دربی ۹۰؛ در آخرین روز تابستان ۹۸
کد خبر: ۱۵۵۳۰۳
تاریخ انتشار: 2019 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

پیش از این و در قرعه کشی لیگ برتر مشخص شده بود که دربی شماره ۹۰ بین سرخابی های تهران در هفته چهارم برگزار می شود.

امروز با اعلام برنامه هفته های سوم و چهارم، تاریخ و ساعت برگزاری دربی ۹۰ هم مشخص شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ روز ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می گیرند.

نکته جالب و عجیب درباره اعلام تاریخ دربی این است که این بازی در روز یکشنبه که یک روز غیرتعطیل به حساب می آید، برگزار می شود؛ اتفاقی که شاید باعث شود تماشاگران نتوانند به راحتی در ورزشگاه حاضر شوند.

معمولا در سال های اخیر دربی روز جمعه برگزار می شد تا هواداران بتوانند چند ساعت قبل از بازی به ورزشگاه بروند، اما این بار برنامه ریزی سازمان لیگ به شکل دیگری است.

حالا سازمان لیگ تصمیم گرفته در آخرین روز تابستان ۹۸ دربی ۹۰ را برگزار کند؛ دیداری که اولین تقابل سرخابی با مربیان خارجی جدید خواهد بود.

باید دید در هفته سوم و پیش از دربی استراماچونی و کالدرون چه نتایجی خواهند گرفت و با چه شرایطی تیم خود را راهی دربی پایتخت می کنند.

با توجه به برنامه اعلام شده، استقلال روز یکشنبه هفته قبل از دربی با نفت مسجدسلیمان در خانه حریف دیدار خواهد کرد و دوشنبه ۲۵ شهریورماه هم پرسپولیس میزبان نفت آبادان است. به نظر می رسد استقلالی ها یک روز بیش از حریف سنتی خود قبل از دربی استراحت می کنند؛ اگرچه این تیم باید برای رسیدن به تهران یک سفر را هم پشت سر بگذارد.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار