‌بینی تحقق ظرفیت اسمی 700 هزارتنی تولید تا پایان‌سال

برای اولین بار در طول ۱۰ سال گذشته، تولید محصولات پلیمری پتروشیمی امیرکبیر که نقش اساسی در EPS شرکت دارند، با تامین به‌موقع خوراک متنوع و رشد دریافت اتیلن، در پایان اولین روز مهرماه از مرز ۳۱۵ هزار تن گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این آمار به‌معنای تولید ماهانه بیش از ۵۲ هزار تن است، این در شرایطی است که در نیمه اول سال ۹۷، کل تولید پلیمری شرکت ۲۴۲ هزار تن بوده که نشان از رشد ۳۰ درصدی دارد.

با تمهیدات اتخاذ شده، پیش بینی می‌شود تا پایان سال برای اولین بار؛ میزان تولید محصولات پلیمری به مرز ۷۰۰ هزار تن که ظرفیت اسمی مجتمع است، برسد.

پیش‌بینی تحقق ظرفیت اسمی 700 هزارتنی تولید تا پایان‌سال

* رشد بی‌سابقه اتیلن دریافتی در شش ماهه نخست سال‌جاری

در این میان شرکت پتروشیمی امیرکبیر برای اجرای استراتژی‌های تولید خود و با ایجاد تنوع در دریافت خوراک، در ۶ ماهه  اول سال‌جاری توانست با دریافت ۱۷۵ هزار و ۱۹۲ تن اتیلن، ۲۶۵ درصد برنامه پیش‌بینی شده تامین این خوراک را محقق سازد.

این میزان اتیلن دریافتی نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشدی معادل ۱۲۵ درصد برخوردار بوده که نسبت به ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

پیش‌بینی تحقق ظرفیت اسمی 700 هزارتنی تولید تا پایان‌سال

شرکت پتروشیمی امیرکبیر، که امسال بیستمین سال فعالیت خود را سپری می‌کند‌، از جمله شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در طول شش ماه اول سال‌جاری با اتخاذ روش‌های جدید برای تامین خوراک، توانسته بیش از ظرفیت‌های پیش بینی شده شرکت در زمینه تولید را محقق کند.

گفتنی است، این مجتمع تولیدی در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استقرار دارد.

پیش‌بینی تحقق ظرفیت اسمی 700 هزارتنی تولید تا پایان‌سال

پتروشیمی امیرکبیر تولید کننده متنوع ترین محصولات پلیمری شامل پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، و پلی اتیلن سبک خطی در سطح کشور است که با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی در صنعت پتروشیمی ایران را داراست.

#وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی   #پتروشیمی امیرکبیر  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار