قاتلی که دختران زیبا را می کشت
کد خبر: ۱۵۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
چارلی به همراه همسر و دختر کوچکش در حال رانندگی بود که دخترش توسط یک مرد ۳۲ ساله با ضرب گلوله کشته شد؛ حادثه‌ای که رعب و وحشت را به جان مردم انداخت.

بر اساس گزارش پلیس، لیلی به همراه خانواده‌اش از اتوبان اصلی شرق به غرب در آلبوکرک در نیومکزیکو سفر می‌کردند که ناگهان این مرد به لیلی خردسال شلیک می‌کند. پدر او که سردرگم شده بود، با اورژانس تماس می‌گیرد و تا رسیدن آن‌ها تلاش می‌کند با کمک‌های اولیه، حال دختر خردسالش را ثابت نگه دارد، اما لیلی تا رسیدن اورژانس، جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس آلبوکرک گفت: افسران پلیس به موقع در محل حادثه حضور یافتند و ضارب را که قصد فرار داشت، دستگیر کردند. این مرد ۳۲ ساله در بازجویی اعتراف کرد که مدتی پیش دخترم را در تصادفی از دست دادم و از آن روز تحمل دیدن دختربچه‌های زیبا را ندارم، عمدی در کار نبود و من فقط در حال خودم نبودم اما مشاور پلیس بیان کرد این متهم هیچ اختلال روانی‌ای ندارد و در سلامت روحی است.

پلیس در ادامه اضافه کرد: هر دادگاهی در نیومکزیکو آماده است تا به موقع متهمان را بسزای اعمالشان برساند، این پرونده نیز پس از تکمیل شدن، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد تا رعب و وحشت مردم را از بین ببرد و آرامش را به شهر برگرداند.

اعتدال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
احمق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار