تشیع لندنی آفت خطرناک عزاداری ها است
کد خبر: ۱۵۴۹۹
تاریخ انتشار: 2015 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: یکی از خطرناک ترین آفت هایی که برای رسوخ به دستگاه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طراحی شده، تشیع لندنی است.
 
احمدرضا رادان شامگاه پنجشنبه در جمع عزاداران زینبیه اعظم زنجان افزود: تشیع انگلیسی در پی نفوذ به متن عزاداری های حسینی است تا میوه و ثمره آن را به آفت آلوده کند.
وی با بیان اینکه نباید از خطر تشیع لندنی غافل بود اظهار کرد: از سال های قبل عده ای را به لندن بردند و تربیت کردند و پول در اختیارشان گذاشتند تا وهن هایی را به متن تشیع وارد کنند.
سردار رادان با هشدار به اینکه نباید فکر کنیم دشمن برای عزاداران و عاشقان امام حسین (ع)، نقشه نمی کشد، تصریح کرد: دشمن با ظاهری زیبا و بیان خوش و با لطایف الحیل نزدیک می شود و اگر مراقبت نکنیم کنار خودمان لانه می کند.
وی اظهار کرد: وقتی انحرافی صورت بگیرد به این زودی ها درست نمی شود، بنابراین لازم است خیلی دقت و توجه داشته باشیم.
رئیس مرکزمطالعات راهبردی ناجا گفت: امروز کیفیت عزاداری زنجانی ها یک نام جهانی شده و بعضی از استان ها شروع کردند تا بتوانند به این کیفیت برسند.
وی ادامه داد: اگر گروه و هیاتی به عنوان سمبل و نمونه و الگو معرفی شد باید مراقبت و مواظبت زیادی را به خرج دهد چون در غیر این صورت آفت و سم به سمتش می آید و لازم است برای آن آفت ها و سم ها پادزهر داشته باشد.
سردار رادان افزود: عاشورا درس های زیادی را به یادگار گذاشته است تا در عاشوراهایی دیگری که پیش می آید دچار شک و شبهه نشویم.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار