جنایت پایان دوستی اینترنتی زن باردار
کد خبر: ۱۵۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

 آقای " رودنی واین ویلیامز " 60 ساله به قتل دختر 16 ساله خانم " تیفا نی تیلرز " در 12 ژوئن متهم شد و این در حالی است که جسد قربانی هنوز پیدا نشده است.


براساس گزارش پلیس متهم با قربانی از طریق اینترنت آشنا شد و سپس به منظور داشتن رابطه نا مشروع  او را راضی به گذاشتن قرار ملاقات کرد که در روز یکشنبه 12 جولای با یکدیگر دیدار داشتند و از آن روز به بعد " تیفانی" نا پدید شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " تیفانی " که به همراه نامزد خود به مدت 4 سال در یک هتل واقع در " لوگان - واتر فورد " در جنوب " بریزبن " ساکن بود و 4 هفته باردار بود .

او آخرین بار در 12 ژوئن در حال ترک هتل دیده شد و پس از بررسی های به عمل آمده از کامپیوتر " تیفانی " و مشخص شدن رابطه ی اینترنتی او با " ویلیامز" این جنایت کار شناسایی و توسط پلیس بازداشت شد .

مظنون به قتل که به تجاوز نیز متهم شده است در حال حاضر در حبس به سر می برد و تاکنون هیچ اعترافی نسبت به محل دفن جسد قربانی از او گزارش نشده است و دادگاه بعدی او در 11 دستامبر برگزار خواهد شد .

پلیس در حال تلاش برای یافتن بقایای جسد " تیفانی " مقتول است که به کمک آن بتواند جنایت کار اصلی را پیدا و او را مجازات کند .

خانواده قربانی در گزارش خود به پلیس گفتند : که " تیفانی " یک دختر بسیار خوب و درست کار بود و این رفتار او به دور از شخصیت او بوده است .

شریان نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
يعني از ١٢ سالگي نامزد داشته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار