فال روزانه چهارشنبه 6 شهریور 1398
کد خبر: ۱۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار: 2019 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 6 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، جسور، پرانرژی و پر شور و نشاط هستید. شخصیت تأثیرگذار و مهارت فوق العاده ای که در انجام کارهایتان دارید کمک زیادی به پیشرفت شما خواهد کرد، اما باید مواظب باشید ضعفی که در تصمیم گیری دارید و ترس و نگرانی مانع شما نشود و روند پیشرفتتان را کند نکند. امسال برای شما سالی همراه با خوش شانسی و موفقیت و ثروت خواهد بود. ایده های خلاقانه ای که دارید زمینه ساز موفقیت شما در کارهایتان خواهند شد و به خاطر تلاش های دلسوزانه ی خود و زحماتی که می کشید مورد تأیید و تشویق قرار خواهید گرفت. در محل کارتان و در میان همکارانتان به واسطه ی توانایی های فوق العاده تان و گسترش مهارت هایی که دارید اهمیت بیشتری پیدا خواهید کرد و ترفیع رتبه خواهید گرفت. شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای مختلف فرصت های زیادی را برای پیشرفت و موفقیت در اختیار شما قرار خواهد داد. امسال دوره ی بسیار مناسبی برای شروع فعالیت های تجاری و حرفه ای جدید و آغاز شراکت های کاری خواهد بود، اما در سرمایه گذاری و یا در وساطت برای انجام معاملات مختلف باید دقت و احتیاطی بیش از همیشه داشته باشید. سعی کنید تا جای ممکن از کارهایی که ممکن است درگیری های حقوقی برایتان به همراه داشته باشند خودداری کنید، زیرا قرار گرفتن در چنین شرایطی هزینه های زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد و نتایج مورد انتظارتان را نیز برایتان به همراه نخواهد داشت. در زمینه ی روابط عاطفی امسال برای شما با پستی و بلندی های زیادی همراه نخواهد بود. ماه های شهریور، آبان، بهمن و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز اگر نتوانید احساسات خود را تحت کنترل در آورده و یا راهی برای تخلیه ی احساسات شدیدی که در خود احساس می کنید پیدا کنید تمام کارها و رفتارهایتان تحت تأثیر این احساسات قرار خواهند داشت و این اصلا برای شما خوب نخواهد بود. سعی کنید این احساسات را در انجام کارهای هنری و خلاقانه به کار بگیرید و یا با عشقتان خلوت کرده و احساسات خود را با او در میان بگذارید. اگر ایده ی خلاقانه و منحصر بفردی به نظرتان می رسد از اینکه کارهای تکراری روزمره تان را کنار گذاشته و ایده های خود را دنبال کنید وحشتی نداشته باشید. همیشه باید برای رسیدن به چیزهای بزرگ برخی چیزهای کوچک و بی اهمیت را قربانی کرد.

اردیبهشت

امروز بعدازظهر در خانه تان با همسرتان خلوت کنید و یا همراه با نامزدتان در یک رستوران یا کافه ی دنج و آرام قرار بگذارید و در مورد آینده ی مشترکتان با هم صحبت کنید. شما در حال حاضر بسیار احساساتی هستید و ممکن است در بیان احساس خود زیاده روی کنید. این که عشق و علاقه تان را به شخصی که دوست دارید نشان دهید کاملا طبیعی و برای بقای رابطه تان ضروری است، اما زیاده روی در بهترین چیزها هم خوب نیست! برای اینکه بدانید تا چه حدی باید پیش بروید می توانید به حس ششم خود تکیه کنید. امروز ناگهان به مطالعه در مورد یک موضوع خاص علاقمند خواهید شد و ممکن است ساعت ها از وقتتان را به مطالعه در مورد آن اختصاص دهید.

خرداد
امروز از راه دور اطلاعاتی را در ارتباط با موضوعی که برایتان اهمیت زیادی دارد دریافت خواهید کرد که به شما انگیزه خواهند داد تا سطح اطلاعات خود را در رابطه با این موضوع بالا برده و به مطالعه در مورد آن بپردازید. شاید حتی به این فکر بیفتید که اطلاعات جدیدتان را در یک پروژه ی جدید به کار بگیرید و یا حتی کسب و کار جدیدی را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. در حال حاضر حس ششم شما خیلی خوب عمل می کند و اگر در این راه به تصمیم گیری نیاز داشتید می توانید با خیال راحت به آنچه حستان به شما می گوید اعتماد کرده و بر اساس آن تصمیم بگیرید. اگر دیدید امروز حس ششمتان به شما در خواندن فکر دیگران کمک می کند تعجب نکنید!

تیر

امروز شما می توانید با تکیه به قدرت درونی خود و حس ششمتان در انجام کارهای مالی و داد و ستدها و معاملاتی که دارید موفقیت های زیادی را کسب کنید. اگر ایده ای به ذهنتان رسید که فکر می کنید می تواند به شما کمک کند درآمدتان را به میزانی هرچند اندک افزایش دهید آن را به سادگی دور نریزید و برای عملی کردن آن تلاش کنید. حداقل به عملی کردن آن فکر کنید و تا زمانی که خودتان در مورد آن بررسی های لازم را نکرده و تحقیقات کافی را انجام نداده اید به دیگران اجازه ندهید شما را از دنبال کردن ایده هایتان منصرف کنند. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت تا استعدادی را که برای مدت ها نادیده گرفته بوده اید بار دیگر در وجود خود کشف کنید.

مرداد
امروز موجی از نیروی درونی به کمک شما آمده و به یکباره احساس می کنید آنقدر قدرتمند شده اید که می توانید حتی کوه ها را هم جابجا کنید. اکر در فکر انجام کاری بوده اید که از نظر دیگران غیرممکن است امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای امتحان کردن شانستان در انجام این کار باشد. مسائل کاری، روابط عاطفی و پروژه های خلاقانه، همگی می توانند با تلاش کافی از جانب شما به موفقیت ختم شوند. کمی فکر کنید و ایده هایی که به ذهنتان می رسند را یادداشت کنید و تمام جوانب را در نظر گرفته و احتمالات را بررسی کنید و در نهایت بدون نگرانی در مورد اینکه چه خواهد شد، آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید.

شهریور

امروز خاطرات مربوط به گذشته بار دیگر در ذهنتان زنده خواهند شد. شاید برای خودتان هم عجیب باشد که چرا این خاطرات دوباره به سراغتان آمده اند، اما این وضعیت در واقع نشان دهنده ی این است که شما هنوز نتوانسته اید به طور کامل با این خاطرات و اتفاقات کنار بیایید و درگیری های عاطفی مانع فراموشی آنها شده اند. شاید تا نیمه های روز را با فکر کردن به این خاطرات بگذرانید، اما تا بعدازظهر حالتان به میزان قابل توجهی بهتر خواهد شد و برای انجام هر کاری که به عهده داشته باشید آماده خواهید بود. امروز بدون شک فرصت بسیار خوبی برای شروع کارها و پروژه های جدید یا تکمیل پروژه های قدیمی تان می تواند باشد.

مهر

امروز از بسیاری جهات برای شما آغازگر دوره ی جدیدی از زندگی تان خواهد بود. سر و کله ی یک دوست قدیمی برای باری دیگر در زندگی شما پیدا خواهد شد که رویارویی با او خاطراتی را در ذهن شما زنده می کند که برخی خوشایند و برخی ناراحت کننده هستند. ذهن خودتان را بیش از اندازه با فکر کردن به این چیزها درگیر نکنید. یادآوری این خاطرات حتی اگر در حال حاضر برایتان زیاد خوشایند نباشد هم می تواند به رهایی شما از احساساتی آزاردهنده که برای مدت ها سرکوب شده بوده اند منجر شود. شما همچنین با گروه جدیدی آشنا خواهید شد که اهداف و علایق مشترک زیادی با شما دارند و دوست های خوبی در میان آنها پیدا خواهید کرد.

آبان

امروز شما بسیار احساساتی شده اید و همین باعث می شود که خیلی بیشتر از همیشه تحت تأثیر اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند قرار بگیرید. یک نفر از اطرافیان شما با یک نفر که مقامی بالاتر از او دارد درگیری ها و مشکلاتی دارد که می توانند درگیری های حقوقی را برای او به همراه داشته باشند. شما در حال حاضر احساس قدرت می کنید و ممکن است بخواهید خودتان را وارد این ماجرا کنید، با این حال بهتر است تا جای ممکن خودتان را از هرگونه بحث و درگیری دور نگه دارید و انرژی تان را صرف کارها و پروژه های شخصیتان کنید. مطمئن باشید این کار نتایج بهتر و مثبت تری را برای شما به همراه خواهد داشت و به نفع دوستتان هم خواهد بود.

آذر

امروز قدرت ذهنی شما بسیار بیشتر از همیشه شده است و زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه خواهید گذراند. کنجکاوی شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و میل شدیدی به گسترش دانسته هایتان دارید، شاید حتی به فکر ادامه تحصیل بیفتید و بخواهید دانش خود را در زمینه ی حرفه ای به صورت آکادمیک افزایش دهید. شاید دوستان جدیدی که به تازگی پیدا کرده اید این فکرها را به ذهن شما آورده باشند. در هر صورت اکنون زمان بسیار مناسبی برای تصمیم گیری در این مورد می تواند باشد. از درگیر شدن با شخصی که در گذشته مانده است و در زندگی فعلی شما هیچ نقشی ندارد خودداری کنید، پیش از همه، این کار به ضرر خود شما تمام خواهد شد.

دی
امروز حس ششم شما چنان قوی شده است که احساس می کنید می توانید حتی ذهن دیگران را هم بخوانید و به افکار و انگیزه ی افرادی که تا به حال ندیده بوده اید هم به یک اشاره پی ببرید. مطالعه ی اخبار و اتفاقات روز نیز باعث می شود خیلی سریع تشخیص دهید که در آینده ی نزدیک این اتفاقات چه نتایجی را به دنبال خواهند داشت. شما می توانید با استفاده از وضعیت ذهنی خود در راه پیشرفت وضع مالی تان قدم های بزرگی را بردارید و تصمیمات مهمی برای آینده و زندگی حرفه ایتان بگیرید. تا جایی که عقل و منطقتان آنچه حس ششمتان می گوید را تأیید می کند، شما هم به آن اعتماد کنید و بر اساس این نیروی درونی خود تصمیم بگیرید.

بهمن
امروز شما بسیار پرشور و انرژی هستید و وجودتان سرشار از احساسات شده است. روابط عاطفی شما به ویژه تحت تأثیر این شرایط قرار خواهند داشت و می توانید از این شرایط بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. با عشقتان قرار بگذارید و از یک بعدازظهر رمانتیک در کنار هم لذت ببرید. در زمینه ی حرفه ای نیز به حس ششم خود اعتماد کنید و پروژه ای را که قصد دارید با همکاری شریک تجاری خود انجام دهید هر چه سریعتر آغاز کنید. چنانچه قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید نگاهی به آنچه در کشورهای خارجی می گذرد و فعالیت های تجاری و حرفه ای آنها بیندازید تا ایده های فوق العاده ای به ذهنتان برسند که می توانند تضمین کننده ی موفقیت شما باشند.

اسفند

شما این اواخر احساس می کنید که از خود واقعی تان دور شده اید، اما امروز موجی از انرژی و قدرت درونی به کمکتان خواهد آمد تا شما را به همان حالت همیشگی باز گردانده و بار دیگر احساس قدرت و سلامتی را در وجودتان زنده کند. شما می توانید با قدرت و اراده کارهای ناتمامی که در دست انجام دارید را به پایان برسانید و در پایان روز با احساس رضایت و قدرت به موفقیت هایی که در طول روز کسب کرده اید نگاه کنید. یادتان باشد که استراحت و تفریح را نیز در برنامه تان جای دهید و تمام وقتتان را به کار کردن اختصاص ندهید تا از این انرژی که امروز پیدا کرده اید بیشترین بهره ی ممکن را برده باشید و از انرژی های منفی تا جای ممکن فرار کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار