دم آن‌هایی که امضا می‌کنند و پایش می‌ایستند، گرم!
کد خبر: ۱۵۷۷
تاریخ انتشار: 2015 June 04    -    ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
در حالی که زمان زیادی به انتشار آلبوم 94 بنیامین نمانده است، این خواننده‌ی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هوادارانش دیدار کرد.

 این سالن که مدت زیادی است، کنسرت‌های پاپ تهران را میزبانی می‌کند، شامگاه 12 خردادماه نیز شاهد حضور تعداد قابل توجهی از مخاطبان موسیقی پاپ بود که آمده بودند تا شنونده‌ی قطعات خاطره‌انگیز بنیامین بهادری باشند.

او کنسرتش را با اجرای قطعه‌ی جدیدش یعنی «احساس مالکیت» آغاز کرد و سپس خطاب به مخاطبانش گفت: می‌خواهم برای‌تان آرزویی کنم که با گفتنش حال‌مان خوب شود؛ آن آرزو این است که دیگر حسرت چیزهایی را که در زندگی به آن نرسیدیم، نخوریم و اصلا امشب به همه‌ی آن‌ها برسیم.

«آهای تو»، «حباب»، «کاش ندونه»، «قهوه»، «من امشب می‌میرم»، «عشق داغ من»، «می‌دونم»، «دنیا دیگه مث تو نداره»، «هفته عشق»، «حالم بده»، «ضربان قلبم»، «تو خود عشقی»، «تنگ غروب»، «چند مترمکعب عشق»، «هر کی به من می‌رسه»، «عشق در روز قیامت» و ... از جمله قطعاتی بودند که یکی پس از دیگری با همراهی مخاطبان اجرا شدند.

سپس این خواننده گفت: من معمولا عادت دارم، میان قطعات از شما بخواهم که با من بخوانید؛ اما دوست دارم برای اجرای این قطعه، حتی یک نفر هم جا نماند و این یک قطعه را همه با هم بخوانیم.

او چند دقیقه‌ای «می‌دونم یه وقتایی دلت برام تنگ می‌شه» را با حاضران تمرین کرد تا همه در خواندن این قطعه‌ی کوتاه با او همراه شدند.

بنیامین پیش از اظهار قدردانی از دفتر موسیقی وزارت ارشاد و عواملی که در پشت صحنه‌ی کنسرت فعال هستند، گفت: دم آن‌هایی که امضا می‌کنند و پایش می‌ایستند، گرم!

در این کنسرت که با کارگردانی مستانه مهاجر همراه بود، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز)، آرش سعیدی (گیتار باس)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک) و علی منصوری (رهبر ارکستر و کیبورد) هنرنمایی کردند.
خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار