موش ها، کابوس بزرگ برای نیویورکی ها
کد خبر: ۱۵۶۴۹
تاریخ انتشار: 2015 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
تعداد بالای موش ها در نیویورک و ناتوانی شهرداری این شهر در مهار این معضل برای نیویورکی ها به کابوسی بزرگ تبدیل شده است.

موش ها برای ساکنان نیویورک به یک مشکل جدی مبدل شده اند. شهرداری نیویورک بیست و چهار شکایت از وجود موش ها در شهر دریافت کرده است.

مقامات بهداشتی نیز بودجه خود برای مبارزه با این جوندگان افزایش داده اند. عملیات مبارزه با موش ها نیز به شدت افزایش یافته است.

موش ها، این جوندگان کوچک به کابوسی برای ساکنان نیویورک مبدل شده اند. آن ها در خانه ها، پارک ها و متروها حضور دارند و ساکنان شهر از این وضع منزجر شده اند.

یکی از شهروندان گفت: موش ها در شهر فراوان هستند و واقعا باید کاری کرد. این وضع بسیار زننده است.

شهرداری در سال جاری بیست و چهار هزار شکایت در باره موش ها دریافت کرده است. این میزان شکایت از موش ها یک رکورد محسوب می شود. از ماه فوریه گذشته تاکنون، ساکنان نیویورک با استفاده از یک نرم افزار می توانند حضور موش ها را به شهرداری اعلام کنند.

مقامات بهداشتی برنامه های خود در مبارزه با جوندگان را افزایش داده اند و بودجه ای بالغ بر دو میلیون و نهصد هزار دلار به این امر اختصاص یافته است اما متوقف کردن این پدیده غیر ممکن است.

اسکوت استرینگر، مدیر مالی نیویورک گفت: من همیشه در نیوریورک زندگی کرده ام. هرگز با چنین وضعیت فاجعه باری مواجه نبوده ام. موش ها همه جا هستند. ساکنان بیش از پیش به وزارت بهداشت شکایت می کنند اما به سرعت به شکایت آن ها رسیدگی نمی شود.

تحقیقات دانشگاه کلمبیا در سال 2014، شمار موش های نیویورک را دو میلیون اعلام کرده است.

ساکنان ترجیح می دهند که به این آمار بخندند، چرا که از نظر آن ها تعداد موش ها در نیویورک از تعداد ساکنان آن بیشتر است.

خبرگزاری صدا وسیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار