بحث انتقالی خانم ها محرمانه است
کد خبر: ۱۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش دیشموک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ فرد و جریانی در انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش دیسموک نقش نداشت.

امروز اردشیر یاری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه اولین سال خدمت خود را در دیشموک گذرانده است، افزود: تمام پیشرفت بشریت در سایه توسعه است و توسعه زیر پرچم نیروهای متخصص محقق می‌شود.

یاری‌ با بیان اینکه از مشکلات آموزش و پرورش دیشموک آگاهی کامل دارد، افزود: به دلیل ضعف در زیرساخت‌های این منطقه کمتر نیروی انسانی حاضر به خدمت در این منطقه است.
وی با تقدیر از امام جمعه دیشموک به جهت تعامل بسیار خوب وی با آموزش و پرورش گفت: حجت‌الاسلام محمودی‌اصل در بین ائمه جمعه بیشترین همکاری را با ما داشته است.
این مسئول با ابراز گلایه شدید از کسانی که در راستای مدیریت رئیس سابق آموزش و پرورش دیشموک سنگ‌اندازی کردند، بیان کرد: اینکه سیاست در کار ما دخالت دارد، یک واقعیت است و اگر بگوییم از سیاست مبرا هستیم، دروغ است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فشار وارده از سوی گروه‌ها در راه مدیریت آقای عارف‌نژاد در آموزش و پرورش دیشموک زیاد بود، خاطرنشان کرد: رئیس سابق آموزش و پرورش دیشموک، ضعف مدیریت نداشت منتها فضای منطقه برای ریاست وی مهیا نبود.

وی گفت: از مدیریت جدید آموزش و پرورش دیشموک انتظار می‌رود از همه‌گروه‌ها برای پیشرفت آموزش و پرورش این منطقه استفاده کند.
این مسئول افزود: از مدیر جدید توقع داریم که از نگاه و فعالیت سیاسی فاصله بگیرد و با همه تعامل ویژه داشته باشد.

یاری‌‌ مشکلات ناشی از فضاهای آموزشی دیشموک را از عهده اداره آموزش و پرورش خارج دانست و در پاسخ به انتقادات مبنی بر انتقال دائم فرهنگیان خانم، گفت: این موضوع در جلسه برنامه‌ریزی استان بررسی و مختص دیشموک تنها نبود.

وی با اظهار اینکه مسئله انتقال خانم‌ها از بخش‌های دیشموک، چاروسا، لوداب و مارگون به محل سکونت خود محرمانه است، بیان کرد: هیچ شخص یا گروه خاصی در انتقال آنها دخالت نداشتند.
این مسئول گفت: لاهوتی و منطقیان و نه هیچ شخص خاصی در انتصاب صالح‌زاده به عنوان مدیر آموزش و پرورش دیشموک نقش نداشت.

وی از رسانه‌ها خواست که در حل مشکلات آموزش و پرورش با این اداره تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و از رسانه‌ای کردن بحث انتقالی فرهنگیان خانم که موضوعی کاملا‌ً محرمانه است، جداً خودداری شود.

معاون پشتیبانی توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، انتقال حتی یک نیروی انسانی از دیشموک به جاهای دیگر را از این به بعد برعهده مدیر آموزش و پرورش و مسئولان این منطقه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با انتقال هیچ‌کس موافقت نمی‌کنیم چون کمبود نیرو در دیشموک داریم.

در پایان با اهدای لوح از تلاش‌های راه‌خدا عارف‌نژاد مدیر سابق تقدیر و منصور صالح‌زاده به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش دیشموک منصوب شد.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
از رسانه‌ای کردن بحث انتقالی فرهنگیان خانم که موضوعی کاملا‌ً محرمانه است، جداً خودداری شود.
?????? چرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار