فال روزانه شنبه 9 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۵۱۸۷
تاریخ انتشار: 2019 August 31    -    ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی مصمم، بااراده، پر انرژی و جذاب هستید، از این رو دیگران به سمت شما جذب می شوند. امسال از این فرصت استفاده کنید و خودی نشان دهید تا ببینید که چه پیشنهادهای خوبی چه در زمینه کاری و چه در روابط عاطفی به شما می شود. اگر می خواهید تصمیمات بزرگی در زندگی تان بگیرید، بهتر است اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با بررسی تمام جوانب، بهترین راه را انتخاب کنید. همانقدر که به منطقتان اهمیت می دهید، باید احساسات خود را هم دخیل کنید. تعادل شرط لازم موفقیت شما در هر زمینه ای است. امسال سال خوش شانسی شما است بنابراین به دنبال مهمترین اهداف زندگی خود باشید و آرزوهایتان را با انرژی وافر دنبال کنید. از نظر شرایط مالی، چاله های زیادی در زندگی تان داشته اید که پر می شود. این موفقیت را مدیون خانواده تان هستید، بنابراین آنها را فراموش نکنید و قدرشناس تر باشید. انرژی های منفی را از خود دور کنید و به جای آن مثبت اندیش تر باشید. اگر مجرد هستید، در اواخر سال نیمه گمشده تان را در یک میهمانی پیدا می کنید. ماههای مهر و بهمن در انتظار خبرهای خوب باشید.

فروردین
امروز ممکن است بر اثر فشارهایی که رویتان است، کمسی حساس شده باشید و بدون فکر در مورد دیگران قضاوت کنید، اما حواستان باشد که این پیش داوری می تواند اطرافیانتان را از شا برنجاند. مطمئنا فردا ذهن شما نیز آزادتر خواهد شد و منطقی تر تصمیم می گیرید. پس خودتان را کنترل کنید. از آنجا که شما عادت دارید ناراحتی تان را پشت کارهایتان پنهان کنید، امروز نیز این اتفاق برایتان می افتد. اما این کار در دراز مدت می تواند نتایج منفی بر جسم و روح تان وارد کند. بنابراین به جای حرص و جوش خوردن بیشتر به فکر سلامتی جسمی و روحی تان باشید.

اردیبهشت

بغضی دارید که مدت هاست گلویتان را گرفته است. امروز این بغض می ترکد و شما کمی احساس سبکی خواهید کرد. سعی کنید که از این به بعد احساسات تان را پنهان نکنید، این خودخوری می تواند در دراز مدت بر روحیه شما تاثیر منفی بگذارد. از یکی از اطرافیان حرفی می شنوید که ذهن تان را درگیر می کند. اگر چه شما تا به حال بی تفاوت بوده اید اما این بار جور دیگری عکس العمل نشان می دهید که اصلا در حدتان نیست. بهتر است در این مورد با چند نفر دیگر از دوستان تان مشورت کنید. در این ارتباطات نه تنها راه حل مناسب را پیدا خواهید کرد بلکه رابطه شما نیز قوی تر از قبل می شود.

خرداد

تغییری در زندگی تان رخ می دهد که فرصتی برای یک شروع تازه است. سعی کنید که از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنید. هر چه بیشتر در این راه دل دیگران را به دست آورید، بهتر است. اختلاف نظر شما با یکی از نزدیکان تان موجب ناراحتی تان شده است. در این شرایط به جای عقب نشینی باید ارتباط تان را بیشتر کنید. این سوتفاهمی است که با حرف زدن برطرف می شود. بنابراین عقب ننشینید. امروز در یکی از کارهایتان فردی دخالت می کند، سعی کنید که با سیاست مانع او شوید.

تیر
شما فردی خیالپرداز هستید اما نباید خودتان را گول بزنید. کلید موفقیت این روزهای شما واقعگرایی ست پس سعی کنید که چشمهایتان را به روی حقایق بازتر کنید. اگر پیشنهادی به شما شد، چشم بسته تصمیم نگیرید. در موردش فکر سپس عمل کنید. چند وقتی است که برخی از کارهایتان را پشت گوش می اندازید اما دیگر بس است. از همین امروز که انرژی زیادی دارید اولین قدم را بردارید. دوستی پس از مدت ها سر وکله اش در زندگی شما پیدا می شود. بهتر است که خیلی راز دلتان را پیش او باز نکنید زیرا نیت درستی ندارد.

مرداد

امروز فردی را ملاقات می کنید و انرژی خوبی از او می گیرید که روی کارهایتان تاثیر مثبتی می گذارد. سعی کنید که رابطه تان را با او حفظ کنید. امروز با فردی برای موضوعی برنامه ریزی می کنید. اگر چه ممکن است که کارهایتان طبق برنامه پیش نرود اما در نهایت تمام آنها به بهترین شکل ممکن عملی می شوند. فقط کافی است که از حرکت نایستید و به راهتان ادامه دهید. اگر امروز احساس کسالت و بی حوصلگی کردید، بهتر است که آخر شب تان را در کنار دوستانتان بگذرانید. آنها انرژی مثبتی را که شما نیاز دارید، به شما منتقل خواهند کرد.

شهریور

زمان آن است که کارهای گروهی خود را آغاز کنید و از اطرافیانتان برای پیش بردن کارهایی که به بن بست خورده، کمک بگیرید. اگر می خواهید در محیط کار آرامش داشته باشید، باید به نظر همکارانتان احترام بگذارید و با آن یکه به دو نکنید. اگر شریک زندگی تان انتظاری از شما دارد اما نتوانستید هنوز آن را برآورده کنید، بهتر است که در این شرایط با او صحبت کنید و به او بفهمانید که این موضوع از کنترل شما خارج است. مطمئن باشید که اگر منطقی عمل کنید، او نیز شما را درک خواهد کرد.

مهر

شما فرد مغروری هستید و آنقدر از شنیدن جواب رد می ترسید که خواسته هایتان را بیان نمی کنید. از این رو بهتر است که خواسته تان را به کل فراموش کنید با این که صادقانه ان را به زبان آورید تا از این برزخ رها شوید.
یک تلفن کاری به شما می شود که کمی ناراحت تان می کند، از این رو که باید انرژی بیشتری برای یک کاری بگذرانید. احساس می کنید که این وضع ناعادلانه نیست. از آنجا که شما و خواسته قلبی تان مهمترین چیز است، بهتر است که هر چه سریع تر آن را رها کنید.

آبان

یادآوری یک خاطره شما را پریشان کرده است. اگر آن را رها نکنید امروز تمرکز کافی برای پیش بردن کارهایتان را ندارید. بنابراین بهتر است که گذشته را رها کنید و به فکر حال باشید. خودتان را برای وقوع اتفاقی آماده کرده اید اما این اتفاق خیلی راحت از آنچه شما انتظارش را داشته اید می گذرد. البته شاید مجبور شوید مقداری از پول هایی که ذخیره کرده اید را نیز خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تمام آنها به دست تان باز خواهد گشت. به زودی یک جشن بزرگ خانوادگی دارید که لبخند را روی لبانتان می نشاند.

آذر

برنامه های زیادی برای آینده تان دارید. برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخصی معتمد مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. اگر چه اکنون سرتان به شدت شلوغ است اما اگر کارهای امروزتان را به فردا موکول کنید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. پس بهتر است همین امروز برای اتمام کارهای نیمه تمامتان اقدام کنید. موضوعی میان شما و شریک زندگی تان را شکراب کرده است. اگر چه از بیان احساسات واقعی تان می ترسید اما بهتر است آنچه در دلتان می گذرد را به زبان آورید. احتیاجی به عصبانی شدن نیست، همین که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید، بسیاری از مسائل حل می شود.

دی

دیگران شما را به انجام کاری تشویق می کنند اما شما انگیزه لازم را ندارید. بگذارید تا زمانی که دل خودتان کامل به آن رضایت داشت، انجامش دهید. امروز خبری به گوش تان می رسد که کمی گیج تان می کند. اما نگران نباشید زیرا این موضوع شامل حال شما نمی شود. پس بهتر است که آن را از ذهن تان دور کنید. به زودی چند دیدار و ملاقات آینده ساز برایتان پیش می آید که می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد. در این زمینه خیلی به پرو پای دیگران نپیچید و بیشتر گوش دهید تا زاویه دیدتان وسیع تر شود و بهتر تصمیم بگیرید.

بهمن
از جنجالی که دوروبرتان به پا شده دوری کنید و تا می توانید از سوتفاهم ها فاصله بگیرید. زیرا اگر این موضوع دامن شما را نیز بگیرد، رهایی از آن دشوار است. موضوعی در رابطه با روابط عاطفی ذهن تان را درگیر کرده اما تظاهر می کنید که چنین نیست. اینکه سرتان را مانند کبک در برف کرده اید تنها به خودتان آسیب می رساند. پس به جای این که فرصت هایتان را از دست دهید، آگاهانه راهی را که خودتان فکر می کنید درست است پیش بگیرید. اگر چه یک بیماری از سر شما گذشت اما احتیاط شرط لازم است، پس سلامتی تان را جدی بگیرید.

اسفند
شخصی از علاقه اش با شما صحبت می کند اما شما آن را جدی نمی گیرید. بهتر است که خیلی بی تفاوت خودتان را نشان ندهید زیرا در آینده پیشمانی به سراغتان می آید. امروز در بیان حرف های خود دچار مشکل می شوید و فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما در واقع این خود شمایید که باید واضح تر و روشن تر صحبت کنید. اگر این روزها تمرکزتان را بیشتر روی کارتان بگذارید، بازدهی بهتری خواهید گرفت. شریک زندگی شما به زودی موضوعی را با شما در میان می گذارد. به جای این که به سرعت به او پاسخ دهید، اول خوب فکر کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار