انتقام آل‌سعود ازعزاداران دراینستاگرام+عکس
کد خبر: ۱۵۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 24    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
این روزها و همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، وهابی‌های سعودی سعی دارند تا با سوءاستفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به مقدسات شیعیان اهانت کنند.

به عنوان نمونه در روزهای گذشته، وهابی‌ها و مُعاندان مکتب تشیع سعی کرده‌اند تصاویری از قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) منتشر کنند که در این تصاویر به تمثال مبارک آن حضرت اهانت شده است.

از مخاطبان ارجمند برای انتشار این تصاویر موهن عذرخواهی می‌کنیم

 انتقام آل‌سعود ازعزاداران دراینستاگرام +عکس

ناگفته نماند که این تصاویر کاملا هدفمند و با تمرکز بر علایق و جستجوهای شیعیان خصوصا ایرانیان منتشر شده چرا که در تمام این پستها و تصاویر هشتگهایی نظیر "کربلا"، "یا حسین"، "امام-حسین" و .... دیده می‌شود.

 انتقام آل‌سعود ازعزاداران دراینستاگرام +عکس

البته این توطئه هم با هوشیاری کاربران آگاه ایرانی نقش بر آب شد، چرا که علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) با مشاهده چنین تصاویری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلافاصله موضوع را گزارش داده و از همین رو پروفایلهای موهن حذف و یا هک شده‌اند.

هرچند که چنین اقدامات مذمومی از سوی وهابیون پیش از این هم صورت گرفته بود؛ به عنوان جدیدترین نمونه، شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ مفتی سعودی چند روز پیش در اظهاراتی توهین‌آمیز، عزاداران حسینی را بدعت‌گذار نامیده بود.

این مفتی سعودی همچنین مراسم عزاداری و سینه‌زنی شیعیان در ایام محرم را مخالف با سنت پیامبر اسلام (ص) دانسته بود.

یا در توطئه‌ای دیگر، حسن اللهیاری مدیر شبکه اهل بیت که از لس‌آنجلس آمریکا پخش می‌شود، در تازه ترین سخنانش با سکوت در برابر خیانت آل‌سعود و امتناع از محکوم کردن عربستان، فاجعه منا را که جهان اسلام را عزادار کرد، مسئله‌ای نه چندان مهم(!) خواند.

وی هم‌راستا با آل سعود، تلاش جمهوری اسلامی ایران برای حراست از حقوق حجاج خود را امری سیاسی دانست و حتی با تمسک به این موضوع به بیان مواضع تفرقه‌انگیز میان مسلمانان پرداخت.

وی در نهایت با اظهارنظری جالب، پرداختن به حادثه منا را طرحی برای کمرنگ کردن عید غدیر دانست!
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادم الحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
امیری حسین و نعم الامیر
امیری حسین و نعم الامیر
امیری حسین و نعم الامیر
امیری حسین و نعم الامیر
امیری حسین و نعم الامیر
امیری حسین و نعم الامیر
امیری حسین و نعم الامیر



حسینی بمان حسینی بمیر!

لبیک یا حسین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار