استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!
کد خبر: ۱۵۶۱۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
مهم نیست که در موقعیت‌ها و موفقیت‌های مختلف قرار داشته باشیم، خانواده همچنان مهمترین موفقیت در زندگی ماست. خانواده پایه و اساس و منبع شادی و احساس امنیت بزرگ در هر موقعیتی است که ما تجربه می‌کنیم.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!اختصاصی تابناک باتو؛ مهم نیست که در موقعیت‌ها و موفقیت‌های مختلف قرار داشته باشیم، خانواده همچنان مهمترین موفقیت در زندگی ماست. خانواده پایه و اساس و منبع شادی و احساس امنیت بزرگ در هر موقعیتی است که ما تجربه می‌کنیم. «مارگوت والستروم» وزیر امور خارجه سوئد که از طرفداران سرسخت حقوق بشر و مسائل زنان در سراسر جهان است و در سال ۲۰۱۴ میلادی به منصب خود رسیده، قصد دارد استعفا بدهد تا وقت بیشتری را با خانواده اش بگذارند.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!

به گزارش «اسکای نیوز»، استروم یکی از سر سخت‌ترین مدافعان حقوق بشر و به ویژه زنان شناخته می‌شود. او قبلاً نماینده ویژه سازمان ملل متحد در مورد مسائل مربوط به خشونت جنسی در مناطق درگیر جنگ جهان بود. او همچنین به مدت دو دوره پست کمیساریای اتحادیه اروپا را به دست آورد. هنوز هم بسیاری از تصمیم وزیر امور خارجه سوئد با چنین پیشینه‌ای برای استعفا از منصب کنونی اش ابراز تعجب می‌کنند.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!

چندین رسانه سوئدی و بین المللی بیانیه رسمی مارگوت والستروم را منتشر کرده اند. او در این بیانیه گفته که تمام تلاش خود را کرده است تا سوئد به مکانی امن، قابل احترام و مهم در جهان تبدیل شود. وزیر امور خارجه سوئد گفت: زمان آن فرا رسیده است که او وقت بیشتری را با همسر، فرزندان و نوه‌های خود بگذراند و زندگی خود را در کنار خانواده اش بگذراند.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!

والستروم در گفتگو با رادیو سوئد اظهار داشت که انتظار دارد طی چند روز آینده نخست وزیر سوئد استفان لوون، وزیر جدید امور خارجه که به جای والستروم منصوب خواهد شد را معرفی کند. علیرغم میل شدید وی به استعفای فوری هنوز تاریخ آن به طور دقیق تعیین نشده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
75
12
بهتر که استعفا داد
امثال ایشون هستند که فشار میارن برای سهمیه جایزه نوبل برای زنان - آخه مگه سهمیه بندیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
68
من از این خانم یک خاطره بسیار جالب دارم من و چند تن ازدوستانم یک گروه جویندگان خانواده هایی که از هم جدا افتاده اند داریم چندی قبل دختر خانمی برای یافتن پدر و مادرش از ما طلب کمک کرد اخرین نشانی از پدر او این بود که در یکی از کشورهای ترکیه یا سوئد یا المان زندگی میکند برای وزارت خارجه های این سه کشور و سفارت خانه های ایران در انها نامه نوشتیم پاسخ وزارت خارجه سوئد انهم تنها 48 ساعت بعد از ارسال ایمبل ما این بود پیگیر موضوع هستند اما ردی نیافته اند نکته جالب ایمیل امضا وزیرامور خارجه در زیر ایمیل و معرفی یک نفر بعنوان مسئول پیگیری پرونده و یک شماره تلفن که در تمام طول شبانه روز ملزم به پاسخ گویی به سوالات و کمک به ما میباشد بود وزارت خارجه المان تقریبا یک ماه بعد پاسخ دادند که نتوانسته اند ردی از فرد مورد نظر ما بیابند و ترکیه تقریبا شش ماه بعد پاسخ داد چنین وظیفه ای ندارد بقیه را هم خودتان حدس بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
احتمالا ایران هم به جرم تشویش اذهان عمومی و دخالت در امور دیگران احضاریه فرستاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
28
تحسین‌برانگیزه. نمونه‌ای از این که ما اول انسانیم، بعد زن یا مرد یا چیز دیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
42
تابی جان بر عکس ایران کسی که در غرب به پستی میرسد، اولا از نظر قانونی استحقاق آنرا دارد، ثانیا به پست و مقام مثل ایران مانند یه گنج و ثروت باد آورده نگاه نمیشود،
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
8
در غرب پذیرش مسئولیت توام با محدودیت است . بر عکس ایران ما قبول مسئولیت رمز ازادی های اجتماعی است وهر طور دلش بخواهد با ان بازی میکند. خانواده واجتماع هم دیگر مقهومی ندارد بطوریکه برای یک نمایندگی شهر 2 سال مانده به انتخابات سرمایه گذاری میکنند. نه صلاحیت علمی مفهوم دارد نه صلاحیت اجتماعی .معامله میکنند. ونتیجه این معامله میشود امثال خاوری و هدایتی و درمتی و حسن رعیت و........ هزاران احتلاس و غارت ....... اما در سوئد میشود پیشرفت وامنیت وارامش واسایش وخانه وخانواده
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
13
مسوولین مسن ایران یاد بگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار